Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

Favoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

1254 antwoorden
303 weergaven
18-5-2026
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb net 3 paarse sterren gekocht en 2 mdma capsules
We gaan a.s. dit uitproberen en volgens de kennis zijn de paarse goed sterk rond de 160 ben heel benieuwd.
De mdma capsules weet ik niet en zoek een manier hoeveel gram er in zit
A
AxxessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Blijft toch ook me eerste, blauwe mitsu op defqon een paar jaar geleden... tering wat een feest gehad!
B
BoevekopLid
01-01-2024, 00:00
#3
jansen zei:
Beste pil ooit waren groene driehoekjes van een paar gasten uit Gouda. Heb niet goed gezien hoe die pillen eruit zagen had ze gewoon genomen. Maar heb me nog nooit zo goed gevoeld. Duurde echte 2 uur ofzo. Zoooo chill.

Zou er zo 200 van die dingen kopen.
Klik om te vergroten...


En die heb ik volgens mij ook gehad! Waren zeker chill en kwamen mooi lamgzaam inzetten, heerlijk! Zodra je die 200 hebt gevonden aan het eind van de regenboog dan moet je maar een seintje geven!
B
BorisDudeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Seatbelt zei:
Favoriet (afgezien van heel klein hoekje van een blauwe driehoek mitsu) is de blauwe Ying-Yang, deze was kapot gepoeierd in een zakje. 128-164, niet zelf getest.
Ik dacht dat ik een halve nam, bleek later de hele pil te zijn; IK GING HARD :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Genomen in poedervorm? Heb hier naast een hele BYY ook nog eentje volledig in poedervorm liggen, heb die in een cap gedaan. Maar durf em niet goed nemen, schrik dat in poedervorm ie te hard gaat.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
BorisDude zei:
Genomen in poedervorm? Heb hier naast een hele BYY ook nog eentje volledig in poedervorm liggen, heb die in een cap gedaan. Maar durf em niet goed nemen, schrik dat in poedervorm ie te hard gaat.
Klik om te vergroten...

Onterecht want de vaste structuur van een pil zorgt er juist voor dat die harder in slaat. Kans dat je op een pil te hard gaat is dus echt wel veel groter dan dat je van een verpoederde pil te hard gaat. Haal die uit de cap (die kunnen ook behoorlijk hard inklappen) en gooi hem in je drinken als je niet te hard wil gaan, dan komt het geleidelijker op, of verdeel het in 2 ofzo. :)
o
overalennergensLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mijn favoriete pil is het roze hartje. De hartjes die ik had waren dan wel niet zo heel sterk (100-120 mg gemiddeld maar met GROTE uitschieters naar beneden), maar het het 'liefde-gevoel' was echt enorm! Op die heb ik het lekkerst gespaced en ook de hardste en hallucinaties gehad :grin: .
m
mephuserLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rode duifjes!! 130 MG!
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
nee... zul je ze voor meoten laten testen helaaaaaaaaaaaaaaaaaaas
t
taurusLid
01-01-2024, 00:00
#9
hartjes & mitsubishi's gaven mij persoonlijk een zalig rustig gevoel :hearteyes:
D
Delcasa88Lid
01-01-2024, 00:00
#10
W.F.L. zei:
BorisDude zei:
Genomen in poedervorm? Heb hier naast een hele BYY ook nog eentje volledig in poedervorm liggen, heb die in een cap gedaan. Maar durf em niet goed nemen, schrik dat in poedervorm ie te hard gaat.
Klik om te vergroten...

Onterecht want de vaste structuur van een pil zorgt er juist voor dat die harder in slaat. Kans dat je op een pil te hard gaat is dus echt wel veel groter dan dat je van een verpoederde pil te hard gaat. Haal die uit de cap (die kunnen ook behoorlijk hard inklappen) en gooi hem in je drinken als je niet te hard wil gaan, dan komt het geleidelijker op, of verdeel het in 2 ofzo. :)
Klik om te vergroten...
Het lijkt mij dat of iets hard of niet inslaat, hoeveel MDMA er effectief in zo kort mogelijke tijd opgenomen wordt door je lichaam. Als je iets verpoederd vergroot je het reactie-oppervlak (en niet zo'n beetje ook) waardoor ik zou zeggen dat het juist veel makkelijker door je lichaam opgenomen wordt en dus ook harder inslaat...

Can you explain your statement??
T
TrippygirlLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mijn sterkste was

witte duifjes en
Windmolendjes
Blauwe moterola

:rock:
m
mikkelkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Het lijkt mij dat of iets hard of niet inslaat, hoeveel MDMA er effectief in zo kort mogelijke tijd opgenomen wordt door je lichaam. Als je iets verpoederd vergroot je het reactie-oppervlak (en niet zo'n beetje ook) waardoor ik zou zeggen dat het juist veel makkelijker door je lichaam opgenomen wordt en dus ook harder inslaat...

Can you explain your statement??
Klik om te vergroten...

Ja je hebt gelijk :wink:
Ik heb nu al een aantal keer een pil vermalen en in een vloetje gedaan en geslikt.
Uit eigen ervaring heb ik gemerkt dat deze over het algemeen harder opkomen dan een pil in vaste vorm.
B
BeeebLid
01-01-2024, 00:00
#13
Apeldoorner zei:
Rode duifjes!! 130 MG!
Klik om te vergroten...

Hier op dit moment Roze Duifjes, ook om en nabij de 130 mg.

Wat mij wel opvalt is dat het bij ons vaak felgekleurde roze of paarse pillen goed zijn. :confused: Nu dus roze Duifjes, maar in het verleden bijvoorbeeld ook roze Mercedes, Paarse Canadezen etc.

Beeeb
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#14
Beeeb zei:
Apeldoorner zei:
Rode duifjes!! 130 MG!
Klik om te vergroten...

Hier op dit moment Roze Duifjes, ook om en nabij de 130 mg.
Klik om te vergroten...

Die had ik vroeger dus ook, heerlijk :)
B
BurnMAster2010Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Die Roze Duifjes zijn idd geweldig ,jammer dat ik er nog slechts twee heb liggen !
T word tijd dat c1000 ze weer eens in de aanbieding gooit !! :grin:
i
it'smeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Blauwe mitsubischi's en micky mouse-jes :mrgreen: Laatste jaar niks fatsoenlijks meer tegengekomen. De enige die laatste jaar nog enigzins gingen waren de blauwe mercedessen, maar bij LANGE na niet wat de mitsi's en micky's deden....Dus heb de hoop op goede pillen maar even opgegeven. Constant die teleurstellingen als het weer niks is, nee dank je.
m
mephuserLid
01-01-2024, 00:00
#17
Beeeb zei:
Hier op dit moment Roze Duifjes, ook om en nabij de 130 mg.

Wat mij wel opvalt is dat het bij ons vaak felgekleurde roze of paarse pillen goed zijn. :confused: Nu dus roze Duifjes, maar in het verleden bijvoorbeeld ook roze Mercedes, Paarse Canadezen etc.

Beeeb
Klik om te vergroten...

Komen die toevallig uit Apeldoorn en omstreken?
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#18
Apeldoorner zei:
Beeeb zei:
Hier op dit moment Roze Duifjes, ook om en nabij de 130 mg.

Wat mij wel opvalt is dat het bij ons vaak felgekleurde roze of paarse pillen goed zijn. :confused: Nu dus roze Duifjes, maar in het verleden bijvoorbeeld ook roze Mercedes, Paarse Canadezen etc.

Beeeb
Klik om te vergroten...

Komen die toevallig uit Apeldoorn en omstreken?
Klik om te vergroten...

ik heb ze ook, en niet uit apeldoorn. ik heb het geluk dat hier op de hoek een duivenfokker en een kersenkweker woont :)
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik had gisteren oranjerode maantjes genomen, volgens mijn dealer waren ze 160 mg. Ik geloofde het eerst niet helemaal, maar WAUW!

En zo duur waren ze niet eens.
j
janmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Smokin046 zei:
Voor deze zaterdag waarschijnlijk gabbertonnetjes geregeld, iemand wat meer info over deze pillen?
Klik om te vergroten...

Als je ze hebt, mag je een foto posten.
Dat zijn namen uit de jaren '90, die gabbertonnetjes.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1011121314...63
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."