Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Echt vet spul vind ik het. Ik ben benieuwd hoe het word als ik er een keer helemaal kapot opga. Grammetje halen en mezelf een k hole insnuiven, hoe interessant moet dat wel niet worden."
"Haha, ik denk ik ook niet, maar we zullen 't zien."
"zover ben ik nog nooit gekomen, maar dat lijkt me dus wel interessant. wat is het verschil tussen r-keta en normale keta? ik heb geen zin om te googlen."
"okeoke, maar uiteindelijk zal het niet zo heel veel verschil maken toch? ik zou het opzich wel eens willen vergelijken, maar volgens mij weet m'n dealer zelf niet eens of hij zogenaamde R of S keta verkoopt. ik zal het hem wel vragen, maar keta blijft keta denk ik, en zo'n ervaren gebruiker ben ik niet dat 't me heel veel uitmaakt."
"stampen op harde computerdeuntjes en rondjes lopen chillen met vrienden en diepe gesprekken hebben"
"plantenbak zei: denk zo'n 6x per dag... misschien meer. bij zinnen als " ja ik'ook man " hoor ik ook altijd " ja coke man" of die sos palen bij de metro :') heb nooit veel gebruikt maar denk er wel veel aan. Klik om te vergroten... haha, ik ook. en je hebt dat programma, sos sonja het eerste wat ik dacht was haaaaaa nu weten we wat je echte geheim is om dun te zijn sosososossssssss"
"door mijn vriendje gedraaide binnestebuiten chemische skunk met een l&m sigaret, gerookt in zijn portiek voordat we gingen slapen maar eerst een fijn liefdevol sekspartijtje"
"ik zag roze piemels in de sneeuw van de televisie edit: ook xtc, ik lette niet op het subforum, excusez-moi ot: gisternacht hebben we een boswandeling gemaakt, ik ben vol de brandnetels ingelopen. stoned dus en in de speeltuin hebben we ons niet normaal vermaakt, in zo'n schommelmand, fucking hoog en hard. er was ook een schuine ronde 'plaat', die als je erop rent steeds harder gaat. heel fijn en duizeligmakend of van een heuvel afrollen, ook zo leuk"
"Tekno zei: Woon in een studentenhuis in Zwolle (4 verdiepingen), zonder al te veel moeite kan ik hier bovenop het dak klimmen. Niks is chiller als 's avonds op het dak zitten met een snaak over de stad uitkijken. Ohja, ipodje met rustige minimal op maakt het plaatje compleet Klik om te vergroten... heerlijk! toen ik laatst aan het naspacen (xtc) was bij mij thuis met wat vrienden en het ontzettend heerlijk warm weer was, zijn we op het dak gaan liggen met een bouwradio en akira op. een vriend van me was in slaap gevallen in z'n boxer en die hebben we toen helemaal groen geschminkt, haha"
"Hebben jullie dat effect ook? Ik heb vorige week en dit weekend voor 't eerst keta gedaan, icm xtc en na wat lijnen deed ik iets, waardoor ik me zo erg iemand voelde die ik kende. Toen ging ik hem nadoen en toen WAS ik hem gewoon, echt bizar voelde het. Een vriend van me dacht op de keta ook ooit eens dat hij een hond was. Keta kan je gewoon transformeren, haha."