Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

Favoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

1254 antwoorden
285 weergaven
18-5-2026
A
AapLid
01-01-2024, 00:00
#1
A/P stond erop, aan de andere kant een breeklijn. Wit van kleur.
0
040_EindhovenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Creme kleurig APtjes (wit/geel achtig) met breuklijn!

nog nooit zulke klappers gehad
W
WindhoosLid
01-01-2024, 00:00
#3
gtje zei:
hahaha en ook hier heb je van die gein porrums die het hebben over dubbel en zefls drie dubbele pillen ...DIE BESTAAN NIET verkoop praatjes ... geloof je het niet???
Klik om te vergroten...

Kan zijn, maar je gelooft toch wat ze op straat zeggen en als je dat gewoon aanneemt dan is het voor mij wanneer ik het zeg gewoon de waarheid. Dus don't blame it on us, geef liever de mensen met die zogeheten verkooppraatjes een standje......
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#4
Windhoos zei:
gtje zei:
hahaha en ook hier heb je van die gein porrums die het hebben over dubbel en zefls drie dubbele pillen ...DIE BESTAAN NIET verkoop praatjes ... geloof je het niet???
Klik om te vergroten...

Kan zijn, maar je gelooft toch wat ze op straat zeggen en als je dat gewoon aanneemt dan is het voor mij wanneer ik het zeg gewoon de waarheid. Dus don't blame it on us, geef liever de mensen met die zogeheten verkooppraatjes een standje......
Klik om te vergroten...

Nou gabbertonnetjes waren anders echt wel gelijk aan drie gemiddelde pillen van tegenwoordig aan elkaar geplakt :xtc:
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#5
Aap zei:
A/P stond erop, aan de andere kant een breeklijn. Wit van kleur.
Klik om te vergroten...
AP'tjes en Blauwe mitsu's rouleren!
J
JackthetripperLid
01-01-2024, 00:00
#6
040_Eindhoven zei:
Creme kleurig APtjes (wit/geel achtig) met breuklijn!

nog nooit zulke klappers gehad
Klik om te vergroten...

Die heb ik hier liggen voor vanavond. Ben benieuwd of ze er ook daadwerkelijk in klappen! :rock:
s
simonvrLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re:

Jeller zei:
beste ooit was een smiley..

mitsus 2x keer gehad, die waren redelijk..
dolfijntje 1x gehad die waren slecht
een ruitje ook één keer gehad en die was ook slecht

beste xtc ervaring vond ik mdma poeder en da was 200 mg ofzo..
kschat die smiley op 100 mg, die mitsus op 60 en de rest op 30 ofzo
Klik om te vergroten...
vind je dolfijntjes slecht? ik neem witte dolfijntjes en die vind ik best goed
t
twistenLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik vond de groene duifjes altijd wel heel erg lekker...( werd er wel heel lui van...maar ze waren echt heel spacend, kan ze alleen nergens meer vinden....:( )
paarse hartjes blijven ook 1 van men favorieten :)
roze hartjes ook
oranje russische roulette die waren ook altijd fijn :)


kut pillen waren toch echt de blauwe mitsu's .... ( ik zal wel niet de goeie gehad hebben. want iedereen vind ze altijd het einde volgens mij :) )
witte ying yans ...die voelde je pas een beetje na minstens 3...dus dat schiet ook niet echt op !
roze plus minnetjes...de kots pillen...zegt genoeg :wink:
S
SmithjeuhnLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lekkerste pilletjes :
1. Witte David-ster
2. Gele Raketjes
3. Witte Dubbele (echt dubbel zo dik dus..) Dolfijntjes

Sterkste ( en raarste) pil ooit :confused:
1. Groene Stiertjes ==> iemand meer informatie hierover?


heb er ooit eens 150 op een feestje verkocht, en 95% van het volk was goed weg, happy feeling everywhere, effect van 1 pil bleef zeker 4uur duren... en dan een paar enkelingen die er helemaal niks van voelden :confused:
S
SKB187Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Blauwe Mitchu ( 'Driehoek' ) 150mg Mdma ( je weet natuurlijk nooit zeker hoeveel mg er in zit, nemen en er achter komen :d)
t
tommekenLid
01-01-2024, 00:00
#11
Smithjeuhn zei:
Lekkerste pilletjes :
1. Witte David-ster
2. Gele Raketjes
3. Witte Dubbele (echt dubbel zo dik dus..) Dolfijntjes

Sterkste ( en raarste) pil ooit :confused:
1. Groene Stiertjes ==> iemand meer informatie hierover?


heb er ooit eens 150 op een feestje verkocht, en 95% van het volk was goed weg, happy feeling everywhere, effect van 1 pil bleef zeker 4uur duren... en dan een paar enkelingen die er helemaal niks van voelden :confused:
Klik om te vergroten...


die dolfijntjes ware wel goeie ze :openmouth:

en die stierkes vond ik de beste tot nu toe :tongueout: amai zeg :openmouth:

heb een enorme leuke avond beleeft ze :openmouth:

mja wie nie he :tongueout:
V
VidaLoCaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Donkerbruine dolfijntjes met donkere specks op.
Nooit meer, wel leuk maar zonder ik het wist smackpillen.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#13
br1ins1 zei:
blauwe mittjublabla weet niet hoe je t typt :P
maja zijn wel DE 'zoals de krant al 2x heeft gemeld ''gavaarlijke xtc pillen'' gaan mensen dood aan stond in krant :openmouth:
Klik om te vergroten...

Lol niet aan de xtc zelf hoor. Iemand van 75kg gaat pas dood aan mdma zelf bij zo'n 6.5gram.
Dat past niet in een pil hoor :P Het zijn gewoon OF sterke pillen waar mensen niet genoeg bij hebben gedronken of iets (uitdrogen). Of er zit rotzooi in. PMA bijv. is een gevaarlijke stof.

Behalve dat betekent niet dat jij dezelfde blauwe mitsu's hebt als die in de krant staan. Het is een bekende naam die worden zo verschrikkelijk veel nagemaakt.


@ wittekop:

Beter zet je niet naar dat mensen je moeten pm'en :P Dat mag namelijk niet op dit forum. Kan je waarschuwing/ban voor krijgen..
w
wittekopLid
01-01-2024, 00:00
#14
TrippyShit zei:
br1ins1 zei:
blauwe mittjublabla weet niet hoe je t typt :P
maja zijn wel DE 'zoals de krant al 2x heeft gemeld ''gavaarlijke xtc pillen'' gaan mensen dood aan stond in krant :openmouth:
Klik om te vergroten...

Lol niet aan de xtc zelf hoor. Iemand van 75kg gaat pas dood aan mdma zelf bij zo'n 6.5gram.
Dat past niet in een pil hoor :P Het zijn gewoon OF sterke pillen waar mensen niet genoeg bij hebben gedronken of iets (uitdrogen). Of er zit rotzooi in. PMA bijv. is een gevaarlijke stof.

Behalve dat betekent niet dat jij dezelfde blauwe mitsu's hebt als die in de krant staan. Het is een bekende naam die worden zo verschrikkelijk veel nagemaakt.


@ wittekop:

Beter zet je niet naar dat mensen je moeten pm'en :P Dat mag namelijk niet op dit forum. Kan je waarschuwing/ban voor krijgen..
Klik om te vergroten...

ah oke,sorry,bedankt voor de informatie TrippyShit
l
lmbrggLid
01-01-2024, 00:00
#15
TrippyShit zei:
br1ins1 zei:
blauwe mittjublabla weet niet hoe je t typt :P
maja zijn wel DE 'zoals de krant al 2x heeft gemeld ''gavaarlijke xtc pillen'' gaan mensen dood aan stond in krant :openmouth:
Klik om te vergroten...

Lol niet aan de xtc zelf hoor. Iemand van 75kg gaat pas dood aan mdma zelf bij zo'n 6.5gram.
Dat past niet in een pil hoor :P Het zijn gewoon OF sterke pillen waar mensen niet genoeg bij hebben gedronken of iets (uitdrogen). Of er zit rotzooi in. PMA bijv. is een gevaarlijke stof.

Behalve dat betekent niet dat jij dezelfde blauwe mitsu's hebt als die in de krant staan. Het is een bekende naam die worden zo verschrikkelijk veel nagemaakt.


@ wittekop:

Beter zet je niet naar dat mensen je moeten pm'en :P Dat mag namelijk niet op dit forum. Kan je waarschuwing/ban voor krijgen..
Klik om te vergroten...

ja ok daar heb je gelijk in:wink:
maar je weet hoe de krant is he
overdrijven denk k n beetje
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#16
br1ins1 zei:
TrippyShit zei:
br1ins1 zei:
blauwe mittjublabla weet niet hoe je t typt :P
maja zijn wel DE 'zoals de krant al 2x heeft gemeld ''gavaarlijke xtc pillen'' gaan mensen dood aan stond in krant :openmouth:
Klik om te vergroten...

Lol niet aan de xtc zelf hoor. Iemand van 75kg gaat pas dood aan mdma zelf bij zo'n 6.5gram.
Dat past niet in een pil hoor :P Het zijn gewoon OF sterke pillen waar mensen niet genoeg bij hebben gedronken of iets (uitdrogen). Of er zit rotzooi in. PMA bijv. is een gevaarlijke stof.

Behalve dat betekent niet dat jij dezelfde blauwe mitsu's hebt als die in de krant staan. Het is een bekende naam die worden zo verschrikkelijk veel nagemaakt.


@ wittekop:

Beter zet je niet naar dat mensen je moeten pm'en :P Dat mag namelijk niet op dit forum. Kan je waarschuwing/ban voor krijgen..
Klik om te vergroten...

ja ok daar heb je gelijk in:wink:
maar je weet hoe de krant is he
overdrijven denk k n beetje
Klik om te vergroten...

Uiteindelijk ga je overal dood van, dat is een van de bijwerkingen van leven :)
K
Klaas BruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mijn lekkerste snoepies ooit waren de wappertjes :hearteyes:
En de eerste blauwe mitsu's waren zeker niet mis.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#18
Haha jouw onderschrift shit vind ik wel vet Bruinsma :P
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nog steeds een paar blauwe mitsu's die ik maanden terug ook had. Nog steeds niet genuttigd.
r
rinickieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik ben rinick en ik doe die pillen in me ass , dan ga je pas echt gekke dingen doen , hihihi :openmouth:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...678910...63
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."