#1
A/P stond erop, aan de andere kant een breeklijn. Wit van kleur.
gtje zei:hahaha en ook hier heb je van die gein porrums die het hebben over dubbel en zefls drie dubbele pillen ...DIE BESTAAN NIET verkoop praatjes ... geloof je het niet???
Windhoos zei:gtje zei:hahaha en ook hier heb je van die gein porrums die het hebben over dubbel en zefls drie dubbele pillen ...DIE BESTAAN NIET verkoop praatjes ... geloof je het niet???
Kan zijn, maar je gelooft toch wat ze op straat zeggen en als je dat gewoon aanneemt dan is het voor mij wanneer ik het zeg gewoon de waarheid. Dus don't blame it on us, geef liever de mensen met die zogeheten verkooppraatjes een standje......

AP'tjes en Blauwe mitsu's rouleren!Aap zei:A/P stond erop, aan de andere kant een breeklijn. Wit van kleur.
040_Eindhoven zei:Creme kleurig APtjes (wit/geel achtig) met breuklijn!
nog nooit zulke klappers gehad

vind je dolfijntjes slecht? ik neem witte dolfijntjes en die vind ik best goedJeller zei:beste ooit was een smiley..
mitsus 2x keer gehad, die waren redelijk..
dolfijntje 1x gehad die waren slecht
een ruitje ook één keer gehad en die was ook slecht
beste xtc ervaring vond ik mdma poeder en da was 200 mg ofzo..
kschat die smiley op 100 mg, die mitsus op 60 en de rest op 30 ofzo
Smithjeuhn zei:Lekkerste pilletjes :
1. Witte David-ster
2. Gele Raketjes
3. Witte Dubbele (echt dubbel zo dik dus..) Dolfijntjes
Sterkste ( en raarste) pil ooit![]()
1. Groene Stiertjes ==> iemand meer informatie hierover?
heb er ooit eens 150 op een feestje verkocht, en 95% van het volk was goed weg, happy feeling everywhere, effect van 1 pil bleef zeker 4uur duren... en dan een paar enkelingen die er helemaal niks van voelden![]()
br1ins1 zei:blauwe mittjublabla weet niet hoe je t typt :P
maja zijn wel DE 'zoals de krant al 2x heeft gemeld ''gavaarlijke xtc pillen'' gaan mensen dood aan stond in krant![]()
TrippyShit zei:br1ins1 zei:blauwe mittjublabla weet niet hoe je t typt :P
maja zijn wel DE 'zoals de krant al 2x heeft gemeld ''gavaarlijke xtc pillen'' gaan mensen dood aan stond in krant![]()
Lol niet aan de xtc zelf hoor. Iemand van 75kg gaat pas dood aan mdma zelf bij zo'n 6.5gram.
Dat past niet in een pil hoor :P Het zijn gewoon OF sterke pillen waar mensen niet genoeg bij hebben gedronken of iets (uitdrogen). Of er zit rotzooi in. PMA bijv. is een gevaarlijke stof.
Behalve dat betekent niet dat jij dezelfde blauwe mitsu's hebt als die in de krant staan. Het is een bekende naam die worden zo verschrikkelijk veel nagemaakt.
@ wittekop:
Beter zet je niet naar dat mensen je moeten pm'en :P Dat mag namelijk niet op dit forum. Kan je waarschuwing/ban voor krijgen..
TrippyShit zei:br1ins1 zei:blauwe mittjublabla weet niet hoe je t typt :P
maja zijn wel DE 'zoals de krant al 2x heeft gemeld ''gavaarlijke xtc pillen'' gaan mensen dood aan stond in krant![]()
Lol niet aan de xtc zelf hoor. Iemand van 75kg gaat pas dood aan mdma zelf bij zo'n 6.5gram.
Dat past niet in een pil hoor :P Het zijn gewoon OF sterke pillen waar mensen niet genoeg bij hebben gedronken of iets (uitdrogen). Of er zit rotzooi in. PMA bijv. is een gevaarlijke stof.
Behalve dat betekent niet dat jij dezelfde blauwe mitsu's hebt als die in de krant staan. Het is een bekende naam die worden zo verschrikkelijk veel nagemaakt.
@ wittekop:
Beter zet je niet naar dat mensen je moeten pm'en :P Dat mag namelijk niet op dit forum. Kan je waarschuwing/ban voor krijgen..
br1ins1 zei:TrippyShit zei:br1ins1 zei:blauwe mittjublabla weet niet hoe je t typt :P
maja zijn wel DE 'zoals de krant al 2x heeft gemeld ''gavaarlijke xtc pillen'' gaan mensen dood aan stond in krant![]()
Lol niet aan de xtc zelf hoor. Iemand van 75kg gaat pas dood aan mdma zelf bij zo'n 6.5gram.
Dat past niet in een pil hoor :P Het zijn gewoon OF sterke pillen waar mensen niet genoeg bij hebben gedronken of iets (uitdrogen). Of er zit rotzooi in. PMA bijv. is een gevaarlijke stof.
Behalve dat betekent niet dat jij dezelfde blauwe mitsu's hebt als die in de krant staan. Het is een bekende naam die worden zo verschrikkelijk veel nagemaakt.
@ wittekop:
Beter zet je niet naar dat mensen je moeten pm'en :P Dat mag namelijk niet op dit forum. Kan je waarschuwing/ban voor krijgen..
ja ok daar heb je gelijk in
maar je weet hoe de krant is he
overdrijven denk k n beetje
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."