Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoe meer je gebruikt, des te heftiger dat het werkt, natuurlijk per persoon verschillend. Maar ik herken mezelf ook erin dat als ik meer heb gebruikt ik ook pas later strakke kaken ed krijg"
"ff weer on-topic anders zlotje"
"hahaha, Ja jeuk is vrij normaal, vooral als je al een nacht wakker bent, helpt ook echt niks tegen. Je kunt hooguit ff douchen, maar ook dit is maar een tijdelijke oplossing, maar wel een verademing als je echt gek wordt van de jeuk. Dat je er uitslag van krijgt is best mogelijk, maar als jullie daar ook allen last van hebben vind ik het maar een beetje dubieus, dus..."
"Dit is ff mijn verhaaltje, dus weet of andere mensen het met me eens zijn. Als je voor de eerste keer pep pakt kun je het beste heel voorzichtig beginnen. Vooral als het pillen zijn, want je neemt een grotere dosis in je op dan wanneer je het snuift. Ik zal dan ook ff uitleggen waarom je zo voorzichtig moet zijn. Mijn ervaring is dat wanneer je speed voor de eerste keer gebruikt je ook een bepaald euforisch gevoel verwacht. Ten minste als je in je verleden al te maken hebt gehad met andere drugs waar dit wel het geval is. In mijn geval voelde ik dus eigenlijk HELEMAAL niks van de pep. Ik wist dat ik het had geahd en had ook wel een lulkick, maar was me er niet van bewust. Doordat je de drugs niet direct voelt heb je al heel snel de neiging om meer te pakken en meer. Gelukkig was ik met mensen die ervaring hadden met pep zodat ik niet over de schreef ging. Maar ik had wel die avond genoeg rotzooi in mijn lijf om gewoon 2 nachten niet te kunnen maffen. Bovendien vergeet niet dat drugs gewoon echt verrot is voor je lijf, dus hoe meer dat je in je lijf hebt hoe slechter."
"Tuurlijk is een halve gram per week schadelijk en hoe meer je ervan neemt hoe schadelijker het is. Uiteraard zijn je hersenen zwaar de l*l, en door de uitputting zijn ook nog eens je spieren de pisang, want omdat jij zo weinig voedingsstoffen binnenkrijgt, in ieder geval minder dan normaal begin je eerst je vetten te verbranden en daarna beginnen je spieren simpelweg op te lossen, omdat je toch warm zult moeten blijven. Juist doordat je al minder voedingsstoffen binne hebt kun je het zo ontzettend koud krijgen. Wat er verder nog voor schade optreedt: Je gehele spijsverteringsstelesel, omdat ook de speed hierdoor gaat plus daar komt nog eens bij doordat je minder eet raken je darmen behoorlijk van slag. Meestal moet ik ook meteen naar de pot na de eerste lijn, dit beteknd in ieder geval dat speed wel degelijk effect heeft op je spijsvertering. Bovendien wordt de gehele spijsvertering ook versneld en zit je nog sneller zonder voedingsstoffen. De problemen die zich verder nog aan de darmen kunnen voordoen is dat je waanzinnige darmkrampen krijgt en dit kan ook van langere duur zijn. Dit is alvast niet prettig. Verder kun je nog een waanzinnige optater krijgen in je lever. Één van de funties van de lever is het filteren van alle giftige stoffen in je lijf. Dit is gewoon heel logisch. Je hebt een flinke dosis gif binnen en dat moet er ook weer uit. Omdat dit gif zo agressief is kun je daardoor je lever, die hier niet echt op gemaakt is, flink beschadiging. Bijna letterlijk krijg je gewoon gaten in je lever. Maar dit is nog niet alles!!! Wanneer je speed gebruikt gaat dit meestal gepaard met een flinke dosis alcohol. Dubbel slecht dus. Als laatste, dus het valt nog wel mee, zijn je nieren aan de beurt. Deze worden flink vernaggeld doordat je ook nog 's flink vocht verliest en bovendien moeten zij de giftige stoffen weer afvoeren Wat je dus kunt doen om al het scgadelijke zo veel mogelijk te reduceren is idd gezond eten, niet te veel alcohol drinken en af en toe echt ff gaan rusten, maar ja, niet dat ik dat altijd doe."
"Nja minder pakken helpt al echt een hele boel. Zou af en toe ook wel eens temazepam willen hebben, maar hou mezelf voor: wie zich brand moet op de blaren zitten. Ach ja... para zijn, tja, echt weinig tegen te doen... Ermee om leren gaan is mss makkelijker dan het tegen gaan."
"Nou bji zulke hoeveelheden weet ik niet of er überhaupt nog iets is wat je kan helpen. Denk dat je misschien echt ff een beetje rust nodig hebt. Experimenteren is leuk, maar hier ben ik zelfs nog verbaasd over... Verder idd, eten, slapen en heel veel water drinken. Melk werkt tevens als anti-gif, dus is echt wel goed na het gebruiken van speed!!!!!!!"
"Ja een keer is leuk, maar ga er geen gewoonte van maken zou ik zeggen."
"Nou hier op het forum wordt toch wel regelmatig gediscussiëerd over slaappillen, kalmeringstalbletten en anti-depressiva. Maar je hebt overigens wel gelijk."
"Hey dummy, hoop voor je dat je er wel uitkomt... Heb zelf niet zoveel negatieve ervaringen met pep. Gebruik nu een jaar of 5 ieder weekend pep, maar kan het daar wel bij laten. De hoeveelheden variëren van 1gr tot 5 gr in het hele weekend. Dat je paranoia wordt van die zooi is vrij normaal. Ben vaker met een hamer door 'n verlaten gebouw heen gelopen, omdat ik overtuigd was dat er iemand was. Ook heb ik bij één studie de plank volledig misgeslagen door 't gebruik van drugs. Nu zit ik in me 2e leerjaar en 't gaat verdomd goed op school. Wel gebruik ik nog steeds ieder weekend (vooral om te werken), maar weet nu veel beter met de symptomen om te gaan. Vaak wanneer ik tegenwoordig para ben of me down voel, kan ik al snel tegen mijzelf zeggen dat 't de bijwerkingen van de pep is en voel me dan al 'n stuk beter. Ik denk dat 't bij 'n drug als pep heel belangrijk is om de drugs te gebruiken en de drugs niet jou te laten gebruiken..."