Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"1 gram per dag gemiddeld. maar als ik niet blow dan rook ik en drink ik alcohol wat me uiteindelijk meer kost en me slechter van voel.. A joint a day keeps my doctor away!"
"hmmm ben zwaar op zoek naar zo'n super dingens... a la mistus.... maar hier in belgie is het crisis op dat vlak enkel paarse rommelpillen die aan de vingers blijven plakke.."
"Ik ben van plan dit te bestellen maar graag had ik eerst jullie advies en ervaringen met deze producten geweten..... is het écht zo goed??? check deze site (daar bestel ik het) ik ga voor de XXXX!!! smoke en de poeders... http://www.nirvanaheadshop.com/smoke-xx ... xx-3g.html en dit (wel verslavend naar't schijnt.. ik vind de prijzen zeer hoog voor legal coke. http://www.nirvanaheadshop.com/bath-salts/blow-1g.html LET ME KNOW PLEASE!!!"
"Oom Klaas zei: Waarom zou je een wiet vervanger kopen als wiet hier in Nederland gedoogd word ?? Klik om te vergroten... ben een belg spijtig genoeg"
"timmaniac zei: drie woorden: Pro evolution soccer... morgen laatste tentamen en dan 2010 kopen Klik om te vergroten... idd! is erg vet! en die prijzen halen duurt daaaaaaaaaaaaaagen?"
"Goeiedag, hopelijk weet iemand hier een antwoord op. ik heb (aangezien ik geen groene vingers heb) Blueberry zelfbloeier besteld.... nu ja, ik ben niet in de mogelijkheid om er lampen op te zetten en vind dit voor 1 plantje nogal absurd... dit is alle info die ik eruit heb. "Deze Blueberry van LowLife is een zelfbloeier. Dit wietzaadje groeit binnen 8 - 10 weken tot een plant met volledige bloemvorming. Hoogte: de plant wordt ongeveer 20 tot 40 centimeter hoog. Ideaal voor op je balkon of in je tuin! Het is een kruising van een blueberry en een lowryder" DUS ik ga het binnen zetten achter het raam of venster (veel licht) maar ik ga geen lamp gebruiken.... Zal dit lukken of niet??? enige tips???? alvast bedankt !!"
"mja dan duurt het maar een weekje langer..."
"kan er iemand mij een private message sturen waar ik ergens in Nederland >5gram kan kopen.... goeie weed. buiten of binnen maakt niet uit... elke x van belgie naar nederland rijden om de 2 dagen is onhaalbaar.... Many many thx!!"
"dat duurt uren.. en ik ben een werkende mens met een 9 - 17u job (in belgië) was ik maar in nederland geboren. Ik ga nu idd elke x ik kan naar breda.... en dat is zware afrip... 10 euro per gram enzo... en je krijgt in totaal maar 5 mee dat is niet vol te houden natuurlijk"