Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsstopwoordjes onder x

stopwoordjes onder x

131 antwoorden
33 weergaven
18-5-2026
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Lief & fijn. (op alles toepasbaar)
'Ooooooh dit is zo leuk'
En schatje en liefje zeg ik ook heel veel.

Dat gaat ongeveer zo:
'Ik vind jou zo lief, jij bent echt een schatje, dit is echt zooooo leuk, dit is toch fantastisch, dat wij hier nu gewoon zo staan hè, echt bizar, en jij bent zo lief, ik vind het echt gaaf dat je er bent, en dat we hier samen zijn, maar goed dat we elkaar zus en zo hebben leren kennen, anders hadden we dit nooit gedaan, dat is toch mooi, echt goed hè, ik ben zo blij dat jij erbij bent, je bent een liefje, knuffel?'
En dan roep ik nog ergens 'zzzzooooooo lekkerrrrrrr' vanuit iemands nek/schouder.

Als ik met mijn huisgenootjes ben roepen we constant naar elkaar dat we het leukste huis hebben en dat wij de leukste en liefste huisgenootjes zijn en dat we zo blij zijn dat we bij elkaar zijn komen wonen. Vooral leuk als je even weg bent geweest, terug komt lopen en elkaar lekker random begroet met 'HEEEEEY LEUKSTE HUISGENOOTJE' en dan weer honderd knuffels.
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#2
- 'Pffffff'
- 'Jooooow'
Als ie inslaat, veel meer komt er dan nooit uit eigenlijk..
Na een uurtje gaat het allemaal weer wat vlotter:grin:
Maar kan niet echt op een stopwoordje komen ofzo, natuurlijk wel dingen honderd keer vertellen/vragen etcetera :rolleyes:
S
SavageLid
01-01-2024, 00:00
#3
-Ik voel me ZO goed!

(x duizend..) :grin:
S
SpacemuisLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoe verder de space, hoe leuker de uitspraken worden:

1. "Volgens mij begin ik het te voelen"
2. "Ja ik voel het, teeeeeeeering"
3. "Oke nu sta ik officieel heel hard aan"
4. "Ga jij ook zo verschrikkelijk lekker? Ik hou van je.. :mrgreen:

En dansen maar! :rockband: :rock:
R
RomselLid
01-01-2024, 00:00
#5
Na inslag:

''Ja ja jaaaa daar is 'ie weerrrrrrr''

Hard gaan:

''Pffff jezussss man, niet normaal dit''

Vreemde aanspreken:

''Hey weet je wat jij moet doen?! Jij moet ff NORMAAL doen!''

Helemaal wappie
''Ja joh, pffff, mij best joh. Maakt allemaal toch niks uit joh''
M
MadbadgerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nog niet op gelet, dus ik vermoed niets speciaal, wat echt als stopwoord kan gezien worden.

Wel wil ik altijd iedereen gerust stellen, wil ik dat iedereen zich vermaakt en verontschuldig ik mij meer. Maar deze kenmerken zitten sowieso al in mijn karakter, dus worden enkel sterker.

Voornamelijk omdat ik een vrij grote mensenkennis heb, en rapper dan anderen merk hoe iemand zich voelt of wat hij/zij wenst te bekomen. Ookal zal mensen hun reactie altijd zijn 'maar neen' of 'je moet je niet verontschuldigen daarvoor' enzovoort. Maar stel dat je het niet doet, dan loopt het af, zoals ik het voorspeld had.
K
Koen11Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Mooi of niet?!!
h
hakkuhLid
01-01-2024, 00:00
#8
1 huh?
2 wat zij je nou?
3 hoe hete je ogalweer?
4 ik voel me wel lekker nu
s
shive44Lid
01-01-2024, 00:00
#9
- wauwwwwwww
- wtf?
- huh wat zei je? (vergeet alle gesprekken in 2 seconden)
- wajoooooo
- ik trip'm hard wa gij?
- ik ben lomp dol jonge nie normaal
- ik ben dol in het kwadraat

als de after bij mij is:
- iedereen elke 2 minuten vragen of ze nog eten/drinken of iets anders nodig hebben

after bij iemand anders:
op het einde blijven aandringen dat ik wel wat mee ga opruimen

en verder nog een hele hoop andere onzin woordjes die lekker nergens over gaan :grin:
Q
QydroLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zal ik dit topic ook maar proberen aan te vullen.

- Volgensmij begin ik hem te voelen hoor
- Voel je hem al?
- Hoe zijn mn ogen?
- Hoe voel je je? Ja hij gaat wel lekker
- Ik sta ******tje strak gek!
- Knuffel? Mag ik nog een knuffel? Je bent zo lief
- Hoe kijk ik uit mn doppen? Moet mn zonnebril op?
- Ik voel me zo ******tje relaxed
- Wou dat ik me altijd zo kon voelen
- Jullie zijn echt de beste kameraden ooit man
- Wat staat hier? Kun jij het lezen voor me?
- Hou me vast (Bij gewichtloosheid/evenwichtsloosheid)
- Fucking relaxed!
- Jij geniet ook wel zo te zien (Tegen onbekende mensen waarvan je ziet dat ze ook wat hebben gebruikt)
- Ik ga zooooooooo hard

Nou zo kan ik wel door blijven gaan, overigens was het wel genieten bij Focus - The Lost City afgelopen vrijdag in Lucky ^^
T
TakLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het is hier best druks.
p
pjewpjewLid
01-01-2024, 00:00
#12
Als ik wappie ben dan blaas ik altijd mn mond vol met lucht, daarna blaas ik het weer uit als een balon die losgelaten wordt, heerlijk gevoel geeft me dat :grin:. Zit er alleen een rare vogel de hele tijd z'n wangen op te blazen en vervolgens keihard PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF te doen.

De standaard dingen die je gelijk vanaf het begin leert:
- Lekker he?!
- zaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuu hey
- de teuring
- nie normaal dit, nie normaal
- holy shit man ik ga lekker
A
AlphaTaurusLid
01-01-2024, 00:00
#13
Savage zei:
-Ik voel me ZO goed!

(x duizend..) :grin:
Klik om te vergroten...

DIT! Zeg ik echt zooooooveel!
N
Noodle1Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik ga haaaaaard!
En dan met zo'n plat shakend handje erbij.

Is wel een vrij standaard zinnetje volgens mij, maar dat handje doet het hem
A
AliceWonderlandLid
01-01-2024, 00:00
#15
Het is altijd..
Dit is fijnnnnnnn, dit is fijnnn.
Ik verliefdddd
Ik vind jou zoooo moooi :beer:
En je haar is zooo fijn
P
PromethazineLid
01-01-2024, 00:00
#16
'Shiiiit ik voel em'

En als ik 1 van die diepgaande gesprekken heb met zo'n vriend van me, hij verteld me zn hele levensverhaal en hoe hij verder over alles denkt en met iedereen omgaat dan rolt het woordje 'respect' zo'n 10x uit mn mond.

(terwijl ik er natuurlijk wel echt respect voor heb, damn wat kan zo'n verhaal indruk op je maken)
H
HoneyCLid
01-01-2024, 00:00
#17
NEYS zei:
1. "Wooooow"
2. "Waaaaaat?"
3. "Echt vet dit"
4. "Ik ga hard man"
5. "Neeeeejoh"

:grin:
Klik om te vergroten...

Ik ga hard, ik ga lekker :rock:
H
HoneyCLid
01-01-2024, 00:00
#18
de hele avond maar doorvragen : hou je nog van me ?
D
DancingAngelLid
01-01-2024, 00:00
#19
"Werkt het al? Ja, ik denk van wel. Of niet?"

"Hmmmm. Pfffff. Woooow. Pohhhh."

"Ik ga lekker man"

"Zal ik al bijnemen? Wanneer heb ik de vorige gehad? Kan het al? x100"

Wanneer ik drinken uit de keuken heb gehaald ofzo: "Oke, ik ga weer even hoor." Om op de bank te ploffen en ook weer volledig te gaan. ( Ik gebruik alleen thuis )

"Ik begrijp er niks van. Huh? Ik snap het echt niet."

"Trek ik een raar hoofd?" en "Hoe groot zijn mijn pupillen?"

"Is mijn glas water nu al weer leeg? Ik had net gepakt"

"Hey, het was een kwartier geleden net zo laat als nu!"

"Het is uitgewerkt hoor. Oh nee, wacht. Toch niet!"

:wink: :tearsofjoy:
C
CaptainJackLid
01-01-2024, 00:00
#20
ZERO- zei:
Lief & fijn. (op alles toepasbaar)
'Ooooooh dit is zo leuk'
En schatje en liefje zeg ik ook heel veel.

Dat gaat ongeveer zo:
'Ik vind jou zo lief, jij bent echt een schatje, dit is echt zooooo leuk, dit is toch fantastisch, dat wij hier nu gewoon zo staan hè, echt bizar, en jij bent zo lief, ik vind het echt gaaf dat je er bent, en dat we hier samen zijn, maar goed dat we elkaar zus en zo hebben leren kennen, anders hadden we dit nooit gedaan, dat is toch mooi, echt goed hè, ik ben zo blij dat jij erbij bent, je bent een liefje, knuffel?'
En dan roep ik nog ergens 'zzzzooooooo lekkerrrrrrr' vanuit iemands nek/schouder.

Als ik met mijn huisgenootjes ben roepen we constant naar elkaar dat we het leukste huis hebben en dat wij de leukste en liefste huisgenootjes zijn en dat we zo blij zijn dat we bij elkaar zijn komen wonen. Vooral leuk als je even weg bent geweest, terug komt lopen en elkaar lekker random begroet met 'HEEEEEY LEUKSTE HUISGENOOTJE' en dan weer honderd knuffels.
Klik om te vergroten...

haha dit. de hele avond lang door over hoe blij je ben dat je iemand hebt leren kennen en dat ik echt maten wil blijven voor de rest van mijn leven
ook heee man (tegen een nieuw iemand waar ik chill mee kon dansen) geef me je nummer kunnen we vaker dansen man, ik mag jou echt moeten vaker feesten jij en ik :rock:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."