Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hij zegt dat het voor de dierenarts is...wat ie er precies mee bedoeld weet ik niet.. Maar ik ken iemand die werkt op een paardenmanege en die vertelde mij dat ze daar ook een halve liter ket hebben staan om die paarden te verdoven, opkoken en je hebt toch een flink aantal grammen.. En als ze vragen waar al die keta is gebleven zeg je gewoon dat je paard gevallen is :P"
"Opa zei: Ik heb het de afgelopen jaren regelmatig laten testen, met resultaten tussen de 92% en 99%... Klik om te vergroten... sukkeltje"
"Flameon zei: Of telefoonkaarten in vieren geknipt o.i.d. Een bankpas zal hij niet zo snel kapot knippen denk ik. Waarom men dit gebruikt? Om de coke fijn te maken, zodat het snuifbaar wordt. Klik om te vergroten... En waarom zou je je pasje in 4 delen knippen"
"16 gaat je niet lukken waarschijnlijk.. Dus dat word aan iemand vragen of die ff kan halen"
"Wiet is vrij snel uit het bloed (weet niet precies hoelang, maar met speed is het gemiddeld 48 uur).. Maar THC hecht zich aan je vetcellen waardoor ze nog na ongeveer een maand zelfs aan kunnen tonen dat je een joint hebt gerookt"
"''1 (of 2,3,4,5,40.000) white widow graag'' ''Alsjeblieft''"
"Het gaat er hier om dat je die andere rommel niet mee snuift.. Als je een lijn legt, en je filtert de pure pep eruit en snuift alleen dat, hou je een kleine lijn over..Maar gewoon zonder de rommel"
"Wat een hoop kunstenaars hier Ikzelf hou totaal niet van tekenen en kan het ook niet.. Hoorde dat veel mensen het wel eens doen op pep maar ik kom niet verder dan een paar gebroken potloodpunten OT: seks computeren/fora lezen over van alles en nog wat Gamen, gisteren een uur of 6 call of duty gespeeld en heb daarin denk ik meer mensen overhoop geschoten dan het hele afgelopen half jaar Fietsen minuten bezig zijn met een (te) uitgebreide reactie ergens op te typen (bv hier op het forum) en dan toch maar alles wegklikken omdat je denkt dat het toch vast nergens op slaat Veel roken met af en toe wat wiet er tussen door En van huis gaan zonder enig idee van wat je nou eigenlijk wilt gaan doen maar dat komt vanzelf.. Nou, ik slinger mijn xbox nog maar ff aan want nu zal het nog stukken beter gaan dan over een dag of 2"
"pretender zei: ik zelf gebruik het tijdens stappen en zal neerkomen op een halve gram(68%) speed, of als het te verkrijgen is dex... de dag erna is altijd wat minder te noemen maar dat hoort erbij...meestal is de caffeine waar het oa mee versneden is de boosdoener... ciao Klik om te vergroten... waarom geven sommige hier altijd de caffeine de schuld van een kater Heb je een bron dat het door de caffeine komt? Je put je lichaam helemaal uit door de pep, dan ga je mij niet vertellen dat het door 50-200mg caffeine komt dat je zo brak bent.. Ken mensen die drinken elke dag deze dosis caffeine weg en alsof die elke dag zo lam als een hond zijn na een bak koffie"
"weegschaal vind ik een beetje overbodig aangezien ik niet deal, en mijn dealer vertouw en me niet afzet..dus ik snuif het gewoon.. Als ik het zelf laat testen doe ik het gewoon op gevoel, zal wel iets meer dan nodig zijn..maar zo'n armoedzaaier ben ik nou ook weer niet.."