Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik gebruik totaal geen anabolen. Maar dat klinkt wel heftig man.... Ik heb zeker wel wat geëxperimenteerd met drugs en ook wel redelijk wat alcohol gedronken, maar volgens mij heb ik nou niet belachelijk veel en vaak in me leven middelen gebruikt die slecht zijn voor de lever. Of is kan dit ook het geval zijn bij een gezonde lever? Nah ja, nu heb ik in ieder geval nergens last van en ik denk ook niet dat het iets ergs was, maar toch is het bijzonder."
"Maar gozer, ik zat er nog laatst over na te denken, maar misschien dat jij wel wat heftiger bent geweest met middelen, dan ik zelf. Zelf heb ik maar heel incidenteel veel gezopen, voornamelijk gewoon ''met mate''. Ook heb ik maar drie keer in me leven een pilletje gehad en voor de rest alleen maar een aantal smartshopproducten uitgeprobeerd. Oja en redelijk wat geblowd, maar dit heeft geen invloed op de lever. Dus ik weet nou niet of ik me lever al heel erg heb verneukt ofzo. Denk het eigenlijk niet. Tuurlijk kan het wat je zegt hoor, maar toch lijkt het me onwaarschijnlijk, want echt heel wild heb ik nou niet toen of andere momenten gedaan. Misschien dat het toch wel te maken had met het sparren met me maten of het opdrukken. Alleen wel wonderbaarlijk die ademnood, die ik sterk ervoer..... Ik hoop iig dat het niet meer terugkomt en wanneer dit wel het geval is, vooral wanneer ik shit heb gebruikt, dan zal ik zeker terugdenken over wat je zei. En goed letten op het gevoel."
"Als ik er langsloop en ik heb totaal geen trek moet ik toch een patatje wietsaus halen, gewoon omdat het kan :P"
"Hi mensen, Ik ben een tijdje niet echt meer actief geweest op het drugsforum, maar nog wel met drugs Er is veel gebeurd in deze periode. Even samengevat ben ik namelijk al tijden lang ''op zoek naar geluk'' en had ik vele vragen in mijn hoofd. Dit is iets wat ik al mijn hele leven mee draag, maar ik heb nu eindelijk het ''antwoord'' gevonden, voor mijn gevoel. Wel heb ik nog af en toe een terugval, in de zin van dat ik me voor heel kort erg depressief kan voelen en me af vraag wat de zin van het leven is. Maar over het algemeen voel ik me stukken beter dan ooit te voren. Dit komt omdat ik vele boeken heb gelezen welke zijn gebaseerd op de boeddhistische filosofie en ik nu dagelijks mediteer. Ik voel me, eenvoudig omschreven, veel ontspannender en heb meer energie. Vanaf dit moment is er in mijn geest veel veranderd, maar in mijn ego minder. Ik ben nog steeds wie ik ben. Dit betekend dus ook dat ik van goeie feestjes houd en graag drugs gebruik. Zo heb ik ook een aantal keer weer ecstasy gebruikt, maar dit heeft voor mij een wonderbaarlijke uitwerking gehad. Ik had dezelfde pillen als voorheen, en nam dezelfde hoeveelheden als altijd, maar deze twee keren werd ik ontzettend ontspannen van de xtc. Lichamelijk voelde ik me lekker slap en ontspannen. Ik voelde minder de behoefte om hevig te dansen en voelde iets meer liefde dan normaal. Tevens kon ik letterlijk iedere spier in mijn lichaam ontzettend ontspannen voelen zijn. Het was zelfs zo heftig dat ik makkelijker kon plassen dan ooit te voren! Zoals misschien een aantal lezers van mij weten heb ik een bekkenbodem probleem. Dit houdt in dat ik meer spanning heb in mijn bekkenbodemspieren dan anderen, waardoor ik erg moeilijk kan plassen en poepen. Hier krijg ik gelukkig therapie voor en ik kan er mee leven. Maar wat dan wel wonderlijk is is dat ik door deze xtc veel makkelijker kon plassen dan normaal, terwijl dit normaal juist het tegenovergestelde effect heeft bij ieder mens. Ik voelde me gewoonweg erg lekker en ontspannen met de xtc op. Het voelde nog steeds als xtc, maar dan veel ontspannender en dan ook zeker lichamelijk relaxed. Na het gebruik voelde ik me ook absoluut niet gesloopt en buiten wat lekkere kuitspierpijn (gekke moves maken :P) voelde me lichaam erg gezond aan. Heel wonderlijk. Ook heb ik met speed, wat ik pas laatst voor het eerst heb gebruikt, iets bijzonders ervaren. Hier werd juist rustig van. Dit kan te maken hebben met ADD, wat erg waarschijnlijk is dat ik dit heb. Ik vermoed het wel, want uit vele testen blijkt dat ik ADD heb, hierom ga ik ook binnenkort naar de huisarts. Maar tevens merkte ik dat de speed me ook lichtelijk depri kan laten voelen en voel me onder invloed ervan gewoon erg moe. Dit vind ik vrij bijzonder. Het verbaasd me dat deze stimulerende middelen een kalmerende werking op me hebben en dan zeker van de xtc, omdat ik hierbij ook ontspanning in de spieren ervoer. Hiermee wil ik verder aan jullie geen vraag stellen, maar het is altijd leuk om te horen wat jullie hier over te zeggen hebben en mogelijk kan het voor jullie ook interessant of leerzaam zijn om te lezen. Peace! xx"
"ZERO- zei: Leuk om te lezen inderdaad, bedankt voor je verhaal. Maar klopt het dan dat je eerst met xtc je niet zo ontspannen voelde als nu de laatste keren? Dat is wel typisch zeg.. Maar heeft er misschien vooral mee te maken dat je nu een stuk beter in je vel zit En dat is fijn natuurlijk. Klik om te vergroten... Ik voelde me altijd geweldig en was zeker wel relaxed, maar ik voelde wel zeker lichamelijke stimulatie. Nu voel ik niet bijzonder veel meer energie dan wanneer ik nuchter zou uitgaan en ik ervoer ook ontspanning van de spieren, net zoals wanneer je een joint hebt gerookt. Dat is wel typisch."
"Wauw, dankjewel man. Je snapt helemaal wat ik zeg en voel. Wat jij zegt vind ik mooi: ''bepaalde connecties in je hersenen die zich eindelijk op dezelfde frequentie als je geest en hart bevinden, alles ligt op één lijn''. Dat is zeker het grootste gedeelte van de tijd waar en ik weet hoe ik die connectie met mijn geest en hart kan behouden. Drugs zie ik grotendeels als ''hulpmiddel'' om mijn lichaam of geest een ''kant'' op te sturen welke dan goed voelt. Of om van te leren. Of zoals je zegt, gewoon om te genieten."
"ZERO- zei: Uhm de drug waar de meeste mensen aan doodgaan. Maar ik weet niet welke dat op het moment is. Klik om te vergroten... Antwoord: d1g1tal1s zei: Nicotine. Te groot probleem, en te moeilijk om vanaf te komen. Teveel slachtoffers en te weinig positief effect. Klik om te vergroten..."
"Wil die gozer dood ofzo!? De reden waarom ik hier kijk is omdat ik na heel veel research ook DXM heb geslikt, voor de eerste keer, namelijk 4 pillen met wat valdispert en wat alcohol met een energie drinkje erbij. En ik heb zelfs ook een licht effect gemerkt. En ik vond deze ervaring al genoeg, nog vaker doen is te schadelijk. Als je zo'n dosis als hem neemt vind je het volgens mij een lekker gevoel om dicht tegen dood aan te zitten. Helemaal gek die gozer joh.... Ik dacht eerst dat het een grap was. Gewoon niet doen. Koop truffels en vreet desnoods drie hele porties in je eentje als je van de kaart wilt zijn, maar vreet niet een hele apotheek op."
"Verbaasd me dat ie nog leeft."
"Gasten, Afgelopen zaterdag had ik een heel leuk avondje moeten beëindigen, nadat ik een ongelofelijk naar gevoel had ervaren. Het plan die avond was eerst ff naar zo'n vriend van me toe te gaan, daar ff te chillen, waarna we met een groepje af spreken, op een bepaalde plek waar we vaak inzuipen. Om vervolgens half één te vertrekken naar de club. Ook had ik nog wat kratom, van de keer daarvoor dat ik het, voor het eerst, had gebruikt. Dit was zo'n 7 gram Thai. Het leek me een lekkere combinatie voor het uitgaan, omdat ik heb gehoord dat alcohol en kratom een erg relaxde space geven en het lijkt mij best wel vet om dat eens te ervaren in de club. Ik had het ff snel opgegeten voor ik naar die maat van me ging. Daar aangekomen even lekker chillen en wat drankjes drinken en door naar de rest terwijl ik heerlijk aan het spacen was. Het was moeilijk te zeggen hoe ik de alcohol ervoer, want het gevoel van kratom en alcohol liep een beetje door elkaar heen. Ik voelde me iig erg lekker en we waren lekker aan kloten. Waarna wij als oh zo stoere sportschooljochies even gingen opdrukken buiten, met z'n allen. Circa twintig minuten hierna ervoer ik een heel naar gevoel. Ik ga proberen dit gevoel te omschrijven, maar het is moeilijk uit te leggen. Het voelde alsof er heel veel druk op mijn ribben lag, waardoor ik moeite kreeg met ademen. Het deed ook een soort van pijn aan vooral het rechter gedeelte van mijn ribbenkast. Alsof mijn ribbenkast me longen verdrukte. Zelf dacht ik dat er iets fout was gegaan bij het opdrukken en mijn vrienden hebben me gezegd dat ik naar huis moest gaan, wat mij zelf ook verstandig leek. Dit heb ik dus gedaan en ik viel gauw in slaap en werd uitgerust wakker, na een acht uur durende slaap. De volgende dag had ik nergens meer last van en heb ik nog lichtjes nagespaced. Zelf denk ik eraan dat dit misschien wel door de combinatie van alcohol en kratom was. Dit omdat kratom ook een opiaatangonist is, dus ook een dempende werking heeft op de ademhalingsspieren, wat ook het geval bij alcohol is. Dit is ook de reden waarom vaak mensen overlijden aan de combinatie van heroïne en alcohol. Ik vraag me af wat jullie hiervan denken. Verder voelt het niet als een verspilde avond hoor, want hiervoor was het gewoon super relaxed met de boys Ey ik ben nieuwsgierig naar jullie mening, ik hoor het wel. Peace!"