Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsstopwoordjes onder x

stopwoordjes onder x

131 antwoorden
35 weergaven
18-5-2026
E
Eddy0914Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Je zit fucking hard te spacen gek

Dit moeten twee maten van mij altijd horen van me, zodra ze hun zelfcontrole kwijt zijn :xtc:
n
nieuwelingLid
01-01-2024, 00:00
#2
wat heerlijk herkenbaar!

bij mij:

ahhhh wat ben ik gelukkig! wat is het leven toch eigenlijk mooi!

ik vraag ook heel vaak bevestiging bij medegebruikers;

Jatoch? vind je ook toch? voel je het ook? vind je het ook?

en het vele puffen en kreunen HEERLIJK :grin:
R
RoygbivLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hahaha geweldig die stopwoordjes in dit topic!

Zelf heb ik de volgende:

-oooooohhhhh.... pffff....
-hmmmmm!!
-ik ga lekker, hoe gaat ie bij jou? en aanverwanten
-mooi he? lekker he? fijn he? etc.
-tegen onbekenden die ook wat op hebben: 'wat sta jij mooi te genieten zeg, ooh zo mooi zeg! zo schattig hoe je danst! Wat ben je mooi zeg! Ooh ik vind jou echt lief!
-met vrienden: aah zoo fijn dat we hier zijn met elkaar!! Ik vind jullie zo lief! lieverd!!! kusje! knuffel! :grin:
P
PromethazineLid
01-01-2024, 00:00
#4
'Shiiiit ik voel em'

En als ik 1 van die diepgaande gesprekken heb met zo'n vriend van me, hij verteld me zn hele levensverhaal en hoe hij verder over alles denkt en met iedereen omgaat dan rolt het woordje 'respect' zo'n 10x uit mn mond.

(terwijl ik er natuurlijk wel echt respect voor heb, damn wat kan zo'n verhaal indruk op je maken)
H
HoneyCLid
01-01-2024, 00:00
#5
NEYS zei:
1. "Wooooow"
2. "Waaaaaat?"
3. "Echt vet dit"
4. "Ik ga hard man"
5. "Neeeeejoh"

:grin:
Klik om te vergroten...

Ik ga hard, ik ga lekker :rock:
H
HoneyCLid
01-01-2024, 00:00
#6
de hele avond maar doorvragen : hou je nog van me ?
D
DancingAngelLid
01-01-2024, 00:00
#7
"Werkt het al? Ja, ik denk van wel. Of niet?"

"Hmmmm. Pfffff. Woooow. Pohhhh."

"Ik ga lekker man"

"Zal ik al bijnemen? Wanneer heb ik de vorige gehad? Kan het al? x100"

Wanneer ik drinken uit de keuken heb gehaald ofzo: "Oke, ik ga weer even hoor." Om op de bank te ploffen en ook weer volledig te gaan. ( Ik gebruik alleen thuis )

"Ik begrijp er niks van. Huh? Ik snap het echt niet."

"Trek ik een raar hoofd?" en "Hoe groot zijn mijn pupillen?"

"Is mijn glas water nu al weer leeg? Ik had net gepakt"

"Hey, het was een kwartier geleden net zo laat als nu!"

"Het is uitgewerkt hoor. Oh nee, wacht. Toch niet!"

:wink: :tearsofjoy:
C
CaptainJackLid
01-01-2024, 00:00
#8
ZERO- zei:
Lief & fijn. (op alles toepasbaar)
'Ooooooh dit is zo leuk'
En schatje en liefje zeg ik ook heel veel.

Dat gaat ongeveer zo:
'Ik vind jou zo lief, jij bent echt een schatje, dit is echt zooooo leuk, dit is toch fantastisch, dat wij hier nu gewoon zo staan hè, echt bizar, en jij bent zo lief, ik vind het echt gaaf dat je er bent, en dat we hier samen zijn, maar goed dat we elkaar zus en zo hebben leren kennen, anders hadden we dit nooit gedaan, dat is toch mooi, echt goed hè, ik ben zo blij dat jij erbij bent, je bent een liefje, knuffel?'
En dan roep ik nog ergens 'zzzzooooooo lekkerrrrrrr' vanuit iemands nek/schouder.

Als ik met mijn huisgenootjes ben roepen we constant naar elkaar dat we het leukste huis hebben en dat wij de leukste en liefste huisgenootjes zijn en dat we zo blij zijn dat we bij elkaar zijn komen wonen. Vooral leuk als je even weg bent geweest, terug komt lopen en elkaar lekker random begroet met 'HEEEEEY LEUKSTE HUISGENOOTJE' en dan weer honderd knuffels.
Klik om te vergroten...

haha dit. de hele avond lang door over hoe blij je ben dat je iemand hebt leren kennen en dat ik echt maten wil blijven voor de rest van mijn leven
ook heee man (tegen een nieuw iemand waar ik chill mee kon dansen) geef me je nummer kunnen we vaker dansen man, ik mag jou echt moeten vaker feesten jij en ik :rock:
H
HelenasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Haha wat herkenbaar allemaal!
Bij mij: 'ik ga echt zoooo hard/lekker'
'Ik zweef'
'Ik ga even naar mijn kluisje'
die laatste omdat ik het irritant vind om een tasje om te hebben en dan heb ik ook weer een loopje haha :tearsofjoy:
I
IroyzLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik zeg altijd Jezus en dat 10 x
P
PereboomLid
01-01-2024, 00:00
#11
Aan de reacties te zien neemt de helft hier veeeel te veel xD Maar ik zeg altijd 'ah ik voel me kkkk flex' xD
S
SweetpeachLid
01-01-2024, 00:00
#12
komt'iedan! :grin:
S
SkirreLid
01-01-2024, 00:00
#13
(tegen nuchtere mensen)
"Ik verveel je toch niet nu? :openmouth: "
a
anoniem391Lid
01-01-2024, 00:00
#14
na elk ding wat ik uitkraam zeg ik.
"waar had ik t nou over" :rolleyes:
A
AlphaTaurusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Haha geweldig topic!
Ik zeg altijd:
- Ja ja
- Ik ben egt megascheef
- Ik ga goooeeed
- Ik sta megestrak man

al deze komen wel meerdere keren terug. :tearsofjoy:
1
1percentLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik merk bij mezelf dat ik de laatste paar keren onder x redelijk vaak terugval op hetzelfde zeggen

in mijn geval is dit 'ja ja ja jajaaaaa' op een mega vage manier, zodat degene waarmee ik praat mee ook zo zit aan te kijken van waar heb jij het nou overr??

vond dit wel grappig dus wilde vragen of meer mensen zoiets hebben en wat jullie stopwoordjes zijn? :wave:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#17
dahmer je hebt hetzelfde als mij
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#18
de zin : ey zullen we bij pakken? komt wel vaak terug
n
norcoLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik heb vooral het herhalen van woorden zoals een naam ofzo :P
stijn, stijn, stijn, 10x en dan zeggen dat je ijlt
N
NortLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ja, snap ik

dat zeg ik vaak op dingen als mensen wat zeggen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."