Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zie hier ook 't blauwe decibelletje al op staan.. zijn toch niet echt bekend volgens mij? 1 a 2 reportjes op PR, maar kom ze nergens tegen.."
"Hallo, Ik heb begrepen dat er toch wel veel mensen zijn die pillen verzamelen. Dit heeft mijn interesse toch wel gewekt, zo heb ik het ook geprobeerd, maar zonder succes. Dus mijn vraag is, waarom? wat is de lol (/nut?) van het verzamelen, aangezien pillen daar toch niet voor worden gemaakt? Post eventueel als je het leuk vind je collectie, vind ik dan wel weer interessant om te zien hoe het bij andere wel lukt"
"Mijn ervaring is gewoon likken aan het gedeelte waarmee je een vinger afdruk zou afgeven. 2 likkies ofso, en dan kijken of je wat voelt. zo niet ken je altijd nog bijnemen, maar beter te weinig als te veel. Zelf vond ik de smaak van likkies niet zo heel vies inderdaad, maar toen k met me bezope koppie grotere hoeveelheden naar achter probeerde te werken ging het me aardig tegen staan die smaak..."
"Derrrp zei: Wat ik altijd doe is een medicijncapsule iets minder dan de helft volgooien , werkt altijd! Klik om te vergroten... Is alleen niet echt een hele precieze maatstaaf"
"Heb een tijdje terug op loudness ook kennis mogen maken met de witte speakers, WAUW Duurde bij mij extreem lang voor die in kwam, halfje genomen, na 3 kwartier (wanneer die normaal komt) begon ik het een beetje warm te krijgen, beetje tintele, en na ongeveer 1,5 uur klapte die keihard in. Zo heb ik ze nog niet meegemaakt, van een halve kon ik me bek totaal niet stil houden, kon bijna door de zaal achter me kaak aanrennen. Aanrader is dus inderdaad goed op te passen met deze tabletjes, dan ken je er een hoop lol aan overhouden. Spijtig genoeg heb ik ze nog niet in mijn buurt kunnen vinden, maar dit zijn echte aanraders !"
"Kaartjes voor Pussylounge Utreg en Hardbass2012 legge al klaar En uiteraard nightmare vaste prik!"
"Ook mijn ervaring inderdaad. ook de "loopjongens" die altijd goed spul hadden komen ineens met slechte zooi aanzetten. zoals Svali al zegt, je moet het hebben van de gebruikers, of bekende/bevriende dealers, die nog binding met de klanten hebben."
"Ik weet niet in hoeverre het helemaal klopt, heb ze zelf (helaas) nog niet kunnen vinden, maar er schijnen blauwe decibelletjes in de omloop te raken die ook zo rond de 200 tot 220 mg liggen.. Een gewaarschuwd mens telt voor 2"
"- Wie draait er eigenlijk? - Teeeeering - Ken me kaak niet effe een minuutje normaal doen? - Wat 'n feest..! - (SMS/W'app) Waar ben je? (of in ieder geval een poging tot dit typen..)"