Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"TRAVOLTA zei: langeman zei: Waarom houden mensen zich toch niet gewoon aan de 1 a 2 mg per kg lichaamsgewicht? Zeker mensen van 16..... Mag toch hopen dat die toch niet een zodanige tolerantie dat ze echt 7 a 8 mg per kg lichaamsgewicht nodig hebben...?! Misschien da toch stoere (puber)praatjes in plaats van volwassen gedrag? Hoe dan ook..., het zijn vooral hun eigen hersentjes die ze op het spel zetten. Klik om te vergroten... tsja ik mag niet zeuren, met mijn 17e nam ik ook 600 tot 700 mg op een avond (met niet eens zo veel tolerantie). heb echter van de laatste keer geleerd dat dat helemaal niet nodig is. ik weeg rond de 75 nu en de laatste keer heb ik op een hele avond 200 mg genomen. heb hier een fantastische avond mee gehad. geweldige euforie en energie maar wel helemaal helder. niet dat vage, ronddraaiende ogen, hele flarden van de avond kwijt -gedoe. vanaf nu gewoon lekker 2 maanden wachten en niet meer dan 200 mg op een avond. dan ben ik tenminste nog aanspreekbaar en loop ik niet met een of andere grafkop rond Klik om te vergroten... heb zelf aan 200mg ook genoeg voor een leuke avond, en voorkomt inderdaad het als een zombie rondlopen en wat ik redelijk belangrijk vind ivm de omgeving ook dat ik mn hele wangen kapot bijt en dagen met dikke wangen rondloop :P"
"plus dat de laatste uurtjes dan echt alleen nog 'strak' zijn en niet trippy"
"toen ik m'n eerste lading snoepjes had gekocht ging het als volgt; 1e weekend: zaterdag: (200mg) WAAAAAUWW fucking awesome!! toen die woensdag: (200mg) Hell yeah, I like this 2e weekend: vrijdag200mg) Nog een keer, nog een keer, maar alleen 'strak' effect zaterdag: (200mg) oke het werkt niet, meerrrr (totaal 400mg) BAM, einde oefenening, ergens gecrasht en een paar uur als een zombie voor me uitgekeken einde 'verslaving'. nu wacht ik netjes elke keer 2-3 maand en geniet er weer van"
"van 1900 tot 0600 zeg je.. voorraad = 3x 150mg.. ik zou inderdaad gewoon de eerste uurtjes zonder doen, zodat je een beetje in de sfeer komt, weet waar alles is, hoe de muziek en de mensen zijn, etc. Dan rond een uurtje of 11 er éen nemen, wachten tot ie inslaat, dan een halve nemen, en daarna naar believen halven bijnemen om de comedown uit te stellen tot je naar huis wilt.. mijn ervaring met de comedown is dat het wel meevalt, maar je hebt het dan wel echt gezien op het feest en het enigste wat je wilt is naar huis"
"Sublimo zei: Sorry hoor ! Klik om te vergroten... no problemo! ik had het zelf ook niet door tot jij er op gewezen werd"
"ingevuld, make them aware"
"ik ben dus zo iemand die roekeloos van x wordt, keertje zaterdagnacht door het centrum van groningen lopen zingen 'singing heerenveen, heerenveen sc', terwijl ik normaal niet eens fanatiek supporter ben ofzo kreeg minder leuke reacties van omstanders"
"betaalde laatste keer 150eu voor 50 van 90mg, dat zou dus 3 euro/stuk zijn, ben er alleen 20 van kwijtgeraakt dus toen werd het 5euro/stuk"
"Beste DF'ers, aangezien ik xtc altijd al wel interessant vond om ook te gaan gebruiken, en eindelijk eraan kon komen heb ik het nu een paar keer gebruikt. Dit zijn de betreffende pilletjes: http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=20444 Afgelopen zaterdag was mijn 3e keer dat ik xtc gebruikte. Van de voorgaande 2 keer was de eerste keer in combinatie met alcohol, en de tweede keer op een festival met s'middags wiet, daarna alcohol en laat op de avond xtc. Beide keren was het effect eigenlijk gewoon wat ik er van verwachtte: vrolijk gevoel, zin om te bewegen, zin om mensen te knuffelen en alles extreem waarderen. Toch wilde ik een avond alleen xtc proberen, en dat heb ik dus afgelopen zaterdag gedaan. Rond een uur of 1 heb ik 1 pilletje genomen. Allereerst duurde het al heel lang voordat ik er iets van merkte, rond 2 uur voelde ik pas effect en en paar minuten later stond ik al te knallen. Dat hield aan tot ongeveer 3 uur. Toen leek het min of meer uitgewerkt, in ieder geval het 'knallen' was afgelopen. Ik voelde me wazig en vermoeid, dus ben bij wat maten op een bank gaan zitten. Gesprekken voeren ging me goed af, en zolang ik zat was alles prima. Alleen was ik erg vermoeid, dus besloot naar huis te lopen. ( ik loop altijd van- en naar de betreffende discotheek, omdat het voor mij vlakbij is. ) Eenmaal van de drukte vandaan probeerde ik te analyseren hoe ik me voelde: nuchter en vermoeid. Vlak nadat ik dit bedacht had keek ik wat om me heen terwijl ik mijn toch naar huis voortzette. Terwijl ik dit deed zag ik echt in van alles en nogwat silhouetten van mensen, ik dacht steeds dat er overal iemand stond, zat of liep. Eenmaal thuis viel ik vrij snel in slaap. Met betrekking tot deze avond had ik wat vragen, waarover ik jullie wilde raadplegen: - ik verbaasde mij allereerst over het lange wachten op het effect, hoe komt dit? - ten tweede duurde het effect dus maar 2 uur, de reden hiervoor leek mij de lage dosis, klopt dat? - de vermoeidheid was ook nieuw voor mij, maar ik denk dat dat gewoon komt omdat ik wel 2 uur aan het knallen was en dat dat me gewoon heeft uitgeput? - maar het meest verwonderde mij nog de hallucinaties van de silhouetten. Ik weet dat je van veel MDMA kan gaan hallucineren, maar dat leek mij duidelijk niet de verklaringen in dit geval. Heeft iemand een idee waar het door kan komen? Greetings"
"zaterdagochtend 3x van bed geweest om te pissen :P"