Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsstopwoordjes onder x

stopwoordjes onder x

131 antwoorden
36 weergaven
18-5-2026
a
anoniem28Lid
01-01-2024, 00:00
#1
bij mij is het
- oh jezus ik ga zo lekker!!!! ga jij ook zo lekker????
- oooooh zo lekker x1000 varianten
- ik hou van je/ik ben blij dat ik hier met jou ben/ik wil je nooit meer kwijt/ etc etc

iedere keer bij mij is het weer alsof een bom liefde uit mij explodeeert haha
e
edblok2Lid
01-01-2024, 00:00
#2
'' yooo what the fuck!''
'' woow...woow...woow''
''huh, wat? haha wat?''

dat soort zaken :)
r
raveolutionLid
01-01-2024, 00:00
#3
meestal vraag ik aan al me kamaraden of zei hem al voelen en het eerste uur zeggen al mijn vrienden , denk dat ik zo nog een halfje pak man.

jaaa jaaa a ajja ajaaaaa
veel lucht uitblazen ook meestal:P zuchten
en geluiden zoals: haaaaaaa ffffffffff ssssssssssss :tearsofjoy:
S
SROADSLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik wil altijd weten of de mensen waar ik mee ben wel lekker gaan:

"Gaat het goed?"
"Ga je lekker?"
D
DaphnepsychoztxLid
01-01-2024, 00:00
#5
k00k zei:
"Hoe voel jij je?" vraag ik altijd aan mijn medeparty-gangers. Waarop ik zeg: "Ik ga lekker, ja ja ja". Dit vraag ik vast om het kwartier :P
Klik om te vergroten...

hahahaha, doet me denken aan mij. Ik zat met Free Festival lekker te spacen tegen de kluisjes aan. Iedereen die naast me kwam zitten stelde ik de vraag: wat heb jij gebruikt.
Ben echt werkelijk alles tegen gekomen behalve paddo's en LSD.
u
urtinriZLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bij mij varieerd het per fase:

Begint in te werken:
Super enthousiast "ja hoor haha hij komt er aan!"

Euforische piek:
"Waaaaaauuuuuuuww..... zooo vet!" honderd keer ofzo
"Kerel dit is zo vet!" tegen mensen om me heen

Als ik iemand tegenkom en we zien elkaar en denken instantly "hee die heeft ook op"
zeg ik "gaat ie lekker?" zegt de ander "echt wel met jou dan" zeg ik "ja lekker!" en dan komt er natuurlijk zo'n zinloos gesprek

En willekeurig tijdens een trip:
"Hoe voel jij hem?"
"Zo mooi jonge"
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#7
Paperplane. zei:
Ja ik ben nu niet waus he :P
Zal zo ff een pijpje wiet roken na mn werk, dan staat t er vanavond wel op.
Klik om te vergroten...
Inmiddels te stoned en dus te vergeetachtig? Ben ook wel benieuwd namelijk!
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#8
zal voor morgenavond zijn denk ik :)
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dan moet de opname ook niet vergeten zijn...
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Haha sorry jongens, was meteen uit t werk nog ff met collegas blowen, t is er niet van gekomen. Vanavond :wink:
S
SaltzerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Soo! Ik zit er echt lekker in!
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#12
Paperplane. zei:
Haha sorry jongens, was meteen uit t werk nog ff met collegas blowen, t is er niet van gekomen. Vanavond :wink:
Klik om te vergroten...

Daar hou ik je aan! :grin: :grin:

OT pfwieuuuw wat is dit!
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Vanavond lichte dosis 2CB(20mg). Schijnt dat je daar ook wel van gaat lachen. Kzal t recorden :wink:

OT: -Ik heb een droge muil.
x
xtcl0veLid
01-01-2024, 00:00
#14
Me handjes worden een beetje klam
Y
YbezLid
01-01-2024, 00:00
#15
1. Jezus man
2. mmmmm (hummen in mezelf)
3.heeeeeeeuuuj
d
d1g1tal1sLid
01-01-2024, 00:00
#16
"mmmmmm"
"mmmmmm, snoepjes...." (moet altijd winegums hebben net als het inslaat)
"zo lekkahrrr!!."
R
RakettenpretLid
01-01-2024, 00:00
#17
Eerst: Voel je het al? Voel je het al?
Later: Ik heb alweeeeer zin in een raketje!!
Laatst: Niet knuffelen, dàààànsen/ik sta best wel strak joh
Q
QTarantinoLid
01-01-2024, 00:00
#18
1. 'Ik ga echt zo gigantisch lekker hè'
2. 'Wil je knuffelen?'
3.'Ik wou dat het leven altijd zo was'

3 standaard opmerkingen, die ik allemaal echt bijna elk feest/festival wel maak haha.

Groet,
QTarantino
z
zornaxLid
01-01-2024, 00:00
#19
QTarantino zei:
3.'Ik wou dat het leven altijd zo was'
Klik om te vergroten...

Dit :grin:
c
crim3Lid
01-01-2024, 00:00
#20
- wat een pillen!
- en vind je het leuk? ja toch? eh eh?
- ik ben echt helemaal van de planeet
- wat denk je? tijd voor een nieuw te nemen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."