Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Toen ik als mod gevraagd werd had ik nog wel alleen maar ervaring met de dingen uit die eerste post hierboven geloof ik, haha. En ja true, nog beter verstandig advies geven (en het zelf niet opvolgen!)"
"Psychedelibee zei: Gas heeft de neiging om uit te zetten of te krimpen onder invloed van temperatuur. Tevens heb ik gemerkt dat wanneer je de bus heel rustig leeg spuit je ballonnen ook minder groot worden, zal vermoedelijk ook met temperatuur te maken hebben. Kortom, er zijn teveel factoren die invloed hebben op de grote van de balonnen. Klik om te vergroten... Wow dit wist ik niet, goed om te weten. Had altijd het idee dat m'n ballon langzaam leeg liep terwijl ik op m'n vrienden wachtte en zij hun ballonnetjes nog moesten fixen ghehe."
"Naast alcohol, nicotine, hasj en wiet alleen nog maar poppers, xtc en lachgas. Nu voel ik me helemaal newbie! Ga binnenkort in ieder geval 2cb, truffels en benzo fury proberen en daarna kijken we wel weer verder"
"Je zegt zelf al dat dat niet zo makkelijker gaat, dus waarom zou je dan proberen af en toe te blowen.. Stop eerst gewoon helemaal.."
"Wat een lijsten heeft iedereen! Kom ik aan lekker simpel: Alcohol + wiet/hasj. Lachgas, poppers (haha). En xtc, 2cb en speed. Padum tss."
"ZERO- zei: Naast alcohol, nicotine, hasj en wiet alleen nog maar poppers, xtc en lachgas. Nu voel ik me helemaal newbie! Klik om te vergroten... Nu ook speed, mdma kristallen en 6-apb/benzo fury. Voel ik me weer wat minder newbie."
"Hmm nee niet herkenbaar. Ik heb ook vrienden die niet gebruiken en die moeten het er maar mee doen dat ik af en toe wel iets doe, want het is mijn eigen keuze en niet die van hen. Ze mogen natuurlijk wel altijd hun zorgen uiten over mijn gebruik. Dan kan ik daar wel of niet iets mee doen, maar je eigen gedrag blijft je eigen keuze.. Edit: Oh ik lees net je post in een ander subforum dat je zwaar verslaafd bent aan speed, dat is wel wat anders toch?"
"8️⃣6️⃣ zei: Overigens staat die combi vandaag wel op het programma, min de LSD dan in verband met tolerantie en dat ik een tripdate heb volgend weekend. Straks dus DOC met wat 4Ho-MET, die hebben maar een week tolerantie. Klik om te vergroten... Tripdate? Tell me more"
"ZERO- zei: ZERO- zei: Naast alcohol, nicotine, hasj en wiet alleen nog maar poppers, xtc en lachgas. Nu voel ik me helemaal newbie! Klik om te vergroten... Nu ook speed, mdma kristallen en 6-apb/benzo fury. Voel ik me weer wat minder newbie. Klik om te vergroten... en truffels en 2cb en LSD en 4FA. Jeuj."
"Ja, beetje wat de rest zeg. Heroïne, basecoke en meth zijn van die dingen die je je niet voorneemt om te gebruiken, I guess. Ik gebruik sowieso niet zo snel drugs de laatste tijd, dus dan zal ik ook niet zo snel nieuwe dingen doen denk ik. Meer dan 1 nacht doorhalen is voor mij ook een no go. Als ik weet dat ik langwerkende drugs ga nemen in het weekend neem ik meestal de maandag vrij van werk, en dat geeft me enorm veel rust. Ik zou het niet meer anders doen denk ik. Jezelf door allerlei verplichtingen heen slepen terwijl je nog een drugskater hebt is echt kut."