Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goed bezig! Ik ben ook nog steeds gestopt, en mis het totaal niet meer. Als er nu gerookt word waar ik bij ben vind ik het zelf stinken."
"(Wellicht helpt het niet mee dat je je gevoel niet optimaal kunt delen met je vrienden, je houdt je denk ik dan toch onbewust teveel in.) Klik om te vergroten... Ja dit was inderdaad wel jammer, aangezien we met een groep van 12 man waren en niemand die mee wilde doen. Niemand van deze groep heeft ooit drugs gebruikt, dus ik stond er helemaal alleen voor. Had zeker leuk geweest om dit samen met iemand te kunnen delen. Ik stond ook na een poos niet meer bij me vrienden maar met mensen die ook allemaal wat op hadden. Dat voelde veel prettiger. Ik werd door hun meer in de gaten gehouden of het nog wel goed met me ging dan door mijn eigen vrienden. Want zij wisten natuurlijk precies wat ik voelde. En ja als ik nu zo achteraf terug kijk heb ik een super avond gehad! leuk report én, dit vind ik echt heel goed van je: je hebt je goed ingelezen en goed voorbereid! Klik om te vergroten... Ja ik ben niet iemand die zomaar van alles achter in me keel gooi mede daardoor durfde ik het ook aan om het alleen te doen."
"precies niandralades dat gevoel had ik totaal niet en komt denk omdat mijn eerste niet sterk genoeg was. En ja ik weet dat ik meer nodig heb als een doorsnee iemand maar omdat ik totaal niet wist hoe sterk mijn pilletjes waren heb ik voorzichtig aan gedaan. Persoon van wie ik ze had zei zelf dat ik met kwartjes moest beginnen, gelukkig heb ik dat niet gedaan"
"het waren trouwens deze pillen, tot heden nog steeds niet kunnen vinden van hoe sterk ze nu waren en wat er allemaal nog meer in had kunnen zitten en hoe ze uberhaupt heten http://i39.tinypic.com/mij7lu.jpg"
"bedankt voor je reactie Ik ga het de volgende keer ook doen met die vriendin We kunnen heel goed met elkaar opschieten en er begint zeker iets te groeien tussen ons. Wie weet waar we allemaal achter zullen komen als we XTC op hebben, en welke dingen er kunnen gebeuren. Ook zal ik beginnen met iets meer. En deze keer niet gelijk nog even snel broodje kroket naar binnenwerken als ik hem heb ingenomen. Want dit heeft denk ik ook wel invloed gehad. Ik heb er nu al zin in En ik hoop dat het deze keer nog beter word. Jammer genoeg zal ik nog 1,5 maand moeten wachten. Na afloop zal ik weer een trip report maken."
"prachtig report! heel leuk om te lezen. Klinkt als een zeer geslaagde eerste keer! En ik herken het laatste gedeelte waar je vertelt hoe je anders tegen dingen aankijkt in het leven. Ik heb precies hetzelfde nadat ik XTC gebruikt hebt"
"leuke report!"
"niet veel van het live report terechtgekomen :P ben nu toch wel benieuwd eigenlijk!"
"leuke report ben benieuwd naar het volgende deel!"
"Gaat goed, van het weekend toch wel 3 sigaretten op. Ik had teveel gedronken om nog nee te zeggen en deed het zonder na te denken. Nu gelukkig geen last van, en geen drang gekregen om meer te roken. Moet wel zeggen dat ze me totaal niet smaakten."