Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsstopwoordjes onder x

stopwoordjes onder x

131 antwoorden
31 weergaven
18-5-2026
1
1percentLid
01-01-2024, 00:00
#1
knolselderij zei:
de zin : ey zullen we bij pakken? komt wel vaak terug
Klik om te vergroten...


haha nice one! die sowieso natuurlijk :rock:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ken iemand van het werk die de hele tijd zegt: uhmmm uhmmmm uhmmm uhmmmm uhmmmm. Gelukkig geen directe collega :kots:
x
xjimmyxLid
01-01-2024, 00:00
#3
pffffffffffffffff, pffffffffffffffffff, pfffffffffffffff haha het klinkt altijd zo grappig als ik space. :hearteyes:
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#4
na elke zin: " maar we gaan nog niet naar de tent he!"
M
MaxvikeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hihi ... "Lekker hè lekker .... lekker hèh ... heerlijk".

Fantastisch wap zijn toch?
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#6
amai of pffffttt en natuurlijk WOOOW wanneer ik eve het evenwicht verlies :grin:
N
NEYSLid
01-01-2024, 00:00
#7
1. "Wooooow"
2. "Waaaaaat?"
3. "Echt vet dit"
4. "Ik ga hard man"
5. "Neeeeejoh"

:grin:
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#8
Hahahahaha, ik dacht al dat ik de enige was.
Ik had ooit es dat ik altijd het laatste woord van m'n zin 3x herhaalde.


Shit ik ga hard hard hard
waar gaan we feesten feesten feesten etc
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Flameon zei:
dahmer je hebt hetzelfde als mij
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:

Dahm oke dat kan nog, maar dahmer moet je echt niet zo willen gebruiken.
Jeffrey Lionel Dahmer (West Allis (Wisconsin), 21 mei 1960 - Portage (Wisconsin), 28 november 1994) was een Amerikaanse seriemoordenaar, necrofiel en kannibaal, wiens naam in de Verenigde Staten haast een synoniem is geworden voor dit begrip.
Klik om te vergroten...
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#10
NEYS zei:
1. "Wooooow"
2. "Waaaaaat?"
3. "Echt vet dit"
4. "Ik ga hard man"
5. "Neeeeejoh"

:grin:
Klik om te vergroten...

zoiets. :grin:
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#11
knolselderij zei:
de zin : ey zullen we bij pakken? komt wel vaak terug
Klik om te vergroten...

Haha, komt bekend voor :)

Meestal zeg ik ook "pff ik ben echt lekker uit m'n plaat"!
s
schijvenbikkerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hoooow jong zie je ook die vissen door de lucht vliegen :openmouth:
S
SilentHunterNLLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik ga kk hard man.
Voel je em al?
Mag ik vanavond bij jou slapen.
Goeie shit man.

Dat soort zinnen en dan om de 10 min ofzo xD
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
mandragora zei:
Paperplane. zei:
En ik heb een hele rare schaterlach als ik genoeg opheb. Zo dat het geen lach meer lijkt maar meer of ik mijn keel schraap en die toon dan omhoog gaat.
Klik om te vergroten...

:grin:, dat geluid wil ik wel eens horen

OT -Maten voor het leven!
-Ooooh die muziek!
-Ik heb ook zoiets meegemaakt....
Klik om te vergroten...


Ik kan wel een audiosample mailen hoor.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#15
Paperplane. zei:
mandragora zei:
Paperplane. zei:
Ik kan wel een audiosample mailen hoor.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...


GEWELDIG!!! :grin: :grin:
e
edblok2Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Zo dat het geen lach meer lijkt maar meer of ik mijn keel schraap en die toon dan omhoog gaat.
Klik om te vergroten...

Lol?

Laat horen dan :tearsofjoy:
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ja ik ben nu niet waus he :P
Zal zo ff een pijpje wiet roken na mn werk, dan staat t er vanavond wel op.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#18
kan haast niet wachten :) :)
Q
QbaseLid
01-01-2024, 00:00
#19
-hoe voel je je
-ik ben suuuuper waus
-gaat lekker he
-werkt die goed / werkt die al?
-wojoooow
-kom we gaan dansen
-kom we gaan hakken
-rol jointje
-Broers for ever
-beste vriend
-dit is zowat de beste avond van men leven
-ga snel even iets drinken voor ik uitdroog
-wtf check die lichten
-ik sto sooooooo straak O_o
-djoef djoef djoed
- bam bam bam
-omg
-haha zo chill nu , morgen zal wel minder zijn
- ja ik ga niet lang blijven hoor ik ga straks naar huis ( dit kan ik om het half uur zeggen en sta daar nogsteeds na 6 uren)
-ja ik ga na deze keer tijdje stoppen met x
-alle mensen zijn hier zo vredevol

en meer onzin in dat genre is ook het enige wat er uit men mond komt ! :xtc: :stoned: :grin: :wave: :rock: :tearsofjoy: :smoke: :mrgreen:
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#20
Paperplane. zei:
Ja ik ben nu niet waus he :P
Zal zo ff een pijpje wiet roken na mn werk, dan staat t er vanavond wel op.
Klik om te vergroten...
Inmiddels te stoned en dus te vergeetachtig? Ben ook wel benieuwd namelijk!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."