Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsstopwoordjes onder x

stopwoordjes onder x

131 antwoorden
34 weergaven
18-5-2026
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#1
taeknic zei:
Xeloc zei:
taeknic zei:
...
Klik om te vergroten...

Ga je gebruiken op machtig? Want dan zal ik eens opletten of ik zulke woordjes hoor vallen :tearsofjoy: !
Klik om te vergroten...

Dat was ik wel van plan ja :)
Ga jij ook snoepen die avond?
Klik om te vergroten...

Nee, die avond niet :). Oud en nieuw zal ik wel pilletje nemen, zit dan ook in Simplon.
Ik heb iemand mee die door gezondheid geen drugs kan nemen, dus vind het ook zo lullig om die alleen nuchter te laten staan.
T
TarskeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik vraag constant aan de mensen waar ik tegen praat:
Hey, vind je het niet vervelend dat ik de hele tijd tegen je praat? als ik teveel praat moet je het zeggen he. Ben je zeker dat het ok is? Anders zwijg ik wel hoor. Dus ik praat echt niet teveel tegen je. etc etc..

Is wel irritant voor de mensen die bij me zijn. && de mensen die niet weten die ik genomen heb, zien het ook meteen, && da's ook niet zo leuk, aangezien niet de hele vriendenkring het moet weten in mijn geval.
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Tarske zei:
Ik vraag constant aan de mensen waar ik tegen praat:
Hey, vind je het niet vervelend dat ik de hele tijd tegen je praat? als ik teveel praat moet je het zeggen he. Ben je zeker dat het ok is? Anders zwijg ik wel hoor. Dus ik praat echt niet teveel tegen je. etc etc..

Is wel irritant voor de mensen die bij me zijn. && de mensen die niet weten die ik genomen heb, zien het ook meteen, && da's ook niet zo leuk, aangezien niet de hele vriendenkring het moet weten in mijn geval.
Klik om te vergroten...

Whaha lol :tearsofjoy: ergens herken ik het wel een beetje :)
1
1percentLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tarske zei:
&& de mensen die niet weten die ik genomen heb, zien het ook meteen, && da's ook niet zo leuk, aangezien niet de hele vriendenkring het moet weten in mijn geval.
Klik om te vergroten...

herkenbaar , ons dorp is wat 'ons kent ons' idee, dus kom wel eens mensen tegen die het niet hoeven te weten :grin: gaat niet lukken weet ik, dus meestal zeg ik HOI en ben ik weg haha
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Behalve "Pffffffffff *zucht*" eigenlijk vrij weinig :grin:
F
F-ektLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gister voor de eerste keer een pilletje genomen en zei constant.
Waaw. Waw waw dude waw!

vond 't heerlijk
M
MorningweedzorLid
01-01-2024, 00:00
#7
hahahahah! Geweldig ik herken echt zoveel dingen hier in terug zoals:

*Zullen we ff ergens roken? JA JAA JA is goed man.
*Het is kapot vet hiero! Jaaa hard man! (En deze zinnen vet vaak over en weer zeggen.)

Deze zin is ook echt te vaak gevallen: WAAR IS DE REST, WAAR IS DE REST REST?
+ Moet je wat drinken? Gaat het wel? :P
w
wazigLid
01-01-2024, 00:00
#8
kent t wel dat herhalen van een bepaald woord of een bepaalde zin :grin:

1 wie: als mensen tegen me praate en ben er niet bij met me gedachten schrik ik en roep ik wie!! maar dat is aleen alsk echt goed koek ben:P
2 heuj heuuuj heeeeeuj steeds langer tot kt beu ben:P'
3pfffffff, gwn omdat dat zo lekkr is op dat moment:P

dat was m wel denk zo:P
1
1percentLid
01-01-2024, 00:00
#9
morgen komt er nieuwe update van mij :P :P :flushed: als ik wat nieuws heb vannacht :P
z
zornaxLid
01-01-2024, 00:00
#10
QTarantino zei:
3.'Ik wou dat het leven altijd zo was'
Klik om te vergroten...

Dit :grin:
c
crim3Lid
01-01-2024, 00:00
#11
- wat een pillen!
- en vind je het leuk? ja toch? eh eh?
- ik ben echt helemaal van de planeet
- wat denk je? tijd voor een nieuw te nemen?
M
Mliss.xLid
01-01-2024, 00:00
#12
als een gek mexicaantje
SCUZIE SCUZIE zitte roepen als je door de meute loopt :sunglasses:
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#13
WOW-amaaaaj-jeeezes :hearteyes:
d
dingo's kidneysLid
01-01-2024, 00:00
#14
Maxvike zei:
Hihi ... "Lekker hè lekker .... lekker hèh ... heerlijk".

Fantastisch wap zijn toch?
Klik om te vergroten...

precies die! lekker hè wanneer je de hele nacht lekker hè zegt:P :hearteyes:

of als het iets vager wordt: "ik weet het niet hoor pfff ik weet het niet, lekker hè"
C
ChemipackLid
01-01-2024, 00:00
#15
- Wie draait er eigenlijk?
- Teeeeering
- Ken me kaak niet effe een minuutje normaal doen?
- Wat 'n feest..!
- (SMS/W'app) Waar ben je? (of in ieder geval een poging tot dit typen..)
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wij proberen altijd op zo onverwacht mogelijke momenten zo verbaasd mogelijk ZO! te roepen, net alsof er iets heel bijzonders gebeurt.

Vooral ook nog ergens willekeurigs naar wijzen en verbaasd kijken.

Altijd mooi hoe mensen zoeken waar je het over hebt om daarna erachter te komen dat het nergens over gaat :grin:
g
gregory94Lid
01-01-2024, 00:00
#17
-ARK VAN DE LIEFDE => we have our reasons :grin:
-Godmiljeir.
Y
YbezLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik blaas mezelf helemaal *plek waar we zijn* uit

op soenda indoor ooit 'ik blaas ons helemaal central studio's uit!!!'

maatje was mij op dat moment aan t filmen en je zag zo dat smoeltje :mrgreen: kaakzwaaiend dat roepen haha..... dat is in de vriendengroep de maanden daarna nog wel vaak naar voren gebracht :tearsofjoy:
S
SmokenLid
01-01-2024, 00:00
#19
SmartieAndMe zei:
Wij proberen altijd op zo onverwacht mogelijke momenten zo verbaasd mogelijk ZO! te roepen, net alsof er iets heel bijzonders gebeurt.

Vooral ook nog ergens willekeurigs naar wijzen en verbaasd kijken.

Altijd mooi hoe mensen zoeken waar je het over hebt om daarna erachter te komen dat het nergens over gaat :grin:
Klik om te vergroten...

Haha :tearsofjoy:

OT:
Wouw!
Ojo nice dit.
Ik voel me echt lekker man.
We moeten kosten wat kost altijd vrienden blijven man.
Ey geef me een knuffel dan.
Ey beter blijven we nog ff man, dit is te leuk.
Die gaan ook hard.
Kijk hoe chille sfeer.
Snoepjes zijn goed man.
L
Lina23Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Aangezien ik aan de pillen not much of the talking ben zijn het hooguit onderstaande stopwoorden:

Hmmmmm
Pffffff zuchtend
Shit
Jezuss
lekkuuuuuuuuuuuuuur gek

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."