Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"haha als mensen blij worden van gratis puntjes speed, of een half pilletje mogen ze van mij lekker graven in de prullebak hoor."
"Probeer eens een blow te roken en dan te praten met 'mensen' of idd eens een xtc pilletje, zoals al vermeld.. stuk minder gevaarlijk en verslavend. ik hoop dat je eruit komt! yow"
"Heb hier belachelijk veel 'last' van, sta ik weer op een feestje.. zouden we alleen drinken. Huppa jahoor ben er 1-2 uurtjes, paar biertjes gedronken '''heb je toevallig ook een puntje voor mij ofniet?'' het niet vreselijk want het zijn geen belachelijke hoeveelheden, maar toch soms dit soort fratsen 2 weken achter elkaar met pep vooral."
"Beste DF'ers, Wij hebben zojuist wat coke gehad, lijntje + puntje. We hebben niet meer dan wat energie en wat onrustigheid. (Wij hadden ook een halfje concerta op) Ik ben er van bewust dat dit onrustigheid kan opleveren. De coke was flink brokkelig, en rook een beetje naar slasaus(Random intrepetatie). Niemand heeft een verdoofd gevoel. We hebben er wat alcohol bij geconsumeerd, weet iemand hoe goede coke nou hoort te doen? Ik weet dat ik het had moeten testen, maar enig idee jongens? Vragen aan mij zijn ook welkom.. aangezien ik achter de pc zit joe"
"eeen dun binnestebuiten haze jointje, we zaten bij een busstation omeens te chillen omeens komt er een man om vloei vragen, die hadden wij niet meer dus R rent even langs de lokale snackbar om zijn baas om een vloeitje te vragen... hij komt terug en roken wij met die man, heerlijk jointje, paar hijsjes gehad.... was al aardig"
"heb dit in mijn 16 jarige tijd vaak gedaan als ik wat gezopen had , ik vond het altijd wel relaxt, idd lichte euforie en meer energie en natuurlijk de praatspace!"
"Re: Hoe slecht is speed nu eigenlijk in vergelijking met xtc Als ik een stevige dosis speed neem over een nacht en een ochtend of middag/avond/ochtend dan voel ik mij erna altijd wel redelijk verrot. Ik heb het hier dan wel over de hele nacht gedanst etc. Ik heb altijd wel het gevoel dat het puur lichamelijk is en dat het door het slaaptekort komt. Als ik een stevige dosis xtc neem denk aan 1,5 pil. ben ik erna goed verrot. vooral NA het slapen. Die vieze smaak in je bek, hersens die maar half werken enzo. Puur op mijn eigen ervaring zou ik zeggen dat speed minder slecht is. Vooral als je de dosis bescheiden houdt."
"Je krijgt geen voldoening omdat de drugs zijn uitgewerkt, het is allemaal wat minder spannend dan onder invloed van een vers lijntje/punten etc. Ga lachgas doen, beetje praten, blowen... filmpjes kijken op youtube en muziek luisteren...."
"Hoi DF, Ik 19 jaar ga welleens naar feestjes en gebruik daar sinds een paar maandjes speed.. Vooral om lekker te dansen en 'fris' te zijn. Op zo'n avond/nacht/ochtend (23:00 - 07:00) gaat er meestal tussen de 0,3-0,5 gram speed doorheen. Niet belachelijk veel zoals je hier soms wel eens leest, ik voel me op het feest zelf meestal echt top alleen heb ik altijd als ik weer thuis kom bijvoorbeeld of onderweg ben naar huis dat ik altijd echt heel kortademig word, en of duizelig. Soms/meestal gaat dit weer over als ik ff relaxt wat eet en ff een jointje rook. Tijdens de comedown ben ik vaak ook nog heel onrustig en loop ik constant nerveus te krabben of te bewegen. Dit word overigens niet als vreselijk ervaren Ben toch benieuwd wat hiervoor de precieze redenen kunnen zijn! Groetjes"
"Ik gooi eigenlijk na een party eigenlijk altijd al mijn drugs weg. Leftover pilletje/stukje pil, of resterende speed. Niet persé omdat ik het anders ga nemen, maar hoef het dan gewoon niet meer op zak te hebben en vind ik het altijd wel genoeg. Soms natuurlijk nog wel een afscheidspuntje om de reis wat dragelijker te maken. Natuurlijk gooi ik mijn hasje natuurlijk niet weg haha jo"