Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik mag toch hopen dat je een grapje maakt roy."
"Kunnen verschillende oorzaken zijn. Of je heb klote kwaliteit dat je geen echte coke/speed naar binnen krijgt. Of heb je misschien adhd?"
"Ze had gewoon troep. Na 300mg wat dus tegen een halve gram aan zit dan moet je toch echt iets voelen."
"Je vind het raar om te vragen of mensen iemand kennen of het hebben? Dan zou ik het hele speed verhaal maar uit je kop zetten. Wat wil je van ons horen? Er is speed te krijgen in Noord-Holland, Zuid-Holland-Overijsel- etc. etc. Je kan beter je post verwijderen voordat je gebanned wordt"
"Ligt het aan mij of ben jij nog niet zo heel oud? Ik zou maar is gaan slapen als ik jou was Ik hoop niet dat je zelf aan het testen bent hoelang je het uit houd? Want je weet hopelijk toch wel dat er een limiet aan "niet slapen" zit en dat je dan dood gaat"
"afrader."
"Leuk om te lezen Maar moet toch wel zeggen dat het idee van.. Bindmiddelen in mijn neus me niet echt trekt."
"Verstandig =]"
"Yeah right 5 jaar en dan bier zuipen. Prima man :P"
"Laat ik het toch nog even zeggen. Misschien is het toch nog handig om je Speed te laten testen? Dan weet je 100% zeker of je geen grote ladingen cafeine heb en anders veel plezier gewenst."