Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Gister voor de eerste keer een pilletje genomen en zei constant. Waaw. Waw waw dude waw! vond 't heerlijk"
"hmmm beetje gek dat ik dit nog een keer tegenkom, ik heb afgelopen weekend voor het eerst een pilletje genomen met een vriendin. zei had precies hetzelfde als jij nu beschrijft. Ze voelde zich wel relex maar niet zoals iedereen tegen haar hard vertelt. Later hoorde ze dat het mischien erdoor kwam dat ze adhd had ? weet niet of je hier iets aan hebt ?"
"Ok goed dat ik dat weet. dit topic blijf ik dan ook maar even volgen"
"Hey Anna! Ik heb ook ADD en heb dus ook wel eens last (vooral met speed) van mijn gedachtes. Inderdaad eerst helemaal zen worden van de gedachte, 'chill nog een nakkie en een beetje nazitten/appen/klooien' en daarna een soort van crisis 'OHNEE hoe voel ik me morgen en overmorgen, en wanneer moet ik in godsnaam gaan slapen!?!?!' Wat bij mij helpt in deze situaties (klinkt misschien een beetje zweverig maar give it a try!) Is die crisis/negatieve gedachtes een naam te geven. Die van mij heet francien. En zodra ik zo'n gedachtes krijg zeg ik een soort van "Hou je bek Francien, ik heb hier echt effe geen tijd voor" in mijn hoofd. Wat er voor zorgt dat ik het volledig aan de kant schuif en niet meer aan denkt. Om dit nog even wat beter uit te leggen. Als je in een groepje aan het praten bent, en een iemand in dat groepje vind je stom of heb je niks mee, en vertelt naar jouw idee allemaal bullshit. Dan zeg je onbewust in je hoofd "Daar heb ik niks mee, die verkoopt allemaal bullshit met haar gepraat" en hoor je vanaf dat moment eigenlijk niet meer echt wat diegene zegt. Je aandacht ligt niet meer bij die persoon. Dus door het te zien als een persoon kun je dat gemakkelijker opzij zetten. En je aandacht bij de zen vibe houden Deze methode werkt ontzettend goed voor mij, dus meer dan waard om even te delen"
"Hallo Drugsforum, Ik zit met het een en ander even vast. Laat ik het rustig en duidelijk uitleggen. Ik ben een verstandige gebruiker, althans ik heb sinds de eerste keer, tot 1 januari 2012 iedere keer 3 maanden tussen mijn gebruik gehouden. Het enige wat ik gebruik is mdma en 2x een pilletje gehad. Ik ben redelijk gevoelig. Heb de keren dat ik een pilletje deed genoeg gehad aan 3 kwart pilletje (qdance). Na 1 januari tot nu heb ik 2x mdma gedaan en 1x een pilletje. Voor mijn doen erg vaak in een korte tijd. de laatste keer was 28 maart. 20 april is een onwijs gaaf feest waar ik altijd heb gezegd, dat als ik ooit kaartjes ervoor kan krijgen, ik ook zeker die avond flink zou willen genieten van wat mdma. Ik twijfel een beetje omdat het erg kort op elkaar is. Van de andere kant heb ik zoeits van als ik het dan de 20e doe, dan ook een half jaar niks. Ik zit er dus mee dat ik niet weet of ik te ver ga als ik het zou doen, of ik uberhaupt wel iets ervan merk, en of ik niet blijvende schade hiermee aanricht ? Graag zou ik een eerlijke duidelijke reactie willen van jullie Groetjes!"
"Bedankt voor jullie reacties! Het is niet zo zeer dat ik zelf vind dat ik slecht bezig ben. Maar puur de twijfel. Omdat ik om me heen genoeg kennissen zie die het erg kort op elkaar gebruiken, en ik dat voorheen nooit heb gedaan. Wat ik me nu heb voor genomen, is om gewoon genoeg mee te neem. Het feestje check, en die avond zelf bepaal of ik er zin in heb, en achter sta. Sowiezo spreek ik met mezelf af dat als ik het doe, er een half jaar tussen houd tot de volgende keer. Nogmaals bedankt voor jullie reacties."
"Hallo. Is er nou echt geen tip of iets, die je kunt gebruiken als je flink gaat drinken, maar toch vroeg op moet.. Ik ga vanavond namelijk naar een feestje, maar moet morgen vroeg om 8:00 weer op. Kan ik er niet iets aan doen morgenvroeg, of vanavond zodat ik toch van 8:00 tot 13:00 normaal functioneer? of in iedergeval er zelf geen last van heb. Alvast bedankt"
"Hallo! Vorig weekend naar een heel vet feestje geweest, dat tot de vroege uurtjes door zou gaan. Ik heb niet heel veel ervaring met drugs, en gebruik het (vind ik zelf) erg verstandig. Minimaal 3 maanden tussen ieder gebruik. Tot nu toe slechts mdma en pillen gebruikt. Maar op dit feestje werd mij voor de zoveelste keer pep aangeboden, nadat ik vertelde dat ik moe was. En vond het een goed idee om dat hier dan ook te doen. Aangezien het in een bos was, zonder vervelende mensen en geen security of wat dan ook. Ik nam 2 sleutel puntjes, ontzettend ranzige chemische walm verspreidde zich door mijn mond en neus, ach is weer eens wat anders dacht ik. Was heel erg benieuwd omdat ik al veel vrienden onder invloed heb gezien, maar er eigenlijk nooit iets bij voor kon stellen. na een aantal minuutjes (al vrij snel dus) verdween alle moeheid en was ik ineens enorm hyped om te dansen, praten en swingen! Ik vond werkelijk alles fijn om te doen. Niks negatiefs om me heen ( was zelfs het hele feest bij elkaar aan het schreeuwen om speed te promoten, wilde dat iedereen zich zo fijn voelde). Had dit echt niet verwacht, dacht enkel dat je moeheid zou verdwijnen en je wat langer door zou kunnen gaan. Ik voelde me echt heel erg fijn. Gedurende de avond met verschrikkelijk veel mensen gepraat, lekker gedanst, random geschreeuwd (pure extase), fijn bier gedronken, en nog 2x een sleutel bijgenomen vond ik het rond een uur of 8:00 genoeg geweest. Ik moet er dan ook bij zeggen dat ik op dit punt echt realiseerde dat ik me flink van de kaart voelde. Absoluut niet vervelend, maar iets zei me dat het verstandig was om lekker ergens op bed te gaan liggen. Na een wandeling van 2 uur thuis aangekomen, voelde ik me al een stuk helderder, of dit daadwerkelijk zo was weet ik niet. Thuis aangekomen in bed gaan liggen. Best fijn, maar na 5 uur wakker liggen realiseerde ik me dat ik de komende tijd niet zou slapen en ben opgestaan om fruit te kopen en sinaasappelsap. De hele dag heb ik niks uitgevoerd en alleen maar lomp naar wat films gekeken. Om 3:00 kwam ik eindelijk in slaap. Al met al echt een super toffe ervaring, wel realiseer ik me meteen dat ik ook hier de 3 maanden regel maar beter op toe kan passen, aangezien dit snel uit de hand kan lopen heb ik gelezen. Maar waar ik dus nu al dagen mee zit is. Hoe goed was de speed die ik had ? 4 sleutel puntjes en 40 uur wakker zijn. Super blij gevoel, en de kater was niet eens zo erg. Het is echt als een bom op me ingeslagen haha, mijn hele beeld van speed is gevormd deze avond. Maar waar heeft het aan gelegen dat het zo fijn was, en zo lang duurde allemaal ? Is dit altijd met speed gebruik ? Ik lees verhalen dat mensen echt per dag een gram naar binnen stompen ? Kortom, kunnen jullie me misschien een beetje vertellen hoe dit allemaal eventueel zou kunnen ? Zodat ik de volgende keer weer hier rekening mee kan houden. Zodat het weer zo'n knalfeesie word."
"Zoals te titel al luid, het is nu dan zo ver na wat mislukte pogingen is het nue gelukt om een goed feest te zoeken + een vrije dag te regelen. Maar nu heb ik nog een aantal vragen. Het feest waar ik voor het eerst XTC wil gebruiken is Ilovetechno (wellicht wel bekend) Nu heb ik veel verhalen gehoort dat het daar bloed warm is en vorig jaar nogal veel mensen zijn afgevoert. Klopt dit en is het eigenlijk wel een verstandig feest om mijn eerste keer xtc te gaan gebruiken ? Ten tweede, ik heb 3 pilletjes van 150mg mdma (blauwe kersjes) Hoelaat moet ik beginnen met hoeveel ? Het feest duurt van 19:00 - 6:00 En ten derde ik ben nogal een beetje bang voor het ontwetende, ik ken het feest niet, de sfeer niet en kan me bovenal nog niet inschatten hoe het xtc gevoel is. Is dit erg dat ik een beetje bang en onzeker ben ? Alvast bedankt voor het lezen"
"Ok, en stel ik neem hem rond 22:00 had mezelf voorgesteld om eerst binnen alles uit te chekken, kan ik dan wel nog slapen etc ? en hoe erg is die coming down ? voel ik me dan echt bizar kut ?"