Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hey iedereen, heb me een gram speed aan geschaft voor een feestje dit weekend, maar omdat ik het op feesjes niet zo fijn vind om te snuiven vraagde me ik af of het goed is om het in een bommetje te doen? heb al gelezen van het in zo van die capsules te doen maar als de speed dan nog wat nat is, gaat heel het capsule weg trekken. In mijn geval zal de speed wel al droog zijn, is het dan beter om het in een bommetje te doen? grtz"
"je bedoelt dus toch in een vloeitje van de sigaretten he? want dat was ik namelijk van plan, maar wou er even veel in doen als een lijn ongeveer maar als je zegt dat er een beetje beer in moet doe ik dat zeker, wist ik niet. wist wel dat het gevoel langer aanhouden. en kan je die speed er dan best droog of nat in doen? fun zal zeker geen probleem zijn"
"oke! ja ben van het van plan om gewoon in vloeitjes te doen, want heb mensen al gelezen als je het in capsules doet en het word nat en je hebt er een paar samen zitten dat ze gewoon in elkaar smelten. grts"
"dans jetonnen"
"had je aan de inkom van het feest drugscontrole door de politie? of in het station zelf? heb me altijd laten vertellen dat er maar 3 drugshonden ofzo in belgië waren, vind het wel balen voor jou. weet iemand hoe je de geur kunt verminderen? heb altijd horen zeggen aluminiumfolie er rond en deo opspuiten, iemand ervaring me?"
"SmartieAndMe zei: crim3 zei: weet iemand hoe je de geur kunt verminderen? heb altijd horen zeggen aluminiumfolie er rond en deo opspuiten, iemand ervaring me? Klik om te vergroten... De geur verbergen is erg lastig. Je kunt het inpakken in aluminium folie maar als er nog maar een miniem beetje aan je vingers zit komt dat ook weer aan het aluminium folie. Ik wou dat ik zo'n neus had Hoef je niet meer te zoeken naar dealers, je kunt gewoon ruiken waar ze lopen Heb wel eens een verhaal gehoord van een smokkelaar op schiphol, die zijn blokken hash helemaal geurvrij had verpakt. Helaas had hij hele kleine deeltjes hash aan zijn kleren gekregen die de hond rook en zo hebben ze hem alsnog gepakt. Wat altijd wel werkt voor meerdaagse festivals is je shit goed inpakken, onderin een blik doen bij de jamin. Grote berg snoep erbovenop en dan laten inblikken. Dat zal een hond nooit ruiken, alleen bij ééndaagse festivals en feesten krijg je zo'n blik weer niet mee naar binnen :P Klik om te vergroten... ja inderdaad maar dan moet je al een hele hoop werk doen voor je shit me binne te krijgen hoor haha"
"Cosmic Controler zei: maar naar welk festival was je dan? ik ga zaterdag ook naar een festival in belgie ik hoop niet dat het voor mij ook zo afloopt. een vriend van mij had in Nederland op een festival rond de 10 pillen bij en hij heeft wel een boete van 500 aan zijn neus hangen. hier heb je niet echt veel aan maar ik zeg het maar even. Klik om te vergroten... daydream festival? heb ook gehoort in meerdere stripzakjes doen en dan deo er op spuiten en desnoods nog wat aluminium folie"
"vind het best dom van de combinatie, in mijn ogen weggesmete geld van de kuur. hij zal zeker niet blijven groeien met wekelijks xtc en speed gebruik zeker niet dat hij een weekend door gaat. best eens met je vriend proberen te praten dat hij het wat rustiger aan moet doen, altijd maar blijven doorkuren is echt slecht voor je lever."
"Paperplane. zei: crim3 zei: vind het best dom van de combinatie, in mijn ogen weggesmete geld van de kuur. hij zal zeker niet blijven groeien met wekelijks xtc en speed gebruik zeker niet dat hij een weekend door gaat. best eens met je vriend proberen te praten dat hij het wat rustiger aan moet doen, altijd maar blijven doorkuren is echt slecht voor je lever. Klik om te vergroten... Anabolen zelf zijn niet toxisch voor het lichaam. Echter een bepaald bestanddeel die in veel anabolenpillen zitten om de opname te verbeteren zijn dit wel. Klik om te vergroten... ja zo slim ben ik ook niet om dat te begrijpen maar ik bedoel om het maar simpel uit te leggen door anabolen te gebruiken, aanmaken van meer testo en meer opname van eiwitte uit je voeding etc. voor bij te komen uiteindelijk. maar dan in het weekend xtc, speed enzo te gebruiken, om wat? om waar je 5 dagen volop aan werkt om bij te komen en dan het in dat weekend zo versmijten, want door xtc en speed ga je zeker je eetlust niet vergroten, door het gebruik van die drugs alleen al ga je veel calorieën verbruiken als je in de zetel nog maar zit"
"vinde net wel een leuk filmpje over de wietpas: http://www.youtube.com/watch?v=ovCRp21_SlQ wat vinden jullie van hem?"