Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaarschuwing zeer sterke xtc-pillen in omloop

Waarschuwing zeer sterke xtc-pillen in omloop

245 antwoorden
233 weergaven
18-5-2026
a
albiziaLid
01-01-2024, 00:00
#1
WiseSmokey zei:
Heb op het moment nieuwe batch, blauwe mishu's 200-230mg . :rockband:
Klik om te vergroten...

waarom kan ik geen prive berichten sturen?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
albizia zei:
WiseSmokey zei:
Heb op het moment nieuwe batch, blauwe mishu's 200-230mg . :rockband:
Klik om te vergroten...

waarom kan ik geen prive berichten sturen?
Klik om te vergroten...

Kan je pas na 5 berichten te hebben gepost, en ook in pb's is het verboden te vragen naar dope, een gewaarschuwd member telt voor twee!

Grz
T
TekzorLid
01-01-2024, 00:00
#3
Die paarse partyflocks zijn echt wel hard. Vrienden hebben een heel genomen, na half uur beetje vroeger naar de wc, kotsen, en ze kwamen terug lekker trippy. Zelf een halfje genomen, kwam hard op maar het gevoel was inorde, het nodige mdma gevoel was er, aangevuld met 2 kwartjes.

Ik verwacht van mijn vriend enkele blauwe aapjes maar heb al warnings gelezen en onduidelijke reports op pillreport? Iemand meer info , ervaring of report over deze blauwe aapjes???
J
JanklapmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
[verwijderd]
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#5
BazookaNoodle zei:
Fool zei:
Vooral bij érg warme temperaturen is het belangrijk dat je niet alleen water drinkt, je verliest hierbij veel te veel zouten door al het zweet, water vult dit niet aan maar verdunt de bestaande concentratie zelf. Beter zijn isotone dranken als AA-sport of zelfs een lekker zout soepje. Fanta is ook al een stuk beter dan water, bevat in ieder geval suikers. :)
Klik om te vergroten...

Wat ik mensen nooit zie doen, wat ik zelf wel erg lekker vind, is gewoon een klein zakje naturel/paprika chips (of 2?). Dit geeft je dat zout weer om je hoge hoeveelheid water een beetje te compenseren, en bovendien smaakt het echt belachelijk goed na een beetje snoep :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Lol een banaan of sappige sinaasappel gaat er bij mij nog in maar mag er niet aan denken om droge vettige chips door men keel te jagen of in mijn maag te proppen onder invloed, gegarandeert resulteerd dat in :kots:
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Tekzor668 zei:
BazookaNoodle zei:
Fool zei:
Vooral bij érg warme temperaturen is het belangrijk dat je niet alleen water drinkt, je verliest hierbij veel te veel zouten door al het zweet, water vult dit niet aan maar verdunt de bestaande concentratie zelf. Beter zijn isotone dranken als AA-sport of zelfs een lekker zout soepje. Fanta is ook al een stuk beter dan water, bevat in ieder geval suikers. :)
Klik om te vergroten...

Wat ik mensen nooit zie doen, wat ik zelf wel erg lekker vind, is gewoon een klein zakje naturel/paprika chips (of 2?). Dit geeft je dat zout weer om je hoge hoeveelheid water een beetje te compenseren, en bovendien smaakt het echt belachelijk goed na een beetje snoep :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Lol een banaan of sappige sinaasappel gaat er bij mij nog in maar mag er niet aan denken om droge vettige chips door men keel te jagen of in mijn maag te proppen onder invloed, gegarandeert resulteerd dat in :kots:
Klik om te vergroten...

Ja, en dan nog die verrekte droge bek erbij... Geen aanrader wat mij betreft
R
RakettenpretLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gisteren gele UPS laten testen: gemiddeld 210 mg, spreiding 160-278 mg..... :openmouth:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#8
Thanks voor de waarschuwing, als ik weer eens pilletjes ga scoren skip ik die gele ups wel. Halfbakken pillenboer met zo'n spreiding :P
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#9
Fool zei:
Thanks voor de waarschuwing, als ik weer eens pilletjes ga scoren skip ik die gele ups wel. Halfbakken pillenboer met zo'n spreiding :P
Klik om te vergroten...

Rakettenpret zei:
Gisteren gele UPS laten testen: gemiddeld 210 mg, spreiding 160-278 mg..... :openmouth:
Klik om te vergroten...

Te gek voor woorden.
S
SROADSLid
01-01-2024, 00:00
#10
Rakettenpret zei:
Gisteren gele UPS laten testen: gemiddeld 210 mg, spreiding 160-278 mg..... :openmouth:
Klik om te vergroten...
Ik heb deze gisteren van de dealer gekocht. Dat betekent dus minder nemen dan je zou doen bij een 'normale' pil? Ik begin normaal gesproken met een halfje en doseer ook bij met halfjes. Ik ga bij de UPS pillen met kwartjes werken.
S
SROADSLid
01-01-2024, 00:00
#11
Fool zei:
Dat betekend dat een kwartje van de ene pil net zoveel als een halfje van de ander zou kunnen zijn. Mij niet gezien hiermee :P
Klik om te vergroten...
Maar, dan zou het in feite toch oké moeten zijn? Of werkt het niet zo?

In de UPS pillen zit méér MDMA dus je hebt minder nodig om hetzelfde effect te bereiken als je bij een 'normale' pil zou hebben. Waar ik bij een andere pil dus een chille start maak met een halfje doe ik dat hier met een kwartje. :rolleyes:
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#12
M'n connectie levert ze niet meer.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#13
Het punt is dat er in elke gele UPS-pil een hoeveelheid tussen de 160-278mg zit en dat je onmogelijk kunt weten wat voor pil je in je handen hebt. Dus als jij kwartje neemt weet jij niet of jij 40 milligram, 70 milligram of iets daartussen naar binnen gooit, bij een halfje is dit dus al tussen de 80 en 140 milligram. Juist bij stoffen als MDMA is je begindosering erg belangrijk en zul je het maximale gevoel er nooit uithalen als je te laag begint met doseren.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#14
Misschien gekke vergelijking maar zou ook geen vel LSD willen met zulke verschillen.
Vind zoals er al hierboven staat, onverantwoord deze bizarre amateur spreiding.

Be safe :)
S
SROADSLid
01-01-2024, 00:00
#15
Net even naar Jellinek geweest en daar bevestigde ze alles wat ik er online al over gelezen had: je weet niet waar je aan toe bent met de UPS pil. Hun advies was: voorzichtiger zijn met doseren en niet te snel bij nemen wanneer je denkt dat je niet zoveel voelt.

Mijn advies aan iedereen die UPS-pillen aangeboden krijgt van zijn of haar dealer: vraag om andere pillen waarbij een minder grote spreiding van de hoeveelheid MDMA is geconstateerd.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Inderdaad beter gewoon helemaal niet nemen. Het is niet fijn als je niet weet hoe sterk het effect is wat je kunt verwachten. Dat kan alleen maar negatieve effecten teweeg brengen en bij heel erg verkeerd doseren zelfs een eerste hulp bezoekje of erger...

gewoon niet kopen :)
d
dc_rastaLid
01-01-2024, 00:00
#17
blauwe Adidas van 280 mg zijn ook zeer sterk maar zeker te hendelen als je al vaker xtc hebt gebruikt zou hem alleen naar eigen ervaring niet een 1x gooi gwn 2x een halve
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#18
dc_rasta zei:
blauwe Adidas van 280 mg zijn ook zeer sterk maar zeker te hendelen als je al vaker xtc hebt gebruikt zou hem alleen naar eigen ervaring niet een 1x gooi gwn 2x een halve
Klik om te vergroten...

-1 !!

Er is nooit een blauwe adidas gespot met 280 mg... de hoogsten op tour zijn nu die gele ups met toppers van 275mg. Addidasjes zijn niet zo hoog getest en spreiding ligt trouwens veel lager. Ik denk niet dat jij ooit een TC gezien hebt. Dealerpraat...
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#19
dc_rasta zei:
blauwe Adidas van 280 mg zijn ook zeer sterk maar zeker te hendelen als je al vaker xtc hebt gebruikt zou hem alleen naar eigen ervaring niet een 1x gooi gwn 2x een halve
Klik om te vergroten...
Tenzij je 140 kilo weegt is het niet handig om die hele pil op 1 avond op te maken.

Ik zie al weer aan al je posts dat je er weinig van weet. Ik raad je aan je eens in te lezen over drugs en niet zo maar te gebruiken, anders ga je echt gezondheidsproblemen krijgen.

http://www.unity.nl/drugs-abc/xtc-mdma

Lees deze site eens door voor je weer aan de XTC gaat.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Tekzor668 zei:
dc_rasta zei:
blauwe Adidas van 280 mg zijn ook zeer sterk maar zeker te hendelen als je al vaker xtc hebt gebruikt zou hem alleen naar eigen ervaring niet een 1x gooi gwn 2x een halve
Klik om te vergroten...

-1 !!

Er is nooit een blauwe adidas gespot met 280 mg... de hoogsten op tour zijn nu die gele ups met toppers van 275mg. Addidasjes zijn niet zo hoog getest en spreiding ligt trouwens veel lager.
Klik om te vergroten...

Jij weet wat er allemaal op de markt is? Bijzonder... ken je alle producenten? :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678...13
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."