#1
WiseSmokey zei:Heb op het moment nieuwe batch, blauwe mishu's 200-230mg .![]()
waarom kan ik geen prive berichten sturen?
WiseSmokey zei:Heb op het moment nieuwe batch, blauwe mishu's 200-230mg .![]()
albizia zei:WiseSmokey zei:Heb op het moment nieuwe batch, blauwe mishu's 200-230mg .![]()
waarom kan ik geen prive berichten sturen?
BazookaNoodle zei:Fool zei:Vooral bij érg warme temperaturen is het belangrijk dat je niet alleen water drinkt, je verliest hierbij veel te veel zouten door al het zweet, water vult dit niet aan maar verdunt de bestaande concentratie zelf. Beter zijn isotone dranken als AA-sport of zelfs een lekker zout soepje. Fanta is ook al een stuk beter dan water, bevat in ieder geval suikers.![]()
Wat ik mensen nooit zie doen, wat ik zelf wel erg lekker vind, is gewoon een klein zakje naturel/paprika chips (of 2?). Dit geeft je dat zout weer om je hoge hoeveelheid water een beetje te compenseren, en bovendien smaakt het echt belachelijk goed na een beetje snoep![]()

Tekzor668 zei:BazookaNoodle zei:Fool zei:Vooral bij érg warme temperaturen is het belangrijk dat je niet alleen water drinkt, je verliest hierbij veel te veel zouten door al het zweet, water vult dit niet aan maar verdunt de bestaande concentratie zelf. Beter zijn isotone dranken als AA-sport of zelfs een lekker zout soepje. Fanta is ook al een stuk beter dan water, bevat in ieder geval suikers.![]()
Wat ik mensen nooit zie doen, wat ik zelf wel erg lekker vind, is gewoon een klein zakje naturel/paprika chips (of 2?). Dit geeft je dat zout weer om je hoge hoeveelheid water een beetje te compenseren, en bovendien smaakt het echt belachelijk goed na een beetje snoep![]()
Lol een banaan of sappige sinaasappel gaat er bij mij nog in maar mag er niet aan denken om droge vettige chips door men keel te jagen of in mijn maag te proppen onder invloed, gegarandeert resulteerd dat in![]()
Fool zei:Thanks voor de waarschuwing, als ik weer eens pilletjes ga scoren skip ik die gele ups wel. Halfbakken pillenboer met zo'n spreiding :P
Rakettenpret zei:Gisteren gele UPS laten testen: gemiddeld 210 mg, spreiding 160-278 mg.....![]()
Ik heb deze gisteren van de dealer gekocht. Dat betekent dus minder nemen dan je zou doen bij een 'normale' pil? Ik begin normaal gesproken met een halfje en doseer ook bij met halfjes. Ik ga bij de UPS pillen met kwartjes werken.Rakettenpret zei:Gisteren gele UPS laten testen: gemiddeld 210 mg, spreiding 160-278 mg.....![]()
Maar, dan zou het in feite toch oké moeten zijn? Of werkt het niet zo?Fool zei:Dat betekend dat een kwartje van de ene pil net zoveel als een halfje van de ander zou kunnen zijn. Mij niet gezien hiermee :P

dc_rasta zei:blauwe Adidas van 280 mg zijn ook zeer sterk maar zeker te hendelen als je al vaker xtc hebt gebruikt zou hem alleen naar eigen ervaring niet een 1x gooi gwn 2x een halve
Tenzij je 140 kilo weegt is het niet handig om die hele pil op 1 avond op te maken.dc_rasta zei:blauwe Adidas van 280 mg zijn ook zeer sterk maar zeker te hendelen als je al vaker xtc hebt gebruikt zou hem alleen naar eigen ervaring niet een 1x gooi gwn 2x een halve
Tekzor668 zei:dc_rasta zei:blauwe Adidas van 280 mg zijn ook zeer sterk maar zeker te hendelen als je al vaker xtc hebt gebruikt zou hem alleen naar eigen ervaring niet een 1x gooi gwn 2x een halve
-1 !!
Er is nooit een blauwe adidas gespot met 280 mg... de hoogsten op tour zijn nu die gele ups met toppers van 275mg. Addidasjes zijn niet zo hoog getest en spreiding ligt trouwens veel lager.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."