Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaarschuwing zeer sterke xtc-pillen in omloop

Waarschuwing zeer sterke xtc-pillen in omloop

245 antwoorden
235 weergaven
18-5-2026
J
JayJay1986Lid
01-01-2024, 00:00
#1
harry123 zei:
Witte nintendo 200-215
Paarse partyflock 180-210
Rode defqon 160-170
Blauwe defqon 150-210
Gele redbull 160-170
Oranje redbull 190-200
Witte speaker 180-200
Gele triforce 170-190
Gele ferrari 180 (Moeilijk te zeggen, want er waren ook een heel aantal lagere uitslagen en een aantal iets hogere uitslagen. Ik heb echter zo'n 3-4 uitslagen van rond de 180 gezien, waaronder die van mezelf, dus ik heb er gewoon 180 mg voor ingevuld)
(Paarse hartje 180-185 mg)

even overzichtje van alle zware pillen nu in omloop :wink:.
Klik om te vergroten...
witte speakers uit daarvoor kwam de triforce, zijn er ondertussen ook uit die werden weer vervangen door de gele ferrari en zijn der ook al uit.
gele ferrari was meer, eerder een paar misdrukte die stuk minder hadden maar gemiddelde lag bij mij zeker hoger dan 180!
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Recent weer nieuwe pil gespot, groene pistooltjes, 200++mg, 226 getest.
w
walnootjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
harry123 zei:
Recent weer nieuwe pil gespot, groene pistooltjes, 200++mg, 226 getest.
Klik om te vergroten...

Klinkt nice! :grin: ik hoop deze te bemachtigen voor oud en nieuw!!
B
Bertje11_2Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Klinken allemaal als gezellige snoepjes :grin:
Iemand enig idee wat er in omg. Eindhoven van dit soort ptjes te krijgen is?
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Iemand deze al eens tegengekomen? Schijnen 300 mg te zijn...


http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=30529
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Bertje11_2 zei:
Klinken allemaal als gezellige snoepjes :grin:
Iemand enig idee wat er in omg. Eindhoven van dit soort ptjes te krijgen is?
Klik om te vergroten...

Dacht dat daar wel red bulls, partyflocks en blauwe defs te vinden waren.. Maar weet ik niet zeker.
NiandraLades zei:
Iemand deze al eens tegengekomen? Schijnen 300 mg te zijn...


http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=30529
Klik om te vergroten...
Ja zoiets had ik ook gehoord! Maar is al een tijdje geleden.. Weet dus niet mer zeker of er een testresultaat is langsgekomen, dacht van wel. Totale gewicht van de pil was iets van 500mg dacht ik, zijn dus behoorlijke joekels :)
k
koekiewausLid
01-01-2024, 00:00
#7
In Limburg zijn er ook op diverse plaatsen zeer sterke pillen in de omloop.

Deze zijn 'nieuw':
Paarse Partyflocks
Nintendo's
Gele/Oranje Red Bulls

Defqons zijn langzaam uit aan het gaan hier.
w
walnootjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
fly-- zei:
hier int noorden gaan ze ook wel rond ja. [weet niet waar je woont hoor ;p]
hier zeggen ze rond de 210-230 mg.
maarja, dat zijn verhalen.
volgens mij was het volgens test 190-220
Klik om te vergroten...

Ik heb ze bij de brijder getest en ik kreeg als resultaat; 200-220 mg :hearteyes:
f
fly--Lid
01-01-2024, 00:00
#9
walnootje zei:
fly-- zei:
hier int noorden gaan ze ook wel rond ja. [weet niet waar je woont hoor ;p]
hier zeggen ze rond de 210-230 mg.
maarja, dat zijn verhalen.
volgens mij was het volgens test 190-220
Klik om te vergroten...

Ik heb ze bij de brijder getest en ik kreeg als resultaat; 200-220 mg :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Oeh, dat is wel nice! ;D
n
nospoonLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nieuw op het forum, een tijdje uit de scene en zou graag weer willen pieken met M. Ben benieuwd welke pillen/logo/batch er momenteel in omloop zijn en met welke sterkte. Wat zijn de ervaringen met de paarse partyflocks, hoor ook over nintendo's?
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Krijg binnenkort wat nintendo's 1ste en 2e batch, ben benieuwd :grin:
w
walnootjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
harry123 zei:
Echte knallers, maar pas op met doseren. Weet niet hoeveel je weegt, maar ik raad je aan te beginnen met een halfje :)
Klik om te vergroten...

Zeker!! je kan altijd bijtikken! Want eruit halen is niet mogelijk :wink:
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Haha nee dat klopt.

Dat moment wanneer je per ongeluk iets te veel hebt afgebeten :P. "oeh kut.. Ja 't kan er niet meer uit he? Kut... Dan maar hard gaan :P"
k
konijntje_Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Nou, hier alleen maar troep in omloop
w
walnootjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
harry123 zei:
Haha nee dat klopt.

Dat moment wanneer je per ongeluk iets te veel hebt afgebeten :P. "oeh kut.. Ja 't kan er niet meer uit he? Kut... Dan maar hard gaan :P"
Klik om te vergroten...

Haha ja dat ken ik :wink: maar is gelukkig nog "nooit" fout gegaan. Hooguit een keertje over mijn nek gegaan..

OT: @Konijntje, ik weet niet in welke omgeveing jij woont?
k
konijntje_Lid
01-01-2024, 00:00
#16
walnootje zei:
harry123 zei:
Haha nee dat klopt.

Dat moment wanneer je per ongeluk iets te veel hebt afgebeten :P. "oeh kut.. Ja 't kan er niet meer uit he? Kut... Dan maar hard gaan :P"
Klik om te vergroten...

Haha ja dat ken ik :wink: maar is gelukkig nog "nooit" fout gegaan. Hooguit een keertje over mijn nek gegaan..

OT: @Konijntje, ik weet niet in welke omgeveing jij woont?
Klik om te vergroten...

Omgeving Utrecht
w
walnootjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Modknip hou je aan de regels!
m
mmaredLid
01-01-2024, 00:00
#18
heb net een zakkie paarse partyflocks gescoord en gaat r nu ff een testen... bij mezelf.

dat overdoseren moet je je niet druk om maken. gewoon altijd een pakkie sos bij je hebben om t ff te remmen/neutraliseren :rock:
m
mmaredLid
01-01-2024, 00:00
#19
ja dat had ik ook hehehe... weinig gegeten, en hij klapte er dik in. na 2,5 vond ik het wel mooi geweest. kon overigens wel goed slapen, en na 10 uur slaap voelde ik ze nog steeds. goed spul!

en wat dat hart betreft... die tikt al zo lang en goed... met een beetje training went ie wel aan dat onregelmatige.
oh enne bij mij had mijn maag wel wat last van de combo paarse partyflokkies en champagne
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#20
mmared zei:
ja dat had ik ook hehehe... weinig gegeten, en hij klapte er dik in. na 2,5 vond ik het wel mooi geweest. kon overigens wel goed slapen, en na 10 uur slaap voelde ik ze nog steeds. goed spul!

en wat dat hart betreft... die tikt al zo lang en goed... met een beetje training went ie wel aan dat onregelmatige.
oh enne bij mij had mijn maag wel wat last van de combo paarse partyflokkies en champagne
Klik om te vergroten...

Oke wat.. Je neemt goden spul om even 2.5 uur wappie te zijn en ga je slapen.. Dus je verneukt je pauze voor 2.5 uurjtes :P. Echt zonde man..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...13
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."