#1
Liefhebbertje zei:Maar zoals op elk forum zodra er iets vanuit ervaring verteld word
Is het altijd lari etc
Dan lees je je commentaar niet goed. Iets van eigen ervaring vertellen is prima, maar iets van eigen ervaring verkondigen als waarheid voor iedereen, dat is niet prima.
Liefhebbertje zei:Maar je hebt mensen die staan voor een product zuiver eerlijke prijs etc
Eeuwige roem niet
Maar 9/10 van de beste pillen hebben maakt wel trots
Dat er een jaar na dato nog gevraagd en gepraat over producten van '***'
Geeft echt wel eenntevredenmakend gevoel
Dat zal allemaal ongetwijfeld maar trots en de visie van een pillendraaier lijkt me hier volledig irrelevant. Het ging over het gemiddelde van de markt en daarover verkondig jij onwaarheden.
