Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik neem nooit heel veel pep, gewoon precies genoeg om lekker te gaan. Heb de volgende dag ook nergens last van (op wat spierpijn in de beentjes na :P )"
"Nee denk et niet... Speed brand gewoon, zo niet in je neus dan wel in je maag... Tja of je moet het willen pluggen... Maar dan moet je de pep wel schoonmaken, en je moet bereid zijn om te pluggen, wat ik persoonlijk nooit zou doen"
"Het kan wel maar vind het op een feest chiller.. Zie de meerwaarde van speed niet echt in wen thuissetting.."
"Sommigen hebben dat wel is.. Komt denk ik omdat een deel in de maag komt endat spul is super chemisch.. En ik word soms ook wel eens misselijk van dat spul omdat het Zo goor is"
"57%, niet de beste maar zeker niet slecht, ga er gewoon lekker op"
"Die vaagheid komt waarschijnlijk dor et slaaptekort wat je hebt opgeouwd, dit weekend lekker uitrusten ben je maandag weer helemaal demoude"
"Verschild per keer, ene keer wit, dan wat gelig, ook wel eens helemaal geel gehad en ook wel eens roze. Kwaliteit verschild, ondanks de kleur en structuur. Zelf maak ik mn speed vaak nog schooner watervrije aceton, heb je de meeste rotzooi eruit gehaald!"
"Gewoon drogen op een koffie filter dan in een gripzakje, dat zakje weer in een groter zakje en bewaren in de vriezer ."
"Je bent niet de enige haha, als ik 1 hele nintendo neem kan je me opdweilen :P, ikzelf vind 120 mg de perfecte dosis en dan evt 40 bijnemen na 2 uur om het effect een beetje te verlengen"
"Ik zou et toch wassen denk ik.. Denk dat et versnijdingsmiddel is. Maar wat je zegt misschien is het een of andere RC, wat dan op coke lijkt is volgens mij 3mmc of 4mec maar dat weet ik niet meer zeker."