Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo mensen, Ik ga aankomende vrijdag naar een tof feest en de mensen waarmee ik ga gaan aan de XTC (en de rest van de mensen daar zullen het ook allemaal wel hebben, de aard van dat soort feesten kennende). Ik ben echter vastbesloten om zeker tot maart niet meer XTC te gebruiken aangezien ik mijn hersenen absoluut niet wil frituren en ik blij ben met af en toe gebruik. Mijn vraag: Kunnen jullie een leuke partydrug/research chemical aanraden die niet met mijn serotoninereceptoren/afname fokt? Groetjes en bedankt, BN"
"Skirre zei: BazookaNoodle zei: Ik ga aankomende vrijdag naar een tof feest en de mensen waarmee ik ga gaan aan de XTC... Ik ben echter vastbesloten om zeker tot maart niet meer XTC te gebruiken. Klik om te vergroten... Alcohol (?) En anders zou speed een prima optie zijn lijkt me, heb je hier ervaring mee? Goed dat je een alternatief zoekt en weet waar je mee bezig bent. Klik om te vergroten... Speed klinkt zo ... heftig. Er zijn zat mensen die ''ff een nakkie pep pakken'', maar ik zie dat nog als een redelijk hoge drempel. Liever blijf ik eigenlijk van dit goedje af. Zijn er geen vergelijkbare partydrugs als 4-fa? Ik vind het zo fijn hieraan dat alles nets iets heftiger en energieker wordt maar dat je toch nog ''nuchter bent'' (je bent niet nuchter maar zo voel je je wel). Ik zou eigenlijk ook graag 4-fa willen pakken maar ook dit draint serotonine dus liever niet."
"Skirre zei: Heb afgelopen weekend sinds lange tijd weer eens xtc gehad en een kleine drie weken daarvoor speed. Voor mij is het grootste verschil dat ik met speed goed weet waar ik mee bezig ben waar ik bij xtc nogal random dingen doe. Speed kan heel heftig zijn als je te veel pakt, maar dit is bij xtc natuurlijk ook zo. Rustig opbouwen (klein sleutelpuntje) en na een 30-45 minuten kijken hoe je je voelt. Aan de hand daarvan beslissen of je bij wil doseren of niet. Voor mij was het de eerste paar keren een beetje aftasten wanneer ik meer wilde en wanneer niet. Met 2 Ã 3 puntjes was ik voor een avond van 22:00 tot 6:00 zoet. Klik om te vergroten... Ik snap ook niet echt goed hoe dit werkt met doseringen. Hoe pak je een sleutelpuntje? Hoe weet je hoeveel je in een bommetje moet doen? Het snuiven wat Musicislife al zei, dat is waar ik tegenop zie, niet zozeer de drug zelf. Dus als ik inderdaad gewoon een bommetje maak kan ik dit wel aan. Kan ik doseringen in sleutelpunten meten? Dus bijvoorbeeld 3 sleutelpunten ofzo in een bommetjes? Groetjes"
"MusicIsLife zei: Skirre zei: Het enige dat ik daarvan weet is dat je meer speed moet gebruiken aangezien er in je maag minder wordt opgenomen dan via de klieren in je neus Klik om te vergroten... Dit is volgens mij niet waar, het wordt alleen langzamer opgenomen en werkt langer door. Dan zal het dus ongeveer een half uurtje duren voor je iets voelt, maar je zal er ook wat langer plezier van hebben. Verder komt het met speed niet heel nauw. Als je een weegschaaltje hebt is dat heel handig, dan kun je 50-75 mg afwegen. Anders kun je idd gewoon een sleutelpuntje (zoals skirre het beschreef) in een vloeitje doen. Het zou ook wel handig zijn als je inderdaad een vriend hebt die het wel eens heeft gebruikt, die zou je daar vast mee kunnen helpen. Klik om te vergroten... Ja ik ga vanavond maar eens naar een maat die wat pep heeft liggen en wat rondvragen. Nou weet ik dat hij altijd snuift maar ik ga dat sowieso niet doen, dus ik denk dat ik maar 1/2 sleutelpuntje pak ofzo."
"Helaas herinner ik me nooit mijn dromen, ik zou ze graag willen herinneren, maar vergeet ze het exacte moment dat ik wakker word.. MIsschien dat mijn REM slaap ook wel fucked is."
"Ik vind het zo lastig om te bedenken of ik verslaafd ben of niet. Ik was eerst wel echt wietverslaafd, 2014-2019 echt 4 keer of meer per week blowen. Maar ik kon wel altijd een paar weken stoppen als het nodig was, voor tentamenweken destijds. Ik ben ook heel lange super game verslaafd geweest van m'n 7e tot mijn 20e ofzo. Maar volgens mij ben ik nu niet verslaafd? Moeilijk te zeggen. Maar ik heb wel moeite met de 5 hijsjes van de overgebleven joint van eerder niet op te roken, dus niet 0% verslaafd.."
"Zeker geen MAO remmers gebruiken als je al van plan bent zo'n divers arsenaal aan versnaperingen tot je te nemen. Gewoon pure kristallen, is ook leuker in sociale setting. Als je met MAO remmers DMT gaat doen (changa dus) duurt zo'n trip gauw een half uur en dat is zonde van de tijd imo. Als extra tip trouwens is het wellicht handig om de 4f niet op de eerste dag te doen. Dan zit je de andere twee dagen je tekort aan serotonine te compenseren met dopaminerge drugs, dat is dweilen met de kraan open. En fin."
"welke drugs raden jullie aan voor recreatief gebruik? Eigenlijk bijna geen enkele. Ze zijn bijna allemaal riskant en niet écht geweldig ofzo. In mijn ervaring zijn er maar een paar drugs die ik echt niet gemist zou willen hebben: -LSD -DMT -Psilocybine (truffels/paddo's) -MDMA/XTC Deze hebben me ervaringen gegeven waar ik na de trip ook nog veel aan heb gehad. De andere (coke speed wiet alcohol benzo phenibut designer uppers/downers) hebben me eigenlijk alleen maar kutzooi gegeven. Zijn meer om een leegte op een bepaalde manier te vullen. Vermoeidheid, slapheid, neerslachtigheid, weet ik eht."
"Hey people! Ik wil even een trip report maken over mijn eerste ervaring met 4fmp. De setting was een rustig feest in een kroeg met allemaal mensen die ik kende, op zich prima setting. Ook was ik met veel vrienden en ik was erg nieuwsgierig en vrolijk. Ik begon lekker met een paar biertjes, een stuk of 7. Na deze biertjes vond ik het wel een prima moment om 4fmp te nemen, samen met een maat van me. We hadden vloeistofbuisjes en dronken het flesje samen op op de wc. We gingen weer dansen en socialisen. De kick-in was veel minder dan bij xtc/speed/mdma. Ik voelde me gewoon steeds chiler, maar het was een natuurlijk gelijkend gevoel. Omdat ik me zo normaal voelde bleef ik biertjes drinken. Na een uur of 2 had ik wel zin om lekker hard te gaan dus besloot ik nog een half flesje te nemen. Hierna hield ik wel op met biertjes, ik vrees echter te laat. De rest van de avond voelde ik me steeds hetzelfde, prettig energiek en goed vrolijk. Rond 3 uur heb ik nog een kwartje vn zo'n buisje genomen, de stomste fout. Ik ben vanaf die 3 uur nog uren wakker geweest. Ik kon pas 11 uur snachts de dag erna slapen. Ik heb me in de tussenperiode erg warm opgefokt lusteloos en klam gevoeld. Erg onprettig. Conclusie: -4fmp is lekker en rustig, maar: -MENG NIET MET VEEL ALCOHOL -PAK NIET TE VEEL BIJ -RUSTIG AAN MET DE DOSERINGEN. Groetjes, M."
"Fool zei: Wat was het nadeel van de alcohol hier dan? Klik om te vergroten... Door 4-fmp voel je weinig van de alcohol waardoor je maar door kan blijven tanken zonder iets te voelen (en bier is belachelijk lekker). Door de alcohol wordt de 4fmp ''rush'' ook minder. Dus: Geen alcohol en uppers mengen. Het klinkt heel logisch maar soms is de verleiding toch groot. Niet doen!"