Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat een slankies hier allemaal! Niet echt het toonbeeld van de gemiddelde Nederlander Ikzelf ben n vrouwelijk persoon van 1.78m en 66 kilootjes. BMI vind ik ook nietszeggend maar goed, mijne is 20,8."
"^ Nouja BMI houdt alleen rekening met het gewicht van de persoon, niet met de verhouding tussen spieren, botten en vetweefsel. Sporters die relatief weinig vet hebben, hebben veel spieren. Zij zullen hoog scoren op de BMI. Ze hebben een hoger gewicht, maar zeker geen ongezond gewicht (http://www.overgewichtafvallen.nl). Als je bijvoorbeeld kijkt naar spierbundel Harry (perfect voorbeeld uit bovenstaande posts, als ik zo vrij mag zijn ), die is 1.84 en tegen de 100 kg, wat neerkomt op een BMI van 29,5, terwijl zijn vetpercentage maar 7% is. Het geeft dus wel een globaal beeld van iemands postuur, maar er zitten ook wat haken en ogen aan. Zelf ben ik wel tevreden inderdaad, en jij? Lukt het niet om aan te komen of ben je gewoon tevreden zo?"
"harry123 zei: Rakettenpret zei: Wat een slankies hier allemaal! Niet echt het toonbeeld van de gemiddelde Nederlander Is toch goed? Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Is zeker goed! Voor een minder spekkig NL iedereen aan het snoepgoed"
"Hoi Afgelopen zaterdag heb ik heerlijk gesnoept van 1,25 blauwe superman, waar ik met mijn 66 kilo stiekem toch wel iets te hard op ging (wel echt een TOP avond gehad). Nu leek het ons leuk om met oud & nieuw thuis eens 4-fmp te proberen. Mijn vraag is alleen: hoe veel tijd is verstandig om tussen het gebruik van MDMA en 4-fmp te laten zitten? Ik weet dat na MDMA je serotonine in principe na een aantal weken al is aangevuld, maar dat je wel tolerantie opbouwt als je je niet aan de 2/3 maanden regel houdt. Hoe zit dit met het gebruik van 4-fmp na MDMA? Hoop dat jullie mij hier over kunnen informeren"
"Hoi allemaal, Sinds enige tijd ben ik geïnteresseerd in truffels. Tot nu toe heb ik alleen wat wiet en xtc gebruikt, maar het lijkt me leuk om eens licht te trippen. Tijdens mijn research stuitte ik echter op iets wat mij tegenstrijdig lijkt. Op de site van Jellinek staat: 'Sinds december 2008 zijn paddenstoelen die psilocibe of psilocybinen bevatten verboden. Omdat sclerotia geen paddenstoelen zijn, vallen deze niet onder de opium wet. Sclerotia zijn dan ook vrij te koop in smartshops.' Toch zie ik dat veel truffels wel 'psilocybe' in hun naam hebben, zoals Psilocybe atlantis, Psilocybe tampanensis en Psilocybe galindoi. Kan iemand aan mij uitleggen waarom truffels legaal zijn, terwijl zij psilocybe in hun naam hebben en psilocybinen verboden zijn? Groetjes, Rakettenpret"
"Hoi allemaal, Binnenkort ga ik weer met een groep vrienden naar een leuk technofeestje en dan nemen wij ook een pilletje. Een van ons krijgt daar echter een heel wappie uiterlijk van, z'n ogen staan wagenwijd open en dan ziet er nogal freaky en onsympathiek uit (terwijl hij dan natuurlijk 1 brok liefde is ). Daarom wil hij graag een zonnebril op doen. Nu bedacht ik me dat veel zonnebrillen wel heel donker zijn en dat de (hopelijk) supergave lasershow daardoor minder goed te zien zou kunnen zijn. Hoe doen jullie dit? En heeft iemand een leuk adresje voor leuke partybrillen?"
"Leuke reports!! Ben erg benieuwd naar deze stof. Kan iemand mij uitleggen wat precies het verschil in werking is tussen 4-FMP en 6-APB? Ik weet dat 6-APB langer duurt, maar zijn er nog andere belangrijke verschillen?"
"Hm vreemd, ik hoor ook van veel mensen dat ze bij de inslag misselijk zijn, maar dat dit daarna over gaat. Ik denk dat het inderdaad zou kunnen dat wanneer ze iets bij had genomen, de leuke effecten de minder leuke waren gaan overheersen. Ik denk dat je met 45 mg een beetje op zo'n randje blijft hangen waar je dan niet overheen komt om het fijne xtc gevoel te gaan ervaren. Ik heb dezelfde lichaamsbouw als het meisje dat je omschrijft, en had bij een halve blauwe superman geen last van misselijkheid (weet dat dit heel erg verschilt per persoon, maargoed). Van 1,25 superman ging ik overigens wel over mijn nek, maar dat was gewoon te veel. Wel lastig dat ze nu niet zo'n goede ervaring heeft met d'r eerste keer een kwartje, dan is het misschien niet zo motiverend om de volgende keer meer te nemen! Of ze probeert de volgende keer gewoon weer een kwartje, misschien gaat het dan wel gewoon goed. Had ze wel bijvoorbeeld cola gedronken toen ze misselijk was? Kan ook helpen."
"Pandan zei: Fix een spacebril, zijn geniaal. Google freakyglasses, heb je ze zo. Beetje off-topic dit, maar waar krijg je zo'n hoofdmassagespin? Heb namelijk geen idee. Klik om te vergroten... http://www.beslist.nl/products/cadeaus_ ... sage_Spin/ Zelf vond ik er een tijd terug een in de Big Bazar, maar dat assortiment is wisselend..."
"Je zegt dat je eerder een half pilletje per avond pakte en je toen geen last had van draaiende ogen. Nu je vaker XTC gebruikt, treedt er waarschijnlijk tolerantie op waardoor je meer moet nemen. Bij een hogere dosis ga je (naar mijn ervaring) echter ook meer 'strak staan', waardoor je dus klapperende kaken en draaiende ogen kan krijgen. Ik denk dat je je probleem misschien kan verhelpen/verminderen door inderdaad langere periodes tussen je XTC gebruik te laten zitten. Als het goed is heb je dan een minder nodige dosis nodig voor het gewenste effect en zul je wel die heerlijke love feeling ervaren en hopelijk minder last hebben tollende oogjes. Succes!"