Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaarschuwing zeer sterke xtc-pillen in omloop

Waarschuwing zeer sterke xtc-pillen in omloop

245 antwoorden
227 weergaven
18-5-2026
B
BorisjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Blutz zei:
Op Ibiza werden deze zomer pillen van 400 mg aangeboden. Hoe gek wil je het krijgen?
Klik om te vergroten...

Heftig
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Er komen weer pillen aan met 250mg netto mdma erin
En 10% caffeine
Kleur en label moeten nog bepaald worden maar pas dus op
Heavy shit
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
MeejheM zei:
nee joh, die zijn allemaal exact hetzelfde, kleur, formaat of vorm hebben toch niks met de samenstelling te maken? 220mg is 220mg toch?

maakt niet uit of die stempel afgedankt is of er totaal iemand anders pillen aan het draaien is...


serieus, als je een week later dezelfde pillen koopt bij dezelfde leverancier raad ik iedereen aan om ze toch opnieuw te laten testen. kleur, vorm en herkomst zeggen niet veel over de inhoud. je kan beter een weekje wachten op de uitslag dan een week lang verrot zijn toch?
Klik om te vergroten...

Klopt niet wat je zegt inhoud is wel degelijk gelijk
Door het lange mixen met speciale mixers
Word er een juiste verhouding gemaakt!

Pillen drukken is net zo serieus als dat een pfizer het doet
Het bind middel moet ook gelijk waardig zijn
Anders is de helft broos en niet op de markt te krijgen

Er is een vrienden groep opgerolt met 2 labs
Weet dus hoe nauwkeurig er gewerkt word
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Klopt wel wat hij zegt... als het mengsel op is en ze maken een nieuwe batch is de verhouding niet hetzelfde.
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zou je puur fictie uiteraard 100k snoep kunnen geven allemaal selfde inhoud 1-2% gelijk of te wel van 247-253mg

Nogmaals waarom zou pfizer het wel kunnen en profi drukker niet?
We praten niet over die boefjes he
Maar mensen die 100 duizenden per week maken
Hun afnemers eisen die kwaliteit
Hun staan daar voor
Zolang je altijd dezelfse ingredienten gebruikt groot genoeg inkoopt
En uiteraard test mdma in dit geval
Kan je dat waarborgen
Enkel een is het mixen uiterst belangrijk alles moet kloppen
Maar goed ik zal ernaast zitten
Maar zeg het nog 1 keer waarom phizer wel en profi drukker niet?
Zoon profi opstelling is zwaar indrukwekkend en doet aan als een medicijn fabriek
En het is geen hobby kokkerellen
Alles word perfect afgewogen en genixed
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Omdat Pfizer gecontroleerd wordt door de staat en boefjes niet? Dat de dosis variëert per batch wil niet zeggen dat de kwaliteit niet goed is...

Ik heb wel eens in de database van het testcentrum mogen kijken en daar zie je dat bij vrijwel elk logootje verschillende batches van verschillende sterktes bestaan. Het rode duifje, staan wel 20 soorten van in die bijna allemaal hetzelfde eruit zien. Supermans, tientallen soorten in verschillende maar ook dezelfde kleuren, met verschillende doses.

Bekende logootjes worden nagemaakt wat verwarring kan veroorzaken en nogmaals, als producenten een nieuwe batch maken gaan ze echt niet kijken of de dosis wel exact gelijk is aan de vorige batch. Als de dosis ergens tussen de 100 en 300mg ligt zijn ze tevreden. Ze zorgen er inderdaad vaak wel voor dat de spreiding in ieder geval niet te groot is, maar per batch maakt dat niemand uit. Zonde van je tijd.

Overigens zijn er ook pillen gevonden met een spreiding van meer dan 50mg.

Er zijn ongetwijfeld producenten die hun dosis consistent proberen te houden, maar dan kun je daar alsnog niet vanuit gaan.
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wat een kut drukkers waren dat dan!
Je staat toch voor je product !
Vorig jaar 9/10 top pillen allemaal gelijk hooguit paar mg verschil
Die met dat verschil zijn na apers mee liften winst andere
Een pil word normaal op kleur logo en inhoud bestel per x1000
De drukker laat een pers maken en gebruikt
Pietje of klaasje bestellen 1 batch a 100.000 pillen
Allemaal gelijk uiteraard
Als er dan klootzakken fakes gaan nadrukken dats fucked
Maar normaal weetje wel een beetje waar en welke pillen vandaan komen of kunnen gehaald worden
Ik heb ook weleens een database ingekeken

Dit is hoe het normaal tenminste gaat volgens * google*
Je hebt een oordeel iver produceerders waar baseer jij die op??
Puur fictie of heb je er verstand van?
Als er 100.000 eenzelfde pillen gemaakt worden
Zullen er meerdere mixen gemaakt worden per perslichting
Maar de gewichten worden echt wel hetzelfde gebruikt
Anders ben je gewoon een kut drukker met enkel oog voor €€
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nee hoor dat hoeven geen kutdrukkers te zijn. Als je hele batch ongeveer dezelfde sterkte heeft, dan maakt het niks uit dat de batch daarna bijvoorbeeld iets sterker of iets minder sterk is. People don't care..

Liefhebbertje zei:
Maar normaal weetje wel een beetje waar en welke pillen vandaan komen of kunnen gehaald worden
Klik om te vergroten...

Nee uiteraard niet, vrijwel niemand weet dat.

Liefhebbertje zei:
Dit is hoe het normaal tenminste gaat volgens * google*
Klik om te vergroten...

Ja maar wat zijn je bronnen. Drugsforum? Er wordt hier regelmatig bullshit gepost...

Liefhebbertje zei:
Ik heb ook weleens een database ingekeken
Klik om te vergroten...

Dat is heel mooi. Dan had je toch de conclusie moeten trekken die ik je net uitleg, als die database in ieder geval representatief is voor de NL drugsmarkt.

Liefhebbertje zei:
Je hebt een oordeel iver produceerders waar baseer jij die op??
Puur fictie of heb je er verstand van?
Klik om te vergroten...

Dat zeg ik, dat komt uit de database van het testcentrum. Daar hebben ze duizenden testresultaten met foto en beschrijving en alles erbij over meerdere jaren verspreid. Dat is dus een behoorlijk accurate inkijk in de drugswereld.. Natuurlijk verkondig ik geen fictie als waarheid, waarom zou ik dat doen.
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ben zeer goed bevriend met een groep drukkers
Mijn info komt van de bron niet voor niets hadden ze 9/10 pillen in de top
Mijn uitleg is dus daar op gebaseerd en een beetje opdrachtgever
Stelt flinke eisen
Xtc maken is een kunst
Niet te vergissen met de vele tumtum drukkers
Die maar wat doen
En sorry 'het domme volk' accepteerd dat
Maar de hogere sfeeren clubs ibiza etc
Willen geen tumtums die willen kwaliteit
Ga ke aub niet in twijfel trekken
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als je met een groep drukkers bevriend bent hou je dit soort informatie toch ver weg het web? stel je voor dat dat ik met een groep drukkers werk en jij loopt wat informatie over productieproces en verkopers rond te bazuinen op internet. Hoe komt dat over bij mij die anoniemiteit en processen binnen het drukmilieu wil houden en voor de buitenwereld wil verzwijgen..

Verder sluit ik me ook aan bij SmartieAndMe. Het verhaal van eerste en tweede batches met lagere inhoud, spreiding van 100mg noem maar op. Klein voorbeeld. Op dit moment gaan er defqons rond van 220, 200, 180, tot 150. Deze pillen komen duidelijk van 1 en dezelfde producent aangezien ze dat NL logo op iedere nieuwe pil van hen plaatsen en elke druk is identiek. Als je die pil in je hand gedrukt krijgt weet je nooit met zekerheid wat ze bevat.
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Niet eens over de inhoud maar hier kan ik indd niet dieper op ingaan
Maar geloof wat voor jou goed voelt aub
En nog wat aan de hand van 1 pil kan een exacte namaak pers worden ontworpen
Die pers is er binnen een aantal werk dagen al
Wat zeg ik teveel volgens jou?
Dit is gewoon algemene info hoor
En ik hoef me echt niet druk te maken over de persers :wink:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#12
Liefhebbertje zei:
Anders ben je gewoon een kut drukker met enkel oog voor €€
Klik om te vergroten...
Ja, ze zullen het niet voor de eeuwige roem doen, hé?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb dit in een ander topic ook al eens gezegd Liefhebbertje, maar een enkele ervaring is nog niet representatief voor de totale markt. De resultaten van het onderzoek van DIMS zijn wel representatief en geven dus een goed beeld van de markt en gemiddelde kwaliteit, dat jou ervaring daar niet bij aansluit kan uiteraard maar dat wil nog niet zeggen dat de resultaten van het DIMS niet waar zijn.
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Je hebt dealers en dealers he
Aardig onnodige bijdehante opmerking btw
Zeer veel toevoegend ook wel

Maar je hebt mensen die staan voor een product zuiver eerlijke prijs etc

Eeuwige roem niet
Maar 9/10 van de beste pillen hebben maakt wel trots
Dat er een jaar na dato nog gevraagd en gepraat over producten van '***'
Geeft echt wel eenntevredenmakend gevoel
Maar zoals op elk forum zodra er iets vanuit ervaring verteld word
Is het altijd lari etc
Dus veel succes met al jullie invullingen
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Liefhebbertje zei:
Maar zoals op elk forum zodra er iets vanuit ervaring verteld word
Is het altijd lari etc
Klik om te vergroten...

Dan lees je je commentaar niet goed. Iets van eigen ervaring vertellen is prima, maar iets van eigen ervaring verkondigen als waarheid voor iedereen, dat is niet prima.

Liefhebbertje zei:
Maar je hebt mensen die staan voor een product zuiver eerlijke prijs etc

Eeuwige roem niet
Maar 9/10 van de beste pillen hebben maakt wel trots
Dat er een jaar na dato nog gevraagd en gepraat over producten van '***'
Geeft echt wel eenntevredenmakend gevoel
Klik om te vergroten...

Dat zal allemaal ongetwijfeld maar trots en de visie van een pillendraaier lijkt me hier volledig irrelevant. Het ging over het gemiddelde van de markt en daarover verkondig jij onwaarheden.
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ja inderdaad psy en smart
Weer in me valkuil gestapt
En eigeb ervaring als enuge waarheid aangenomen
En geen oog voor jullie inbreng
Excuus
O
OxcymanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Tijdloos zei:
Waarschuwing:
Veel xtc-pillen zijn momenteel erg sterk. Ze bevatten een hoge dosis MDMA, de werkzame stof in de uitgaansdrug. Dat zegt drugsonderzoeker Peter van Dijk van het Nederlandse Trimbos-instituut tegen het Nederlandse persagentschap ANP. “Er is een grote groep pillen in omloop die een hoge dosering bevatten.” De gemiddelde dosis MDMA in xtc-pillen lag jarenlang rond de 80 milligram. Hoewel precieze cijfers nog ontbreken, is dat momenteel een stuk hoger. In elk geval bevat een kwart van de pillen zelfs een dosis van boven de 140 milligram. “Dat is veel meer dan we gewend waren”, aldus Van Dijk. Het Trimbos-instituut maant xtc-gebruikers dan ook tot voorzichtigheid. Welke dosis een consument precies kan hebben, hangt onder meer af van zijn gewicht.
Maar, zo zegt Van Dijk:
Klik om te vergroten...


Ik ben nieuwsgierig naar zo een middel, ik heb ooit eens iets gekocht voor weinig (2 euro per stuk, en ik had er twee van bij me) en het enige wat ik merkte was dat ik na een nacht doorhalen ook nog eens de hele dag erna heb kunnen rijden van Italie naar Duitsland zonder een spoortje van vermoeidheid.
Op de feestavond zelf merkte ik vrijwel niets. Ik neem aan dat deze pilletjes (oranje driehoekjes qua vorm) iets heel anders als werkzame stof bevatten, als wat er eigenlijk in had moeten zitten...
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Oxcyman zei:
Ik ben nieuwsgierig naar zo een middel, ik heb ooit eens iets gekocht voor weinig (2 euro per stuk, en ik had er twee van bij me) en het enige wat ik merkte was dat ik na een nacht doorhalen ook nog eens de hele dag erna heb kunnen rijden van Italie naar Duitsland zonder een spoortje van vermoeidheid.
Op de feestavond zelf merkte ik vrijwel niets. Ik neem aan dat deze pilletjes (oranje driehoekjes qua vorm) iets heel anders als werkzame stof bevatten, als wat er eigenlijk in had moeten zitten...
Klik om te vergroten...

En dan ha je de volgende dag aan het verkeer deelnemen. Wegpiraat!
O
OxcymanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dunnetjess33 zei:
En dan ha je de volgende dag aan het verkeer deelnemen. Wegpiraat!
Klik om te vergroten...
Dat is een terechte terechtwijzing. Had ik nooit moeten doen, mee eens. Maar: Ik voelde mij zonder meer in staat om te gaan rijden. Geen ''stoned'' gevoel oid. Maar toch.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Oxcyman zei:
Dat is een terechte terechtwijzing. Had ik nooit moeten doen, mee eens. Maar: Ik voelde mij zonder meer in staat om te gaan rijden. Geen ''stoned'' gevoel oid. Maar toch.
Klik om te vergroten...

Ik voel me ook niet stoned en slaperig na bv een gram coke maar rijden echt niet hoor... Denk aan de medemens.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...13
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."