Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"SchilDpadDo zei: onderschriften met ''done'' lijstjes zijn zoooooo 2012. Klik om te vergroten... Haha ik vind het wel handig zodat iemand een beetje mijn (drugs)achtergrond kent. Maar ach, dan ben ik maar nostalgisch..."
"- Als je in je perifere zicht een bedelende zwerver ziet en dan ook nog geld in zijn bakje probeerd te doen. - Als je na het pissen opeens de Horizon 60 graden schever ziet staan. - Als je door je vriendengroep "sjaak discokaak" genoemd wordt. - Als je denkt dat je honger hebt bij de Burgerking een King deal bestellen die je vervolgens na een hap weer weg gooit. - Als je laatste stukje pil in de taxi inslaat en je zo onrustig wordt dat je er bijna uitgegooid wordt. Zo en dan ga je hard hoor!"
"naturelover zei: walnootje zei: - Als je door je vriendengroep "sjaak discokaak" genoemd wordt. Klik om te vergroten... Ik spuugde mijn drinken uit bij het lezen van deze Klik om te vergroten... Ik begreep er eerst helemaal niks van totdat ik een filmpje van mezelf terug zag."
"Smokey046 zei: De beste die ik tegen ben gekomen ; DMT (nog niet zelf geprobeerd) De beste die ik tot nu toe heb gedaan ; Speed (puur omdat het zo goed in je dagelijks leven past en je eigenlijk onopgemerkt kunt gebruiken.) Klik om te vergroten... I agree"
"Jovanovic zei: herbal speed gewoon Klik om te vergroten... Dat is misschien leuk als je et nog nooit gedaan hebt, maar uit mijn ervaring blijkt dat als je goeie zuivere speed gewend bent, niks van de smartshop daaraan kan tippen. De herbal speed die ik kan krijgen bij de smartshop bestaat voor het grootste gedeelte uit caffeine icm natuurlijke stoffen waar je een energieboost van krijgt. Ik zeg niet dat het niet werkt maar ik wordt er zelf heel onrustig van en die boost vlakt ook redelijk snel af."
"Wat mij betreft (in Nederland) GHB! Ik merk de laatste tijd dat veel mensen hier erg stoer over doen, terwijl ze het middel heel erg onderschatten. Veel gasten die ik zie gaan eraan kapot en ze veranderen heel erg van persoonlijkheid, plus de kans op outgaan is vrij groot als je je bedenkt dat veel gebruikers gaan combineren. Tuurlijk kan dit met andere drugs ook voorkomen, maar ik merk gewoon dat G vaak de boosdoener is. Misschien ben ik hier wat overdreven in, maar dat ligt persoonlijk. Ik geloof ook wel dat er mensen zijn die er goed mee kunnen omgaan, maar ik ben ze nog niet tegen gekomen..."
"Kan ik op 2 manieren antwoord op geven eigenlijk, De beste/lekkerste drugs is voor mij dan toch wel Xtc maar dan vooral met betrekking tot feestjes (als je ze niet te vaak pakt! ). Terwijl in het dagelijks leven zou speed dan voor mij de beste drugs zijn, gewoon omdat het voor mij een fysieke maar ook mentale opppepper is. Maar voor het dagelijks leven is het te veelste gevaarlijk en je raakt er op die manier zo snel verslaafd aan, dus ik raad het iedereen ook ten strengste af. Het begint bij een kater uitstellen met een lijntje en voor je het weet ben je er al een stuk makkelijker in geworden, anthans zo begon het bij mij.."
"In je ondergoed is voor mij ook altijd het beste, over het algemeen wordt er niet zo heel streng gecontroleerd. Maar af en toe sta je versteld hoe ver ze gaan! Heel uitzonderlijk heb je zogenaamde drugshonden, maar mij is verteld dat dat over het algemeen angsthonden zijn omdat drugshonden simpelweg te duur zijn en ze kunnen niet zo lang hun werk doen. Bovendien denk ik dat een drugshond gek zou worden omdat zo'n beetje driekwart man drugs op zak heeft. Op Hardbass stonden zo nu en dan wel eens hondjes maar dit jaar deden ze dat niet meer. Ik heb me laten vertellen dat komt doordat er veel mensen zo bang werden dat ze hun drugs van te voren innamen icm een veel hogere dosis om de avond door te komen, zo zijn er een hele hoop op de spoedpost van EHBO beland."
"Ik was tot mijn 19e heel erg tegen harddrugs, mede omdat me tante er aan is overleden. Ik blowde wel al vanaf mijn 14e maar harddrugs ging mij altijd te ver! Zelfs toen mijn vrienden er mee begonnen te experimenteren was ik er fel op tegen. Totdat ik een keer met mijn maten dronken in de club stond en mijn maat vroeg of ik een half pilletje wilden, ik begon weer op hem te zeiken, waarop hij zei; "hoe kan je er eigenlijk over oordelen als je zelf nooit gebruikt hebt?". Dat was voor mij de doorslaggevende reden. Alhoewel ik wel denk dat als ik niet dronken was geweest, ik het die bewuste avond niet had genomen of misschien wel nooit verder geexperimenteerd. Kortom wie zal het zeggen?"
"zie onderschrift"