Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb sinds een twee-tal weken groene androids ter beschikking. Waarde: rond de 200..."
"220 zelfs."
"M'n connectie levert ze niet meer."
"Ok, ben benieuwd..."
"QocaïneIsBack zei: Joopiejo zei: Als je een klein meisje bent kan 3/4 pil wel veel zijn. Toch zeker als je zon sterke pil hebt. Klik om te vergroten... Dit is precies wat ik wilde aangeven. Hoewel je van de kleur of afdruk van een pil niets kan afleiden, staan blauwe supermannen wel bekend als zware pillen. Er zijn pillen getest op 180mg of meer! Dit staat ongeveer gelijk aan 4 'normale' pillen. Je hebt gewoon te veel binnen gehad. Klik om te vergroten... Klopt. Vandaar dat ik gestopt men met die hele zware android pillen. Als ik van 'n halfje al dat effect had, zelfs enorme hoofdpijn de dag erna, tsja... Het is zo dat wij een slechte naam krijgen."
"SmartieAndMe zei: Probeerenleer zei: Klopt. Vandaar dat ik gestopt men met die hele zware android pillen. Als ik van 'n halfje al dat effect had, zelfs enorme hoofdpijn de dag erna, tsja... Klik om te vergroten... Je kan toch kwartjes nemen? Ik vermaal ze vaak. Dan afwegen en in een capsule, ideaal..! Klik om te vergroten... Ben nog niet goed thuis in XTC."
"Volgende zaterdag is het voor mij weer C-tijd. Echter, per hoge uitzondering, doe ik de week erna een XTC-tje, van het roze rolex type. Het is van 20 of 21 september geleden, en ik heb altijd gelezen dat je best drie maand wacht eer je terug X neemt. Nu vraag ik me af of het een probleem vormt voor het effect om het een week later dan de paar lijntjes C te nemen? Dank."
"ZERO- zei: Denk ook niet dat het een gigantisch verschil gaat maken zoals Pandan zegt. Zou wel even goed voor jezelf zorgen, je maakt tenslotte wel in 2 weken 2 keer je lichaam naar de tyfus :P Klik om te vergroten... Klopt. Maar dat is het al, vrees ik."
"Amateurtje zei: Klopt. Klik om te vergroten... 'k had u verwacht :P"
"Iemand ervaring met roze rolexjes? Ik heb er hier een tripverslagje over geschreven, maar was wel 'n halfje (wat ik volgende keer ook zal doen wegens té sterk) en met een beetje C erbij (wat ik nu zal achterwege laten...) Zo intens mellow heb ik me nog nooit gevoeld."