Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Klinkt interessant! Ga ik zeker een keer proberen"
"SmartieAndMe zei: bobsacamano zei: :P nice haha Ik ben wel benieuwd naar de combi van pep en ket iemand daar ervaring mee? leipebaviaan zei: Ik vond pep + XTC toch altijd een lekkere combinatie, al is het echt verschrikkelijk slecht voor je hersenen. Eerst wat speed om de nodige energie eruit te beuken, daarna lekker freaken op pillen en vervolgens je vaagheid wegsnuiven. Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Ja hier! Best wel chill :P Klik om te vergroten... Hier ook! Maar ik werd ontzettend misselijk. Was wel een redelijk hoge dosis pep wat ik toen had gehad, en aangezien ik altijd misselijk wordt als pep begint uit te werken denk ik dat dat de oorzaak was. Het effect dat het had vond ik wel grappig maar kon er door de misselijkheid niet echt van genieten"
"Ik merk dat als ik maar goed eet de dag na gebruik, en dan vooral vitamines, heb ik meestal niet zo veel last van een dipje. Ook als je pep en xtc gecombineerd hebt is de kans op een dipje een stuk groter al heb ik er over het algemeen weinig last van"
"Sinds 4 weken aan t experimenteren... Houdt dat in dat je binnen die 4 weken vaker pillen hebt geslikt? Wat helpt tegen de dinsdagdip is de dag erna goed eten en drinken. Is kut, heel erg kut maar het helpt. Zorg vooral dat je veel koolhydraten en vitaminen binnen krijgt. Slik desnoods vitaminepillen ofzo, die kun je bijv bij de kruidvat krijgen. Goede rust is ook belangrijk dus zorg dat je wat slaap krijgt. Wat ook nog wel eens wil helpen is je onder de mensen begeven. Ga even chillen met wat vrienden ofzo. Als je alleen maar op je kamer blijft zul je niet vrolijker worden. Tot slot ga ik nog even de zeikerige, 'verstandige' vaderfiguur uithangen. Maar kerel, je bent 16. Volgens de wet mag je nog niet eens bier drinken. Wacht alsjeblieft minstens 2 jaar voor je opnieuw aan de harddrugs gaat want je bent je hersenen hartgrondig aan het verkrachten. Dit is misschien niet iets waar je op korte termijn al last van gaat krijgen maar over een jaar of 20 zou je wel eens kunnen gaan merken dat je hersencapaciteit snel aan het dalen is. Doe ermee wat je wilt, maar gebruik alsjeblieft die hersenen die nu nog intact zijn."
"Stoer."
"Heb dit wel eens in de serie 'Criminal Minds' (awesome serie overigens ) voorbij zien komen. Als het echt doet wat daar beschreven werd is het wel echt ziek. Degene die dat spul gebruikte liet een vader zijn zoon vermoorden en die vent kon er niks aan doen... Heftigggg Maarrrrr, weet niet wat daarvan waar is natuurlijk"
"nu"
"Dat kan zeker. Pep en xtc werken op andere receptoren dus je hoeft als je een xtc pauze hebt niet van de pep af te blijven."
"MusicIsLife zei: Zoooo heej! Ik zie me hier een aantal lijsten. Van veel drugs weet ik niet eens wat het is. Mijn lijstje: Alcohol XTC MDMA Speed Heb nog nooit een joint gerookt hahaha, ben gewoon in één keer over gegaan op de harddrugs LSD en truffels wil ik graag een keer proberen Voor de rest heb ik eigenlijk nergens behoefte aan. Oh! 2-CB misschien Klik om te vergroten... Dadelijk naar een vriend en 2-cb gaan proberen... Whoeeehoeeee!!"
"bobsacamano zei: 2CB + Ketamine Klik om te vergroten... Hoe heb je dese combi gedaan? Eerst 2cb neem ik aan?"