Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Wat zijn de risico's van het slikken van hooggedoseerde Ik heb gisteren UPS pillen gekocht van de dealer en na wat zoekwerk op internet zie ik dat er wordt gewaarschuwd voor een extreem hoge dosering MDMA. Ik ga dus extra voorzichtig doseren op het feestje waar ik heen ga. Ik begin normaal met een halfje, maar dit keer maak ik daar een kwartje van en zal ook telkens maar bij doseren met een kwartje. Begrijp ik goed dat het dan in feite oké is? Je vermindert gewoon de dosis die je normaal gesproken zou nemen bij een 'normale' pil...?"
"Het festivalseizoen is in volle gang en dat betekent dat ik en velen met mij vaker een feestje hebben en hierbij ook wat willen gebruiken. Normaal gesproken ben ik strict in de regel om 2 tot 3 maanden pauze te hebben tussen XTC/MDMA-gebruik, in de zomer ben ik hier iets soepeler in. Nu heb ik hier en daar wat dingen opgevangen over 4FMP, ik hoor best positieve verhalen. Tuurlijk is het gevoel niet helemaal hetzelfde als bij XTC en MDMA, maar voor de afwisseling is het leuk. Mijn belangrijkste vraag is: wat voor invloed heeft 4FMP op je serotonine? Een minder grote uitputtingsslag in de voorraad hiervan zou voor mij namelijk de belangrijkste reden zijn om 4FMP te nemen i.p.v. XTC/MDMA. Wie kan me hier meer over vertellen? Klopt het dat 4FMP verkrijgbaar is in smartshops of zijn dit indianenverhalen?"
"Ik heb inmiddels een keer 4FMP besteld via internet en gebruikt. Fantastische ervaring! Nu heb ik het vorige week weer besteld maar het is nog steeds niet binnen. Morgen wordt het hopelijk bezorgd aangezien ik morgenavond een feestje heb. Maar ik wil een stok achter de deur hebben. Ik heb gelezen dat 4FMP ook in sommige smartshops wordt verkocht. Is dit nog steeds het geval? Heb gegoogled naar namen van smartshops die het verkopen in Amsterdam, maar dit heeft niks opgeleverd. Namen van leveranciers noemen mag hier uiteraard niet. Is vragen of mensen me een naam via een privébericht willen sturen ook niet toegestaan?"
"Susanne zei: Ik heb een keer 4-FMP gebruikt en ik vond het heel erg op speed lijken, en de kater ook: volledig gesloopt zijn en slap enzo. Klik om te vergroten... Ik snap waarom je dit zegt, maar dit verschilt ook echt per keer. Uiteraard allemaal afhankelijk van de hoeveelheid, dosering, hoe je gegeten en geslapen hebt... De ene keer voel ik me de dag na 4FMP echt prima en kan ik van alles ondernemen, maar als mijn dosering zwaarder was ben ik net een zombie. Nu ik inmiddels wat vaker 4FMP gebruikt heb verkies ik het boven XTC. De meer constante en gereguleerde trip waar je in zit bevalt me beter dan de pieken (het hard gaan) die je bij XTC voelt."
"Rakettenpret zei: Gisteren gele UPS laten testen: gemiddeld 210 mg, spreiding 160-278 mg..... Klik om te vergroten... Ik heb deze gisteren van de dealer gekocht. Dat betekent dus minder nemen dan je zou doen bij een 'normale' pil? Ik begin normaal gesproken met een halfje en doseer ook bij met halfjes. Ik ga bij de UPS pillen met kwartjes werken."
"Fool zei: Dat betekend dat een kwartje van de ene pil net zoveel als een halfje van de ander zou kunnen zijn. Mij niet gezien hiermee :P Klik om te vergroten... Maar, dan zou het in feite toch oké moeten zijn? Of werkt het niet zo? In de UPS pillen zit méér MDMA dus je hebt minder nodig om hetzelfde effect te bereiken als je bij een 'normale' pil zou hebben. Waar ik bij een andere pil dus een chille start maak met een halfje doe ik dat hier met een kwartje."
"Net even naar Jellinek geweest en daar bevestigde ze alles wat ik er online al over gelezen had: je weet niet waar je aan toe bent met de UPS pil. Hun advies was: voorzichtiger zijn met doseren en niet te snel bij nemen wanneer je denkt dat je niet zoveel voelt. Mijn advies aan iedereen die UPS-pillen aangeboden krijgt van zijn of haar dealer: vraag om andere pillen waarbij een minder grote spreiding van de hoeveelheid MDMA is geconstateerd."
"Ik herken dit wel. Maar ik heb dit gevoel vaak thuis als ik techno draai de dagen voorafgaand aan een feest/festival waar ik heel veel zin in heb. Ik lijk er dan zoveel zin in te hebben dat mijn lichaam automatisch al in dat heerlijke gevoel schakelt. Heel fijn om dan al dansend door de woonkamer voorpret te hebben."
"Dag allemaal, Na het een en ander Gegoogled te hebben over de combi XTC en het antibioticum doxycycline plaats ik mijn vraag toch zelf maar. Ik begin vandaag aan een kuur van een week waarbij ik tweemaal daags een tablet doxycycline in moet nemen. Ik word behandeld voor chlamydia in de anus. Uiteraard geen pretje, maar ben er over een week weer vanaf. Nu ga ik vrijdag naar een feestje waar ik een pilletje wil gebruiken. Kan het kwaad om dit te doen in combinatie met de antibioticakuur? Ik lees veel verschillende antwoorden op internet en dit ligt ook aan het feit dat doxycycline bij ieder persoon weer voorgeschreven kan worden voor iets anders. Heeft iemand hier ervaring mee of meer verstand van? Hoor graag van jullie. Thanks!"
"Ik wil altijd weten of de mensen waar ik mee ben wel lekker gaan: "Gaat het goed?" "Ga je lekker?""