Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaarschuwing zeer sterke xtc-pillen in omloop

Waarschuwing zeer sterke xtc-pillen in omloop

245 antwoorden
238 weergaven
18-5-2026
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#1
Voor een meid van zo'n 50 kilo is dat 7 milligram per kilo lichaamsgewicht, bijna 5x de maximaal aangeraden dosis voor een hele avond. Als je een beetje gevoelig bent en dat in één keer inslaat, dan is het echt best plausibel dat je zo'n avond niet overleeft hoor. Ook voor ervaren gebruikers vindt ik het een hoge dosering.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja inderdaad dat is ver over de limiet. Toen ik 16 was, was een p'tje nooit hoger gedoseerd dan 100mg. Vind persoonlijk 200mg al een hoge dosis boven de limieten voor 1 pil, blijkbaar denken drukkers niet meer aan de jeugd...
G
GUESSLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zag afgelopen zaterdag op Awakenings in de westergas ook genoeg mensen fout gaan. Was heel erg warm daarbinnnen en dat helpt natuurlijk ook niet. Veel mensen drinken er gewoon bij dus XTC + alcohol + temperaturen van ik schat rond de 35 a 40 graden is wachten op problemen. En die waren er ook dus....
d
dubbel0sevenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tekzor668 zei:
SmartieAndMe zei:
Er zijn nog steeds voornamelijk sterke pillen in omloop. Ik heb nog niets gehoord over een daling, maar het zou kunnen.

Paar maandjes, dan komen er weer cijfers beschikbaar en dan weten we of het veranderd
Klik om te vergroten...

Burgerkings gespot op 351mg labtest :openmouth:
Ik trek me woorden terug in :wave:
Klik om te vergroten...

Heb je dit resultaat zelf te horen gekregen van het lab? Of is dit een van de vele praatjes en marketing blaat die de ronde doen op internet. Of dealerpraat wat toch vaak onzin is?


GUESS zei:
Ik zag afgelopen zaterdag op Awakenings in de westergas ook genoeg mensen fout gaan. Was heel erg warm daarbinnnen en dat helpt natuurlijk ook niet. Veel mensen drinken er gewoon bij dus XTC + alcohol + temperaturen van ik schat rond de 35 a 40 graden is wachten op problemen. En die waren er ook dus....
Klik om te vergroten...

Totaal 3 mensen overleden tijdens ADE. Waarschijnlijk door drugs misbruik/vuile pillen. Al kan ik me vuile pillen bijna niet voorstellen. Want de markt is zeer zuiver momenteel.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#5
dubbel0seven zei:
Tekzor668 zei:
SmartieAndMe zei:
Er zijn nog steeds voornamelijk sterke pillen in omloop. Ik heb nog niets gehoord over een daling, maar het zou kunnen.

Paar maandjes, dan komen er weer cijfers beschikbaar en dan weten we of het veranderd
Klik om te vergroten...

Burgerkings gespot op 351mg labtest :openmouth:
Ik trek me woorden terug in :wave:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Heb je dit resultaat zelf te horen gekregen van het lab? Of is dit een van de vele praatjes en marketing blaat die de ronde doen op internet. Of dealerpraat wat toch vaak onzin is?

Testresultaten komen van iemand die zijn p'tjes altijd mooi laat testen, als belg neem ik mijn vertrouwen op nederlandse volwassen vrienden die hier niet over zeiken of liegen en ook geen intentie hebben tot verkoop enkel eigen veilig gebruik, mensen die dicht bij een TC wonen omdat hier in belgie een grote achterstand is kwa drugs testen...
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#6
dubbel0seven zei:
Totaal 3 mensen overleden tijdens ADE. Waarschijnlijk door drugs misbruik/vuile pillen. Al kan ik me vuile pillen bijna niet voorstellen. Want de markt is zeer zuiver momenteel.
Klik om te vergroten...
Het scheen wel overdreven warm te zijn bij Club Lite, wat een heel logische doodsoorzaak zou zijn als je XTC hebt gehad. Vooral in combinatie met die 200-300mg rammers die je voorbij ziet komen :confused:
G
GnoomyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hallo ik heb een vraagje. Kent iemand de paarse pillen. Het lijken net dubbele met daarin een + en - teken. Wie kent ze en heeft er ervaring mee.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gnoomy zei:
Hallo ik heb een vraagje. Kent iemand de paarse pillen. Het lijken net dubbele met daarin een + en - teken. Wie kent ze en heeft er ervaring mee.
Klik om te vergroten...

Zwaar gedoseerd die paarse +-, Zou rond de 190 mg draaien.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#9
Gnoomy zei:
Dus vooral even goed rustig beginnen met een halve.
Klik om te vergroten...

kwartje of halfje is wel aan te raden om te starten :wink:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Gnoomy zei:
Hallo ik heb een vraagje. Kent iemand de paarse pillen. Het lijken net dubbele met daarin een + en - teken. Wie kent ze en heeft er ervaring mee.
Klik om te vergroten...

Speculeren over de kwaliteit van jouw pillen doen we niet hier. Wij kunnen aan een foto of beschrijving van een pil niet vertellen wat erin zit.

Zie forumregels...
h
haan33Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Gnoomy zei:
Hallo ik heb een vraagje. Kent iemand de paarse pillen. Het lijken net dubbele met daarin een + en - teken. Wie kent ze en heeft er ervaring mee.
Klik om te vergroten...
batterijen, die zijn best ziek(en sterk).
zij de opvolgers van domino's, 200-220 ongeveer

Bericht van SmartieAndMe: Let even op de forumregels aub. Speculeren over de kwaliteit van de drugs van een ander doen we hier niet. Je kunt niet weten wat er in zit aan de hand van een beschrijving, zo'n bewering kan dus alleen maar risico's opleveren.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#12
haan33 zei:
Gnoomy zei:
Hallo ik heb een vraagje. Kent iemand de paarse pillen. Het lijken net dubbele met daarin een + en - teken. Wie kent ze en heeft er ervaring mee.
Klik om te vergroten...
batterijen, die zijn best ziek(en sterk).
zij de opvolgers van domino's, 200-220 ongeveer

Bericht van SmartieAndMe: Let even op de forumregels aub. Speculeren over de kwaliteit van de drugs van een ander doen we hier niet. Je kunt niet weten wat er in zit aan de hand van een beschrijving, zo'n bewering kan dus alleen maar risico's opleveren.
Klik om te vergroten...

+ ga geen informatie verspreiden dat niet klopt. Hoogste testresultaten van paarse batterij was 198
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik was er ook en het was ook gewoon ziek warm. Ben echt iedere 45 minuten wel even gaan roken of wat water drinken.

GUESS zei:
Ik zag afgelopen zaterdag op Awakenings in de westergas ook genoeg mensen fout gaan. Was heel erg warm daarbinnnen en dat helpt natuurlijk ook niet. Veel mensen drinken er gewoon bij dus XTC + alcohol + temperaturen van ik schat rond de 35 a 40 graden is wachten op problemen. En die waren er ook dus....
Klik om te vergroten...
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#14
Vooral bij érg warme temperaturen is het belangrijk dat je niet alleen water drinkt, je verliest hierbij veel te veel zouten door al het zweet, water vult dit niet aan maar verdunt de bestaande concentratie zelf. Beter zijn isotone dranken als AA-sport of zelfs een lekker zout soepje. Fanta is ook al een stuk beter dan water, bevat in ieder geval suikers. :)
P
ParelcouscousLid
01-01-2024, 00:00
#15
Fool zei:
Vooral bij érg warme temperaturen is het belangrijk dat je niet alleen water drinkt, je verliest hierbij veel te veel zouten door al het zweet, water vult dit niet aan maar verdunt de bestaande concentratie zelf. Beter zijn isotone dranken als AA-sport of zelfs een lekker zout soepje. Fanta is ook al een stuk beter dan water, bevat in ieder geval suikers. :)
Klik om te vergroten...

Wat ik mensen nooit zie doen, wat ik zelf wel erg lekker vind, is gewoon een klein zakje naturel/paprika chips (of 2?). Dit geeft je dat zout weer om je hoge hoeveelheid water een beetje te compenseren, en bovendien smaakt het echt belachelijk goed na een beetje snoep :hearteyes:
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#16
BazookaNoodle zei:
Fool zei:
Vooral bij érg warme temperaturen is het belangrijk dat je niet alleen water drinkt, je verliest hierbij veel te veel zouten door al het zweet, water vult dit niet aan maar verdunt de bestaande concentratie zelf. Beter zijn isotone dranken als AA-sport of zelfs een lekker zout soepje. Fanta is ook al een stuk beter dan water, bevat in ieder geval suikers. :)
Klik om te vergroten...

Wat ik mensen nooit zie doen, wat ik zelf wel erg lekker vind, is gewoon een klein zakje naturel/paprika chips (of 2?). Dit geeft je dat zout weer om je hoge hoeveelheid water een beetje te compenseren, en bovendien smaakt het echt belachelijk goed na een beetje snoep :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Lol een banaan of sappige sinaasappel gaat er bij mij nog in maar mag er niet aan denken om droge vettige chips door men keel te jagen of in mijn maag te proppen onder invloed, gegarandeert resulteerd dat in :kots:
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Tekzor668 zei:
BazookaNoodle zei:
Fool zei:
Vooral bij érg warme temperaturen is het belangrijk dat je niet alleen water drinkt, je verliest hierbij veel te veel zouten door al het zweet, water vult dit niet aan maar verdunt de bestaande concentratie zelf. Beter zijn isotone dranken als AA-sport of zelfs een lekker zout soepje. Fanta is ook al een stuk beter dan water, bevat in ieder geval suikers. :)
Klik om te vergroten...

Wat ik mensen nooit zie doen, wat ik zelf wel erg lekker vind, is gewoon een klein zakje naturel/paprika chips (of 2?). Dit geeft je dat zout weer om je hoge hoeveelheid water een beetje te compenseren, en bovendien smaakt het echt belachelijk goed na een beetje snoep :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Lol een banaan of sappige sinaasappel gaat er bij mij nog in maar mag er niet aan denken om droge vettige chips door men keel te jagen of in mijn maag te proppen onder invloed, gegarandeert resulteerd dat in :kots:
Klik om te vergroten...

Ja, en dan nog die verrekte droge bek erbij... Geen aanrader wat mij betreft
R
RakettenpretLid
01-01-2024, 00:00
#18
Gisteren gele UPS laten testen: gemiddeld 210 mg, spreiding 160-278 mg..... :openmouth:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#19
Thanks voor de waarschuwing, als ik weer eens pilletjes ga scoren skip ik die gele ups wel. Halfbakken pillenboer met zo'n spreiding :P
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#20
Fool zei:
Thanks voor de waarschuwing, als ik weer eens pilletjes ga scoren skip ik die gele ups wel. Halfbakken pillenboer met zo'n spreiding :P
Klik om te vergroten...

Rakettenpret zei:
Gisteren gele UPS laten testen: gemiddeld 210 mg, spreiding 160-278 mg..... :openmouth:
Klik om te vergroten...

Te gek voor woorden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789...13
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."