Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"walnootje zei: Iemand bekend met paarse partyflocks? heb ze recentelijk al een paar x voorbij zien komen op internet, nou nog in de omgeving. Dan even testen bij de brijder en ik laat jullie de resultaten weten! O ja en een maat van mij had het over oranje spookjes? Ik hoor graag wat jullie er over te melden hebben Klik om te vergroten... hier int noorden gaan ze ook wel rond ja. [weet niet waar je woont hoor ;p] hier zeggen ze rond de 210-230 mg. maarja, dat zijn verhalen. volgens mij was het volgens test 190-220"
"walnootje zei: fly-- zei: hier int noorden gaan ze ook wel rond ja. [weet niet waar je woont hoor ;p] hier zeggen ze rond de 210-230 mg. maarja, dat zijn verhalen. volgens mij was het volgens test 190-220 Klik om te vergroten... Ik heb ze bij de brijder getest en ik kreeg als resultaat; 200-220 mg Klik om te vergroten... Oeh, dat is wel nice! ;D"
"Misschien een beetje offtopic hoor. Maar wat peptalk en flankz zeggen dat heb ik ook wel eens. [vaak onder invloed, maar sinds ik naast blowen ook andere drugs gebruik, soms ook nuchter]. Maar dan wel een beetje anders. Dan begint iemand tegen me te praten om wat te vertellen, maar voordat ze echt begonnen zijn [vaak alleen met me aanspreken/aandacht trekken] zeg ik wat ze willen zeggen. Maar dat heb ik dan zelf niet door dat ik het zeg. En daarna is het zo van: Hu, hoe wist je dat ik dat ging zeggen? Maar dat weet ik dan ook niet, dat gaat automatisch. Ja ik weet, beetje wazige uitleg, maar dat komt omdat ik het zelf ook niet echt snap. Weet iemand misschien hoe dit komt?"
"dit: GoedeWiet zei: Je kent nu drugs en het leventje, nu heb je de volgende scenarios: 1. Soms recreatief pakken: gewoon studie afmaken en normaal zijn 2. Elke week 'recreatief' pakken: studie mislukt wss maar je komt wel aan de bak, eventueel met lager niveau 3. Elke week en vaker pakken: studie vroeg afgebroken, vaak nieuwe baan, vaak werkeloos en een beetje een vaag voorkomen hebben Klik om te vergroten... en echt, verslaving heb je sneller te pakken dan je denkt. En natuurlijk raak je niet gelijk verslaafd, hehe. Maar, als je nu al elke week pakt, het gaat sneller dan je wil, zit dieper dan je doorhebt en je bent afhankelijker dan je ooit gewild hebt. Echt. Kijk ermee uit. Het is niet voor niets illegaal."
"Koek-waus zei: Erg bedankt voor alle reacties, ik ben er oprecht erg blij mee. Ik zal morgen zeker weer met mijn vrienden over ons gebruik praten en kijken wat we hieraan kunnen doen. Hopelijk kunnen we ons allemaal sterk houden en in ieder geval dit weekend al minderen! Voor de geïnteresseerden zal ik zondag nog een reactie plaatsen met het resultaat! Ik ben positief gestemd, en wil echt niet dat het een keer fout gaat zoals vele reacties benoemen. Nogmaals dank voor al het goede advies en de reacties tot nu toe! Klik om te vergroten... Graag gedaan, daar is dit forum ook voor toch (: En hoe is het gegaan dit weekend? Sterkte met minderen!"
"Koek-waus zei: Hey, Het is een beetje laat na het weekend, maar toch nog een korte samenvatting. Van tevoren, vrijdag, hebben we wederom gesproken over ons gebruik en eigenlijk besloten dat het inderdaad tijd is om te minderen. Het effect werd eigenlijk ook al steeds minder met de week. Aan het begin heb ik dingen zien draaien en voelde ik alles kriebelen, dat heb ik eigenlijk ook de laatste 2/3 weken niet echt gehad. Wel een redelijk effect, maar niet genoeg om het echt "nodig" te maken. Mochten we per se een effect willen, kunnen we beter wat meer drankjes achter over slaan. Dat hebben we ook gedaan (naast toch de X) en was super gezellig. Kortom, we hebben dit weekend afgesproken dat we het in ieder geval komend weekend NIET gaan doen. Dit komt omdat we dit weekend, gemixt met de alcohol en wiet, eigenlijk weinig het gevoel hadden dat de X echt iets toevoegde. We hebben er wel een aantal genomen (5), maar hebben zondag besloten het dus minimaal een weekend over te slaan. We staan er nog steeds achter hoor, en het zal geen probleem zijn het niet te doen aangezien het effect al wat minder was. Verder zullen we dan de week er op weer bekijken of we weer willen kijken hoe het effect dan is, of nog een week skippen. Groeten! Klik om te vergroten... Ghehe goedbezig! ;D Klinkt positief allemaal! Keep up the good work (:"
"10/12. Maar ook niet alle vragen zijn duidelijk ofzo."
"Ik kan niet zeggen hoe het i.c.m. werkt. Maar ik heb ook ADD, alleen ik slik mn ritalin niet meer, maar ritalin is wel iets wat je opzich wel 1 of 2 dagen niet kan nemen. Dus dat zou je kunnen doen voordat je aan de X gaat."
"Ja je hebt wel aardig wat gebruikt, wat dupont ook zegt. Verder is het beste om gewoon zo gezond mogelijk te leven, dat scheelt echt wel. Gewoon elke dag stuk fruit, thee/water drinken, beetje bewegen enz. Ja die pillen allemaal, ik ben daar niet zo van, maar als jij vindt dat ze werken, hou ik je niet tegen hoor (:"
"Klappen snoepjes eten vreten"