Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaarschuwing zeer sterke xtc-pillen in omloop

Waarschuwing zeer sterke xtc-pillen in omloop

245 antwoorden
230 weergaven
18-5-2026
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Echte knallers, maar pas op met doseren. Weet niet hoeveel je weegt, maar ik raad je aan te beginnen met een halfje :)
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hihi ik heb weer de oude speakers op de kop weten te tikken :). Gelijk genoeg in geslagen voor een jaar of 2 hehehe kan niet wachten tot ik ze kan gebruiken
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Jaa maar 200-240? 40mg spreiding? Net nieuwe roze redbulls, alle andere batches rond de 180 getest.. i don't know. Maar goed als jullie er lekker op gaan, daar gaat het om toch :wink:
R
RobbinLid
01-01-2024, 00:00
#4
had laatst donkerblauwe defqons met 220 MG.
heb al wel vaker blauwe defqon's gehad, maar dan niet de donkere.. deze waren wel iets zwaarder.

maar, pas altijd op met iets dat je niet kent. :wave:
J
JayJay1986Lid
01-01-2024, 00:00
#5
nieuwe witte nitendo's 210mg zo ong
leuke dingetjes!
R
RobbinLid
01-01-2024, 00:00
#6
wappiedaan32 zei:
maar ik heb op dit moment 5 gele tryforce op van 200 mg op.
Klik om te vergroten...

dat jij nog uberhaupt normaal kan typen :xtc:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mocht het waar zijn, wat ik betwijfel (of geen 5 stuks, of niet getest op 200mg) dan heeft hij een ongelofelijke tolerantie. Geen enkele dosis zal hem dan nog bevredigen.

Maar verder lijkt t me broodje aap, 1 gram MDMA zorgt er bij iemand van gemiddeld gewicht en weinig tot geen tolerantie voor een spetterend feestje met out gaan, ongelofelijk veel zweten, ogen die tollen in de kassen enz.

Bovenstaande verschijnselen kunnen al optreden bij 150-200mg, laat staan 5 keer zoveel.
Dus Daan, check even de forumregels: http://drugsforum.nl/ucp.php?mode=terms
En dan specifiek regel 9.
w
walnootjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Iemand bekend met paarse partyflocks? :confused: heb ze recentelijk al een paar x voorbij zien komen op internet, nou nog in de omgeving. Dan even testen bij de brijder en ik laat jullie de resultaten weten! O ja en een maat van mij had het over oranje spookjes? Ik hoor graag wat jullie er over te melden hebben :wave:
F
FoxtrotLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hier in het zuiden hebben we nu Nintendos. Die zitten rond de 215mg
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Partyflocks zijn getest rond de 200 mg, eerste batch, tweede batch rond de 180 (?) dacht ik.
Check anders partyflock zelf even, bij het pillentopic
f
fly--Lid
01-01-2024, 00:00
#11
walnootje zei:
Iemand bekend met paarse partyflocks? :confused: heb ze recentelijk al een paar x voorbij zien komen op internet, nou nog in de omgeving. Dan even testen bij de brijder en ik laat jullie de resultaten weten! O ja en een maat van mij had het over oranje spookjes? Ik hoor graag wat jullie er over te melden hebben :wave:
Klik om te vergroten...

hier int noorden gaan ze ook wel rond ja. [weet niet waar je woont hoor ;p]
hier zeggen ze rond de 210-230 mg.
maarja, dat zijn verhalen.
volgens mij was het volgens test 190-220
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Witte nintendo 200-215
Paarse partyflock 180-210
Rode defqon 160-170
Blauwe defqon 150-210
Gele redbull 160-170
Oranje redbull 190-200
Witte speaker 180-200
Gele triforce 170-190
Gele ferrari 180 (Moeilijk te zeggen, want er waren ook een heel aantal lagere uitslagen en een aantal iets hogere uitslagen. Ik heb echter zo'n 3-4 uitslagen van rond de 180 gezien, waaronder die van mezelf, dus ik heb er gewoon 180 mg voor ingevuld)
(Paarse hartje 180-185 mg)

even overzichtje van alle zware pillen nu in omloop :wink:.
R
RobbinLid
01-01-2024, 00:00
#13
walnootje zei:
Iemand bekend met paarse partyflocks? :confused: heb ze recentelijk al een paar x voorbij zien komen op internet, nou nog in de omgeving. Dan even testen bij de brijder en ik laat jullie de resultaten weten! O ja en een maat van mij had het over oranje spookjes? Ik hoor graag wat jullie er over te melden hebben :wave:
Klik om te vergroten...

heb ze toevallig gister gehad, lekkere snoepjes hoor ! :hearteyes:
Goeie inslag, lekkere lovefeeling & relaxede comedown.
n
nicoletjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hallo :)
Die paarse partyflock vond ik zelf echt mega fijn!!
Ik ben best klein en had aan een kwartje om mee te beginnen echt genoeg, vond ze best heftig.

Ik vroeg me af of iemand al ervaringen had met nintendo's ?
w
walnootjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Robbin zei:
walnootje zei:
Iemand bekend met paarse partyflocks? :confused: heb ze recentelijk al een paar x voorbij zien komen op internet, nou nog in de omgeving. Dan even testen bij de brijder en ik laat jullie de resultaten weten! O ja en een maat van mij had het over oranje spookjes? Ik hoor graag wat jullie er over te melden hebben :wave:
Klik om te vergroten...

heb ze toevallig gister gehad, lekkere snoepjes hoor ! :hearteyes:
Goeie inslag, lekkere lovefeeling & relaxede comedown.
Klik om te vergroten...

Top! :grin: zo hoor ik het graag, een maat van mij kan ze voor me regelen voor oud en nieuw :openmouth: zodra ik ze binnen heb ga ik er ff mee naar het testcentrum! jullie horen de uitslag!
:wave:
N
NtronautLid
01-01-2024, 00:00
#16
Waarschuwing of niet. Zo'n paarse party flock of blauwe defqon zie ik wel zitten. If only I could get my hands on them.
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ja precies je kan beter iets te laag beginnen dan te hoog, wat er in zit kan er niet meer uit.

Geen probleem en jij ook veel plezier!
J
JayJay1986Lid
01-01-2024, 00:00
#18
jaa nitendos enzo knallers zijn t,
J
JayJay1986Lid
01-01-2024, 00:00
#19
harry123 zei:
Witte nintendo 200-215
Paarse partyflock 180-210
Rode defqon 160-170
Blauwe defqon 150-210
Gele redbull 160-170
Oranje redbull 190-200
Witte speaker 180-200
Gele triforce 170-190
Gele ferrari 180 (Moeilijk te zeggen, want er waren ook een heel aantal lagere uitslagen en een aantal iets hogere uitslagen. Ik heb echter zo'n 3-4 uitslagen van rond de 180 gezien, waaronder die van mezelf, dus ik heb er gewoon 180 mg voor ingevuld)
(Paarse hartje 180-185 mg)

even overzichtje van alle zware pillen nu in omloop :wink:.
Klik om te vergroten...
witte speakers uit daarvoor kwam de triforce, zijn er ondertussen ook uit die werden weer vervangen door de gele ferrari en zijn der ook al uit.
gele ferrari was meer, eerder een paar misdrukte die stuk minder hadden maar gemiddelde lag bij mij zeker hoger dan 180!
w
wappiedaan32Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ff wachten nog binnenkort blauwe mitsu's, 232 mg. Als ik ze heb getest geef ik een testverslag

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...13
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."