Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"en als hij zich goed voelt dan komt de goede sfeer ook terug natuurlijk. veel plezier vanavond"
"Door de tolerantie zit ik maar heel kort op dat heerlijke zweeflevel. Na een tijdje ben ik dan alleen maar afwezig en helemaal naar de klote. Dit gevoel is ook lekker maar je wilt toch meer"
"WhiteWiddow zei: Zou alleen nog willen vragen hoe het zit met hallucineren, is dat bij elke pil of ligt dat aan wat erin zit? En heb je toevallig zelf ervaring met de groene Heinekens? Bedankt! Klik om te vergroten... hallucineren krijg ik zelf alleen bij hogere dosissen, een deel, van de mdma wordt omgezet in een hallucinerende stof namelijk"
"Deze oud en nieuw had ik een ziek feest. Heb al een aardige tolerantie opgebouwd maar heb echt iets heel stoms gedaan.. ik heb in 4u tijd (weeg 92kg)7 pillen a 200mg geslikt(ik weet dat het superdom is, was ook totaal de weg kwijt) ik ben best geschrokken en heb nu al bijna 48u niks gegeten en ben helemaal kapot. ik hoef geen commentaar ik weet dat ik dom bezig ben, vandaar dat ik een half jaar wil stoppen. Wat dus mijn vraag is: is je tolerantie na een half jaar afgebouwd?"
"Is er buiten fruit en veel water een andere manier om goed te herstellen?"
"Lig al sinds ik thuis ben in bed, zondagochtend 7u. Ik heb grote maagklachten en keelpijn, ga wel dood lijkt het"
"drugs bestaat uit set en setting niet alleen de stof bepaald de trip maar ook de omgeving als die maat van je zich kut voelt heeft dat invloed op de sfeer natuurlijk hoeveel mg had je op?"
"Vanaf Strafwerk eind augustus ongeveer 3x per maand aan de pillen gezeten als snel merkte ik dat ik meer nodig had en nu klap ik makkelijk 5 pillen weg op een goed feest Deze maand gebruik ik door omstandigheden niet, pas weer bij O en N Ik merk nog steeds wel dat ik even hard als eerst ga(alleen moet wel sneller bijpakken steeds) Ben ik fout bezig en wat verneuk ik allemaal? gr N"
"Ik ben ook al fors gaan minderen van elke week naar om de drie weken nu(kreeg idd last van schokjes in me kop)"
"Gnoomy zei: Hallo ik heb een vraagje. Kent iemand de paarse pillen. Het lijken net dubbele met daarin een + en - teken. Wie kent ze en heeft er ervaring mee. Klik om te vergroten... batterijen, die zijn best ziek(en sterk). zij de opvolgers van domino's, 200-220 ongeveer Bericht van SmartieAndMe: Let even op de forumregels aub. Speculeren over de kwaliteit van de drugs van een ander doen we hier niet. Je kunt niet weten wat er in zit aan de hand van een beschrijving, zo'n bewering kan dus alleen maar risico's opleveren."