Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke pil had je laatst?

Welke pil had je laatst?

300 antwoorden
216 weergaven
18-5-2026
S
SuperPoesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Geen! Ik ben niet zo'n fan van pillen omdat het lastig te doseren is en heb daarom heel bewust de keuze gemaakt alleen te feesten op pure (geteste) kristallen. Ik heb hier wel nog twee pillen liggen die we ooit eens in ons handen gedrukt kregen, onder het mom van "Oh probeer deze maar, dan veranderd je mening over pillen" maar omdat ik geen idee heb wat de dosering van die dingen is bevestigd het alleen maar mijn (voor?)oordeel dat ze lastig te doseren zijn!

Zijn overigens een groente lactose en een blauwe pil waarvan het logo vanaf geschraapt is. Deze specifieke Lacoste is niet te vinden op pilreport en van de blauwe weet ik dus helemaal niks, op de kleur en de woorden 'Ja deze zijn echt hard" na . :tearsofjoy:
D
D userLid
01-01-2024, 00:00
#2
1 Witte bugatti

Ik gebruik al 10 jaar xtc, en had de laatste paar x geen fijn effect meer. Na een half jaar niet gebruiken, heb ik eindelijk weer het gevoel gehad alsof het mijn eerst x was :grin:.
Ik heb 8 uur lang aan 1 pil genoeg gehad !! Wel in 3 stukjes. Getest op 230 mg.
Energie dat ik had, en heb iedereen plat geknuffeld en veeeeel lopen stampen :hearteyes:
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
Witte bugatti, ooooh what a night. De muziek het gevoel de decoratie...WAW het was eigenlijk een van de mooiste xtc ervaringen in me leven... ECHT WAW :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: , nu weer even pauze :wink:
S
SmeerselLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als laatst 3/4 blauwe nintendo en 1/4 bugatti volgens mij, maar weet het niet meer zeker haha. Binnenkort blauwe superman proberen. Een vriend van me wou graag ruilen. Ben benieuwd.
h
hakkennLid
01-01-2024, 00:00
#5
2 Blauwe 1up/mario, 136MG was het resultaat wat ik terugkreeg van het TC.
Prima avondje gehad! Wel beetje aan de lage kant gedoseert maar zo af en toe is dit prima :)
w
watisermeneerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik had als laatste gele bitcoins op koningsdag,
waren erg fijne pillen, voelden mij erg goed gedurende het hele feest.
Een vriend die voor het eerst ging tikken vond ze ook erg fijn, ook geen kater ervan gehad dus in conclusie erg fijne pillen.
S
SweetpeachLid
01-01-2024, 00:00
#7
paarse partyflocks, Leuke dingen voor een avondje lekker gaan!
P
Partypeople123Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Domino :hearteyes: Beste pil die ik ooit gehad heb. ik had eerst een halfje genomen en het sloeg in alsof ik een volledige pil ophad. Ze zijn in belgie de laaste tijd al vaak ik het nieuws geweest.

Op die zelfde avond heb ik ook nog batterijtjes gehad (groene Li-ion). Ook wel een heel goede pil maar vond de domino toch wat beter.
K
Karel_NotenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Heb nu roze/rode superman en gele rechthoekige rolls royce. Heeft iemand die lange rechthoekige rolls royce wel eens gezien?
W
WallMartLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik had laatst blauwe nintendo, waren wel aardig.
laatst een lading witte domino's gehaald dus ben benieuwd.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Goblif zei:
Ik heb die gele Rolls Royce ook
Klik om te vergroten...

Je weet nooit of het dezelfde zijn, zelf laten testen dus... We gaan hier niet speculeren wat er in elkaars pillen zitten, dat levert alleen maar risico's op.
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Domino! Nicenice!! :)
G
GoblifLid
01-01-2024, 00:00
#13
Karel_Noten zei:
Heb nu roze/rode superman en gele rechthoekige rolls royce. Heeft iemand die lange rechthoekige rolls royce wel eens gezien?
Klik om te vergroten...

Ik heb die gele Rolls Royce ook, zijn volgensmij net nieuw want er valt helemaal niets over te vinden. Volgens de dealer zat er rond 180-210 mg MDMA in, maar of dat klopt zou ik niet weten... Laat jij ze toevallig nog testen?
A
AbdellzLid
01-01-2024, 00:00
#14
De laatste pil die ik heb gehad was een witte bugatti (220mg)
Ik heb allemaal rare dingen gezien en kan me de helft nog herineren.
Wat ik nog weet is dat ik allemaal piercings zag in het gezicht van een meisje en ook bubbeltjes in het gezicht was best hilarisch :tearsofjoy:
G
GoblifLid
01-01-2024, 00:00
#15
Geef ik je volledig gelijk in, ik kom dit weekend in de stad dus dan lever ik er eentje in. Better safe than sorry.
SmartieAndMe zei:
Je weet nooit of het dezelfde zijn, zelf laten testen dus... We gaan hier niet speculeren wat er in elkaars pillen zitten, dat levert alleen maar risico's op.
Klik om te vergroten...
p
psychedeliczzLid
01-01-2024, 00:00
#16
Domino steentjes! Zien er echt vet uit en werken als een beer :grin:
S
SusanneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Domino's en ze waren heerlijk :)
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Rode UPS, dat was de allerlaatste..
a
arkey919Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Gele UPS. Heb een hoop verschillende geprobeert, maar deze sloegen echt alles.
Op een feest een halve gepopt, en ik heb altijd een hekel aan dat wachten, maar deze sloegen zo snel. Heb geen idee waaraan dat ligt. Maar heb het sindsdien elke keer bij deze.
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#20
arkey919 zei:
Gele UPS. Heb een hoop verschillende geprobeert, maar deze sloegen echt alles.
Op een feest een halve gepopt, en ik heb altijd een hekel aan dat wachten, maar deze sloegen zo snel. Heb geen idee waaraan dat ligt. Maar heb het sindsdien elke keer bij deze.
Klik om te vergroten...

Oke kijk wel een beetje uit met die GELE! Weet niet of het je bekend was, maar die gele hebben een nogal grote spreiding, hang me niet op aan de exacte milligrammen, maar de range zit zo tussen de 160 en 230mg en dat maakt nogal een verschil!!
De rode wat dat betreft hebben een veel stabielere spreiding volgens het testcentrum.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...16
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."