Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Gold bar very nice!"
"Goeiedag, Ik heb even een vraagje. Ik was zaterdag op een feesie en me vriendin had wat sos nodig. Dat is gelukt.1 halfie was poeder. En die andere was een brok. Normaal natuurlijk helemaal niet erg maar deze was heel zacht (net deeg) was me zelf niet opgevallen omdat ik helemaal uit me pannetje was iemand tips en tricks om dit weer hard te krijgen zodat er weer poeder van kan maken? Ik hoor het graag"
"Fool zei: Weet je zeker dat je geen 'deeg' is verkocht? :P Klik om te vergroten... Dan is het deeg met een heel chemisch smaakje"
"Fool zei: Mja oke. Heb je het toevallig laten testen? Klik om te vergroten... Nee niet laten testen. Als het niet hard wordt gaat het gewoon de prullenbak in. Voortaan maar van te voren bij me vertrouwde dealer halen haha"