Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"4f op 140mg en 1 krijgt enorm hoofdpijn. Mag paracetamol?"
"Fijn dat je een mooie avond/nacht hebt gehad. Kun je het verschil in beleving tussen 4F en x aangeven? Het schijnt dat de x na gebruik van 4f heel heftig binnenkomt. Was dat bij jou ook zo? Is het x gevoel ook anders dan dat je geen 4f gebruikt? en je weet natuurlijk wel dat het combineren van deze drugs hoogstwaarschijnlijk heel slecht voor je koppie is...."
"Thx"
"Zakte gelukkig af na paar uur. Jammer voor he. Wij gaan er wel goed op. Gaat gelukkig weer goed"
"Mag paracetamol bij hoofdpijn b8j gebruik 4f?"
"Vorige week zaterdag voor het eerst 2-CB gedaan in thuis setting. 2 nijntjes genuttigd van ongeveer 11mg. Was echt een super mooie ervaring (zie tripreport). Ik vond het vrij heftig, maar als je focused ben je zo weer op aarde. Dus heel goed stuurbaar. De dosis van +-22mg is denk ik precies goed voor een thuis setting. Had voor mij niet heftiger gemoeten. Als je uit gaat naar een kroeg bijvoorbeeld lijkt mij deze dosis net te heftig en opvallend voor de niet-gebruikers. @T-Bone: Je beleefd de muziek ook anders. Toen ik mijn ogen dicht deed had ik het gevoel heel snel door de boomtoppen van een bos te vliegen."
"Hoe was het?"
"Wellicht gaan we het in de toekomst nog wel een keer proberen. Dan 15 gram of 2-cb en dan lekker in de natuur met mooi weer. Dan zal de ervaring een stuk positiever zijn denk ik. Eind volgende maand mogen wel weer x gebruiken (3 maanden regel). Dus gaan we dat eerst maar een keer inplannen. Wellicht ook een keer ghb proberen met z'n 2en . Als ik eraan kan komen natuurlijk. Keep you posted"
"Werkt een bong niet ongeveer hetzelfde?"
"Ze beginnen met 1 pil 140mg en nemen dan 1 of 2x bij met een half. Het bijnemen is dan ook weer 4f. Bijnemen met x schijnt nogal toxisch te zijn, maar wel lekker..... . Ik denk dat ik zelf begin met 1,5 pil of 1,25. Wil niet dat het gaat tegenvallen en ik weer 3maand moet wachten met x wat ik nog steeds magisch vind. Misschien daarna de rest van de 2e pil bijdoseren. Mocht ik het niet leuk vinden (wat volgens vrienden echt niet gaat gebeuren) dan ga ik een kwartje x proberen denk ik. Alvast veel plezier zaterdag. Ben benieuwd naar je ervaringen."