Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke pil had je laatst?

Welke pil had je laatst?

300 antwoorden
212 weergaven
18-5-2026
L
Lion1973Lid
01-01-2024, 00:00
#1
lange69 zei:
witte langwerpige nintendows
waren erg goed en volgens mij erg hoog gedoseerd
heeft iemand die ooit laten testen?
ben wel nieuwschierig hoeveel mdma er in zit

gr
Klik om te vergroten...


op pillreports staat een verslag met test : gemiddelde van 200mg mdma
B
BolleederLid
01-01-2024, 00:00
#2
Halve Nintendo
Halve Partyflock

Heerlijk ging ik!
L
LeipsdaleLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bolleeder zei:
Halve Nintendo
Halve Partyflock

Heerlijk ging ik!
Klik om te vergroten...

jaa nu ook keertje die partyflocks op ga je zeker hard van!!! :grin: :grin: :grin: :rockband:
R
RealitiesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Space_Girl zei:
Ikke orangje Y

Orangje klein dik :xtc: weet de miligram ook niet maar ze zijn wel goed en vooral lekker met sex :grin: :grin:
Klik om te vergroten...

hehe, zal je vriend blij mee zijn :grin: of vriendin :P
n
natureloverLid
01-01-2024, 00:00
#5
3/4 paarse partyflock :hearteyes:
R
RealitiesLid
01-01-2024, 00:00
#6
een groen vraagteken met dubbele breeklijn.
M
McKintyreLid
01-01-2024, 00:00
#7
Oranje met de ''Heineken'' ster, volgens pillreports 120/140mg

http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=30495

Ging lekker mellow maar naar mijn idee iets te weinig gehad om lekker te trippen :)
maar goed, beter zo dan te veel pakken.
m
maathijsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Witte nintendos. Zijn echt toppers!
D
Deborah87Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Een spookje :)
g
goeffLid
01-01-2024, 00:00
#10
blauwe teenage mutant ninja turtles (althans, daar lijken ze op..). Beste dat ik tot nu toe heb gehad. Zal rond de 200 mg in zitten.
J
JovanovicLid
01-01-2024, 00:00
#11
Witte mitsu en
oranje partyflock?
C
CocaineHeartLid
01-01-2024, 00:00
#12
Overlaatst groene ferrari's hier, behoorlijk slecht moet ik zeggen...
Kwamen niet snel op maar ook niet hevig, beetje teleurstellend gevoel.
Heb je wel meer dan eentje van nodig om goed te zijn :tearsofjoy:
Net witte vraagtekens laten testen, blijken laat op te komen maar wel heftig, zelf nog niet getest.
J
JustLiveLid
01-01-2024, 00:00
#13
Gele 'Toads', weet niet of ze zo heten maar het hoofd van Toad van Mario stond er op gedrukt.
Was overigens mijn eerste XTC ervaring op een feest. 170/180mg.
Damn', wat was dat een ge-wel-dig-e avond! :rolleyes:
Kent iemand ze?
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Blauwe supermans, sloegen heel vreemd in, begon met een kwartje, na een uur merkte ik niks tot weinig, toen een halve erbij gepakt en na anderhalf uur kwam het heel geleidelijk opzetten, dit bleef een beetje zo de hele avond. Verder weinig energie, heel erg mellow, geen zin om te dansen en redelijk snel uitgewerkt(ongeveer 4, 4 en half uurtjes). Had overigens anderhalve pil de hele avond.
_
_SG_Lid
01-01-2024, 00:00
#15
witte nintendo's, mooie hoeveelheid m die derin zit gaf een lekkere space!
J
JB0341Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Rode Supermans... Kolere! Die bevielen wel
R
RakettenpretLid
01-01-2024, 00:00
#17
Afgelopen zaterdag blauwe supermans!
Eerste halfje kwam heel langzaam binnen, na een kwartje erbij was het echt BAM, ging super lekker. Na nog een kwartje en wat kruimelrestjes ging ik ineens erg hard en moest ik even nekken. Hele sterke pil, maar euforie kwam traag op gang en was na zo'n 1,5 uur weer een heel stuk minder. Was een geniale doch wazige avond, volgende keer proberen met wat minder :)
S
SpacemuisLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ook laatst de befaamde blauwe superman uitgeprobeerd. Moet zeggen dat een halve rustig op kwam (net als de euforie). Na nog een kwartje ging ik als een trein. Daarna telkens kwartjes bijgenomen, hoeveel precies weet ik niet meer. Wat ik wel weet is dat ik enorm hard ging uiteindelijk :rockband:

Ohja, en heel wat hallucinaties op het eind om alles nog maar even compleet te maken :openmouth:
m
mb90Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Mijn laatste keer is inmiddels alweer een tijd geleden, begin mei. Ik ging toen echt mega lekker op wat gele ferrari's die ik nog had liggen. Ik heb ze vaker gehad, en altijd super lekker op gegaan :grin:
Volgende week ga ik weer voor het eerst sinds mei, lekker lange pauze gehad. Ik neem dan nog een halve ferrari mee en verder heb ik met nog wat mensen witte Tony Montana's (schijnen wat minder sterke te zijn) en blauwe supermans bij, dus dat belooft weer een topavond te worden :)
p
peachLid
01-01-2024, 00:00
#20
nu aan de (blauwe) supermannen......vrouw gaat al hard en mijne slaat in :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...16
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."