Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke pil had je laatst?

Welke pil had je laatst?

300 antwoorden
213 weergaven
18-5-2026
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Weet niet welk logo het was maar de pil was wit en de bovenkant of zijkant was en klein cirkeltje en de midden was een groter cirkeltje en dan de onderkant of andere zijkant was ook een klein cirkeltje. Was 2-3 weken geleden.
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Oranje Visjes afgelopen zaterdag. Niet ontzettend bijzonder, kan harder :P
L
Lion1973Lid
01-01-2024, 00:00
#3
ik heb vandaag van iemand hier in A. een oranje redbull gekregen. ze ruiken al lekker, proeven lekker bitter en als ik de testreports (sites) mag geloven is het een toppertje.

gaan we bij die hartjes leggen, die ik nog heb...
R
RealitiesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik had laatst roze hartjes, de pillen waren gedrukt in de vorm van een hart.
Weet gemiddeld aantal mg niet, maar vond ze zeker goed!
S
Space_GirlLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ikke orangje Y

Orangje klein dik :xtc: weet de miligram ook niet maar ze zijn wel goed en vooral lekker met sex :grin: :grin:
w
walnootjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Paarse partyflocks, ze zeggen 200 mg maar dat zal wel denk ik toch wat lager liggen. Ik ben benieuwd naar de Witte Ninentendo's waar ik iedereen over hoor :P
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Grijze no1's.
H
HendroidLid
01-01-2024, 00:00
#8
Rode twitters, vond ze wel redelijk.
y
yokoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Oranje Red Bulls, beste pillen :)

Begin maart aan de Nintendo's, can't wait!
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#10
Me laatste pilletje.....ff denken...



Als deze, maar meer gebroken wit-achtig met gelige toets :)
J
JovanovicLid
01-01-2024, 00:00
#11
paarse partyflocks
L
Lion1973Lid
01-01-2024, 00:00
#12
G P3P zei:
paarse partyflocks
Klik om te vergroten...


hoe zit het nu eigenlijk met die PP? ik heb al diverse dingen gehoord, van heel goed en hard tot weinig of niks van gevoeld.
zijn er al "anderen" op de markt die in de categorie fake vallen of van mindere waarde. het lijkt wel of heel nederland overspoeld is met PP. :)

PP, redbulls, nintendo, defqon, smiley's, hartjes zijn volgens de berichten goed, als ik het juist lees.


ik heb mijn hartjes nog altijd niet geprobeerd, als het zover is zal ik hier melding geven.
J
JovanovicLid
01-01-2024, 00:00
#13
@LION

geen idee man, voor nieuwjaar weet ik da er enorm veel groene mitsu's in omloop ware.

maar pillen pak ik als ik weiger nuchter of dronken te zijn. louche samestelling in bepaalde X +
speed was dominant vrijwel heel de tijd maar de combinatie zelf is wel voor herhaling vatbaar. Uiteraard ni al te leuke afkick gehad erna maar was uiteindelijk toch wel het risico waard.
iig vermoed ik da ze nog steeds in omloop zijn, 210 mg zeggen ze, dus das ook onzeker aangezien de dealer te strak was en hellemaal ni klantgericht was. maar ik geef mijn voorkeur aan snelle,vloei,2c-b.. gij zweert het precies bij bollen?
L
Lion1973Lid
01-01-2024, 00:00
#14
vroeger was het speed, coke, xtc, lsd en hasj/weed.
speed en lsd zie ik niet meer zitten, dus ben ik nog een gelegenheidsgebruiker wat betreft coke en xtc.
ik probeer te volgen welke goede er in de omloop zijn, zodat ik eventueel in de buurt eens kan horen of die in de omloop zijn.
want als ze hier, bij ons, plots afkomen met groengrijsgele zebras" om nu een naam te noemen :mrgreen: , en je hebt er nergens over gelezen of gehoord, dan heb ik serieuze twijfels.

het is dan nog geen garantie dat het de goede zijn natuurlijk.
ik heb mezelf een enkele testkits besteld voor de toekomst.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#15
Antibiotica-pil :wink: :kots:
L
Lion1973Lid
01-01-2024, 00:00
#16
mandragora zei:
Antibiotica-pil :wink: :kots:
Klik om te vergroten...

en ging je hard? :beer:
p
pindaklaasLid
01-01-2024, 00:00
#17
mijn laatste ware roze driehoek met X... beetje gevaarlijk spul.. nam eerst een halve dacht dat ie niet werkte dus deed k maar halve erachteraan... nog niet heel veel dus deed er 2e bij... toen begon ik zo hard te gaan he:P naja blijf liever bij mijn standaard witte yingyang of blauwe ferarri:)
w
walnootjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Lion1973 zei:
ik heb vandaag van iemand hier in A. een oranje redbull gekregen. ze ruiken al lekker, proeven lekker bitter en als ik de testreports (sites) mag geloven is het een toppertje.

gaan we bij die hartjes leggen, die ik nog heb...
Klik om te vergroten...

Oranje red bulls zijn bij mij een van de lekkerste pillen! Alhoewel die roze ook niet verkeerd zijn :hearteyes: Heeeerlijk op aant trippen op dit moment van maar 1/3e pil :grin:
L
Lion1973Lid
01-01-2024, 00:00
#19
walnootje zei:
Lion1973 zei:
ik heb vandaag van iemand hier in A. een oranje redbull gekregen. ze ruiken al lekker, proeven lekker bitter en als ik de testreports (sites) mag geloven is het een toppertje.

gaan we bij die hartjes leggen, die ik nog heb...
Klik om te vergroten...

Oranje red bulls zijn bij mij een van de lekkerste pillen! Alhoewel die roze ook niet verkeerd zijn :hearteyes: Heeeerlijk op aant trippen op dit moment van maar 1/3e pil :grin:
Klik om te vergroten...


ze zijn wel groot, ben benieuwd. :)
T
TestberichtLid
01-01-2024, 00:00
#20
UPS Rood

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...16
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."