#1
Weet niet welk logo het was maar de pil was wit en de bovenkant of zijkant was en klein cirkeltje en de midden was een groter cirkeltje en dan de onderkant of andere zijkant was ook een klein cirkeltje. Was 2-3 weken geleden.
weet de miligram ook niet maar ze zijn wel goed en vooral lekker met sex
G P3P zei:paarse partyflocks
, en je hebt er nergens over gelezen of gehoord, dan heb ik serieuze twijfels. 
Lion1973 zei:ik heb vandaag van iemand hier in A. een oranje redbull gekregen. ze ruiken al lekker, proeven lekker bitter en als ik de testreports (sites) mag geloven is het een toppertje.
gaan we bij die hartjes leggen, die ik nog heb...
walnootje zei:Lion1973 zei:ik heb vandaag van iemand hier in A. een oranje redbull gekregen. ze ruiken al lekker, proeven lekker bitter en als ik de testreports (sites) mag geloven is het een toppertje.
gaan we bij die hartjes leggen, die ik nog heb...
Oranje red bulls zijn bij mij een van de lekkerste pillen! Alhoewel die roze ook niet verkeerd zijnHeeeerlijk op aant trippen op dit moment van maar 1/3e pil
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."