Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mooi report! Leuk om een keer wat te lezen van iemand die de eerste ervaring opdoet van 25+! Herkenbare dingen ook, vooral het raketje en het roken. Mooi dat het zo goed bevallen is!"
"Re: Wat is de meest maffe drugcocktail die je ooit hebt geda Holy shit, dat is me het cocktailtje wel! 5 dagen doorbeuken zou voor mij echt niets zijn, na max. 50 uur wakker dwing ik mezelf wel tot stoppen met gebruiken en iig proberen te slapen Mijn' mafste' combi was speed en alcohol als rode draad, aangevuld met een halfje XTC en een aantal jointjes. Doe zulke dingen liever niet te vaak, laat mij maar lekker wegzakken (of juist niet ) met één drug."
"Wat is dit een fantastisch topic om te *BUMP*en Mijn eerste drugservaring was ook met een jointje. Stoer willen doen bij de oudere jongens in het dorp die veel vaker blowden en lekker meedoen, om na twintig minuutjes te gaan kotsen en de rest van de dag beroerd op de bank van een 'zuipkeet' te liggen. Needless to say, het heeft even geduurd voor ik me weer aan een jointje heb gewaagd. Eerste keer XTC was dan wel weer zeer fijn. Ik had met een maatje al een tijd besproken dat we het een keer gingen proberen, tot hij op mijn verjaardag plotseling voor mijn neus stond met twee pillen. Met een hele ploeg (waarvan de rest niet wist dat wij gingen gebruiken ) op stap en wij zenuwachtig wachten of er ook wat ging gebeuren. na ongeveer een uurtje klapte hij er lekker in waardoor we ons totaal geen houding wisten te geven in de club waar we waren.. rap naar buiten gegaan en lekker 'gefreakt' in de stad tot het ochtendlicht! Gouden herinneringen!"
"Ik drink alle pils, als het maar niet te lauw is, maar als er dan toch cheap gedronken moet worden ga ik voor de ARGUS van de Lidl! Als ik wil genieten van een biertje trek ik een duvel, la chouffe, of judasje open op het terras/chillspot.."
"SmartieAndMe zei: Als alles speciaal wordt is niets speciaal meer Klik om te vergroten... Wijze woorden!"
"Van 2 tot 7 Juli rondhangen op Rock Werchter 9 Augustus Paradigm Festival 23 Augustus Mysteryland En wat er dan wel niet tussendoor wordt gepland, ik heb zin in de zomer! EDIT: Pearl Jam@ Ziggodome over anderhalve week, hoe kon ik hem vergeten.."
"Voor mij was de laatste ook een goldbar! 1 van de beste die ik ooit heb gehad. Het grappige is dat iedereen die ik spreek het over deze dingen heeft! Dat zal ongetwijfeld ook betekenen dat de eerste rotzooi in de vorm van goudstaafjes binnenkort op de markt gaat komen"
"Hallo, Na een jarenlange nieuwsgierigheid heb ik nu toch besloten om een keer te gaan truffelen samen met een maatje van me. We hebben een dosis Hollandia (15 gr.) in huis gehaald en binnenkort gaan we ervoor! Echter, ik ben nog niet helemaal over de dosering uit en een zoektocht op dit forum levert niet echt een eenduidig antwoord op. We zijn in eerste instantie van plan om deze portie gewoon te delen, 7,5 gram p.p. dus. Ook omdat het van ons allebei de eerste ervaring zal zijn met truffels en Hollandia toch als een 'stevige' truffel bekend staat. Toch lees ik in veel berichten dat mensen een hogere dosis wegwerken, en dan vooral in dit epische tripreport van ZwoeleBeer: viewtopic.php?f=21&t=52429. Wat raden jullie aan? 7,5 gram (of minder) per persoon, of een portie bijhalen en bijvreten als het na een uurtje of 1-1,5 niet (genoeg) werkt? Groeten, Rrrrrabbit"
"Bedankt voor jullie antwoorden! We houden het bij 7,5 gram, kijken hoe het gaat. Ik houd jullie op de hoogte"
"Wel, eergister was het dan zover! Helaas toch een te lage dosis waarschijnlijk, want ondanks een zeer relaxte setting en goede sfeer heb ik weinig tot niets gevoeld van de trip. Binnenkort een herkansing, dan waarschijnlijk met een 'volledige' dosis."