Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ben een paar jaar terug geopereerd aan mijn oren, ik weet wat voor draaierig gevoel je bedoeld, was net of ik dronken was Geen idee waarom ze dat eerst in je spuiten, maar volgens mij komt daarna de echte narcose vloeistof er bij. Vind het trouwens top van je dat je het advies van de dokter hebt opgevolgd"
"Top 5 lijstje mischien ? (MDMA zal wel bovenaan komen, maar wat vinden jullie?)"
"Aangezien de combinatie van ketamine en alcohol gevaarlijk is vraag ik me af hoe lang je nadat de ketamine is uitgewerk moet wachten! Alvast bedankt"
"Bij mij gaat het in fases, geen idee of dit normaal is of niet. Als de speed inkickt heb ik echt zin om helemaal los te gaan en voel ik me goed met heel veel energie. Op het hoogte punt van speed voel ik me zegmaar een beetje 'te hard' gaan en voelt zitten echt super relaxt maar tegelijk heeel veel energie. En daarna kom ik in de comedown en dan kan ik weer eventjes knallen. Is dit normaal? (Nou moet ik er bij zeggen dat ik 150 mg van 68% geteste pep had, behoorlijk sterke dus.)"
"Waarom spreken ze er op www.unity.nl nog steeds over 6-8 weken pauze bij mdma gebruik? Ik heb zelf mensen van Unity gesproken op Defqon.1 dit jaar en ze zeggen dat dat lang genoeg is om de negatieve effecten op je hersens te laten herstellen (mits je x1/x1.5 mg mdma in lichaamsgewicht gebruikt) Ik vind het een beetje een vaag zaakje. Zijn er ook echt concrete bronnen waar iemand bewijs heeft dat 3 maanden wachten genoeg is? Of 6-8 weken? Zelf gebruik ik nu eens in de 3+ maanden om dat ik gewoon het risico niet durf te lopen, vroeger deed ik dat af en toe wel eens vaker maar durf het simpelweg niet meer. Maar toch. Zou graag concretere informatie willen als dat mogelijk is ! Alvast bedankt! -MDMAmazing1"
"Blij dat mijn supplier rechtstreeks in contact staat met de producer van deze fantastische goldbars !!!"
"Re: Goed alternatief voor xtc maar wel met leip/wausig gevoe Ik (en mede forumleden zullen het wss met me eens zijn) vinden dat je te vaak achter elkaar xtc gebruikt, aangezien je langste pauze 10 weken was en je zegt dat je bijna tot geen effect ervaart, laat het ff 6-12 maanden links liggen en probeer het dan nog eens. Dat je zo weinig effect ervaart betekent dat je je serotonine axonen flink naar de klote helpt. Zelf heb ik xtc ook n tijdje misbruikt. Begon optijd te merken dat het effect 'korter/minder' werkte en toen een pauze van 5 maanden gehad en het was niet eens lastig! Gewoon op feestjes wat anders gebruiken joh! Zit nu op 3 maanden en ga pas op qlimax weer, dus weer 5 maanden, geloof me het werkt. Hoe langer je wacht. Hoe wauzer en lekkerder je gaat Ik heb mn mdma effect inmiddels zo goed als helemaal terug dus ik ben het levende bewijs, aangezien jij best ver bent gegaan hoop ik voor jou het zelfde: een goed herstel zonder "the loss of magic" voor altijd, maar dat ligt volledig in jouwn handen. Roll responsible bro! -MDMAmazing1"
"Net 50 Oranje leeuwtjes binnen, liggen gemiddeld rond de 157-170 (5/50 getest) Ze gaan rap, heerlijke ptjes heb ik gehoord van kopers Binnekort zelf maar ff 1tje proberen"
"Voel me gewoon een beetje genakt mocht het zo zijn dat er speed in zit.. maargoed, dat risico loop je nu eenmaal..."
"Nee je bent niet de enige die die drang heeft, heb het zelf ook heel erg en de meeste van mijn vrienden ook. betrap me er wel eens op dat ik 'iets meer' over de 2mg/kg zit, maar dat betekent niet dat het niet schadelijk is... Ik weet welke hallucinaties je bedoelt, vind ze echt gaaf Zelf kick ik het meeste op het feit dat muziek en lichten super gaaf klinken/er uit ziet."