Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Thanks voor de reacties ! Ik zal de volgende keer wel eventjes gaan zitten dan, misschien werkt dat ja. Gelukkig ben ik niet de enige die dit dan heeft, dan voel ik me minder gek :P"
"De laatste die ik naar binnen heb gewerkt waren goldbars, die zijn 220 per stuk."
"Hee iedereen hier ! Ik heb nu zelf twee keer XTC gebruikt, de eerste keer was het bij een technofeestje en de tweede keer eergisteren bij een festival. De eerste keer heb ik over een hele avond 1.5 pil gebruikt, en was toen zeer hard gegaan (190mg). Dit wou ik voorkomen door minder te nemen uiteraard, zondag heb ik dan ook maar twee kwartjes genomen(220mg). Innemen gaat zonder problemen. Ik twijfel er niet over, en heb goede research gedaan. Als ik bij pak, en die eenmaal in begin te werken, zoals ik zondag had, begin ik ineens een beetje paniekerig te worden en krijg het spontaan bloedheet. Meestal doe ik even m'n gezicht nat maken, omdat ik het idee heb dat het werkt. Dit paniekerige gevoel duurt echter maar een minuut of twee en kan ik daarna gewoon rustig verder genieten van het gevoel. Dit was dus zowel de eerste keer als tweede keer gebeurt, en vraag mij af of ik iets kan doen om te veranderen? Groet, Xenn"
"Haha nouja, laten we het hopen dat het overgaat, toch? Het blijft in ieder geval elke keer een hele beleving haha."