Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Na mijn idee had je een iets te lage dosering gedaan... Toen ik de eerste keer 2C-B had ik meteen 21 MG genomen, en het eerste uur gebeurde er helemaal niks, ik werd zelfs zo onrustig dat ik er nog eens 7 MG bij heb gegooid (28 MG) en presies op dat moment begon het te werken, voor de eerste keer ging ik toen ook SUPER hard, Geweldige ervaring! maar had zeker niet meer moeten worden. Om tripeffecten goed te kunnen merken moet je toch echt wel iets boven de 15 MG gaan zitten wil je goed kunnen trippen. Bij de lage dosis die jij hebt genomen zul je niet heel veel merken, misschien iets meer oppeppend aangezien een lage dosis 2C-B dat kan veroorzaken? Natuurlijk kan het ook gewoon jouw theorie zijn, volgende keer gewoon iets meer nemen, en vergeet niet te testen! je weet niet wat je toe je neemt. -Remotay"
"Het is al weer iets langer dan een week geleden maar heb toch besloten het hier te posten!! Wie: Ikzelf :P Leeftijd: 17 (Bijna 18 :P) Waar: Hemelsfestival Leeuwarden Wanneer: 29 Mei 2014 Met wie: Goede vrienden!!! en mijn dealer (Ik noem hem J) Beetje informatie vooraf: Zelf ben ik altijd keihard tegen drugs geweest, maar sinds kort is dat helemaal omgeslagen, hoewel er altijd Risico's zijn, kun je ze beperken, en dat was voor mij een reden om het toch te proberen!!! 29 Mei 2014: Ik en mijn vriendengroep waren onderweg naar het festival en we hadden er erg zin in!! Iedereen wist er van dat ik voor de eerste keer XTC ging gebruiken, en hoewel mijn vrienden sterk tegen drugsgebruik zijn staan ze wel klaar voor me als er toch iets fout mocht gaan. Ik had een Blauwe Superspider bij me (Getest op 140 MG) en weeg maar 62 Kilo, dus had van te voren de helft er al afgebroken (Misschien voor een herhaling ). Maar goed, ik en mijn vrienden gingen door de poortjes heen zonder problemen en daar stonden we dan, klaar om helemaal uit ons dak te gaan!! van te voren hadden we al wat biertjes op dus we zaten lekker in ons vel Eenmaal op het feest hebben we de eerste 2 a 3 uurtjes gewoon lekker gek gedaan, daarna dacht ik van laat ik het maar proberen!! Ik heb het halve pilletje ingenomen met wat water en voelde me op het begin best ongemakkelijk en heel erg gespannen. Na 30 minuten voelde ik nog helemaal niks, en werd een beetje zenuwachtig en vroeg aan J of dit wel echt gaat werken, ik had er niet zoveel vertrouwen in als hem en hij reageerde daarop: "Wacht nou maar gewoon het komt zo echt wel". EN JA inderdaad na 45 minuten was het gewoon in 1x... BOEM! en daar ging ik, wat een HEERLIJK gevoel was dat, ik voelde alsof ik kon vliegen, en kon maar niet stoppen met lagen, ik heb zoveel energie nog NOOIT in mijn leven gevoeld!!! Al mijn vrienden zaten me echt aan te kijken alsof ze hun ogen niet konden geloven, ik kon maar niet stoppen met bewegen!! Na een uur gedanst te hebben werd ik toch nog wel behoorlijk warm, en een vriend van me ging water voor me halen, J bleef gewoon bij me om me in de gaten te houden (Waar ik hem trouwens HEEL dankbaar voor ben ). Na goed drinken en eventjes 15 minuten in de schaduw op de grond te hebben gezeten kon ik er weer lekker tegenaan!!! en heb heerlijk staan dansen. Later toen Mental Theo opkwam heb ik heerlijk zitten te hakken met mijn vriendengroep!! en voelde ik de effecten alweer minder worden. Ik had nog wel de neiging om het andere halfje te nemen maar heb toch besloten het niet te doen, aangezien dat de risico's weer groter zal maken en de leukste effecten toch niet meer terug komen. Na het feest lekker rustig naar huis gefietst en heerlijk geslapen, dag erna voelde ik me wel echt somber van binnen, maar dat was ook zomaar weer over. Een heerlijke ervaring gehad en zeker voor herhaling vatbaar! maar eerst maar eventjes 2-3 maanden rust voordat ik weer een nieuwe inneem Dit was mijn tripreport, hoop dat het wat goed is -Remotay"
"Haha zekers Ik ben de volgende keer van plan ook niet boven 2X mijn lichaamsgewicht uit te komen, zou niet weten waarom, het voelt al goed genoeg bij een normale dosis !"
"ohh zo... Eindelijk begint het wat helder te worden... Bedankt ! -Remotay"
"Dacht dit is wel even leuk om te delen, eventjes wat anders dan al die vragen omtrent XTC Kijk eens hoe leuk deze mensen doen, HAHAAH xD Hoeveel zullen ze op hebben :P? http://www.youtube.com/watch?v=BWHhK4nnafM P.S: Geen idee of dit het goede subforum is, maar het gaat over MDMA dus dacht, het kan hier wel ! Geniet van het filmpje xD"
"Helaas wel.. maar deze mensen moeten wel heel veel gehad hebben om er op die manier bij te lopen... Zonde voor de hersentjes..."
"Oke bedankt voor de reactie! Ik heb een witte bugatti (getest op 220 MG) en wil deze dus over de loop van een dag gebruiken (natuurlijk niet de hele pil! Weeg maar 62 kilo) Hoe kan ik deze het beste nemen om er zo lang mogelijk effect van te houden? Alvast bedankt!! -Remotay"
"Ohh.... Dus de kans is groter dat ik er last van krijg dan bij mensen die 3 maanden wachten per dosis... Zal er nog eens goed over nadenken... -Remotay"
"Mocht je zoals SmartieAndMe al zij pauzes houden van 6-8 weken wat zouden dan de gevolgen zijn naast dat het niet helemaal volledig hersteld is? Want om heel eerlijk te zijn ken ik echt wel veel mensen die dat ook doen en daar gaat het wel prima mee.. -Remotay"
"Ik herken mezelf hier zo erg in, aangezien ik niet zo lang geleden XTC gebruikt heb, ik vind het fantastisch om anderen te zien die er net zo veel plezier van hebben als ik Geweldige drug!!! en een fantastisch reportje! ga zo door!"