Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Eric_XL zei: Hallo mede DF'rs, Laat ik beginnen met me zelf voorstellen. Ik ben Eric en woon in de bollenstreek (omgeving Leiden) Nou ik heb een vraag ik gebruik al 5 jaren lang. En ik hoor altijd kristal is beter dan flakes. Nou is pas me vaste dealer opgepakt en heb ik een nieuwe gevonden. Een Marokkaantje Rond de 25. Die flakes had en me Wijs maakte dat het beter was dan kristal Ik nam het en het smaakte erg chemisch maar ik moet Zeggen Het was een enorme slag echt top spul maar best plakkerig Hoe weet ik nou zeker dat het flakes is? Of is het allemaal Maar een lul verhaal?? Klik om te vergroten... een kenner gaat voor de flakes"
"Vrijdag een uitslag binnen van 71% amf dat word niet slapen"
"Gele Goldbars en Blauwe Barclays"