Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"De eerste keer dat ik XTC deed was bij een vriend van me thuis, hij had geen muziek opgezet totdat die inkickte, toen die inkickte zette hij snel dit nummer op: Sjaak ft Willie wartaal - drankje (giocatori & dr. Phunk anthem remix) van hard with style 32 (headhunterz), die was zo geweldig voor de eerste keer haha. Pink Floyd gaat er ook altijd wel in vooral met psychedelische drugs. En persoonlijk vind ik flux pavilion erg goed met uppers, vooral het album blow the roof vind ik erg goed dan. En van destroid - crusaders (funtcase remix) ging erg goed met XTC (live gezien op 50 hurtz kreeg toen flinke kippenvel ) En van bassnectar - heads up (west coast lo fi remix 2013), al is die voor nuchtere mensen flink irritant dan moet je hem maar doorspoelen naar 1 minuut (intro is erg lang en met veel irritante piepjes), maar onder invloed en nuchter vind ik hem geniaal."
"Sommigen hasjsoorten zijn bij het persen van de hasj al verwarmd (warm persen) dan kan je het gewoon naar binnenwerken en niks aan de hand (misschien weet diegene achter de toonbank staat in de shop er wat van als je het vraagt), zoals de ice-o-layout kan je niet zomaar naar binnenwerken omdat die koud is geperst, maar al is je hasj warm geperst dan kan het gewoon. Greetz"
"Ah dat is wel jammer hoopte dat ik dmt kon bestellen via internet (op de site waar ik keek). Dan maar wachten tot ik het tegenkom. :P"
"Klinkt erg leuk, ben zelf helaas niet in staat dmt te maken (woon nog bij me ouders en dan kijken ze waarschijnlijk raar op als ik dmt aan het maken ben), ik weet niet of jij het weet maar als ik via internet 4-aco-dmt bestel geeft dat dan hetzelfde gevoel als de gewone dmt. Of moet ik gewoon lekker wachten tot ik op mezelf ga wonen. Wil ook wel een keer ayahuasca proberen maar daar wacht ik voorlopig nog mee. Leuk om te lezen dat het zo'n mooie trip is."
"Was ook wel te verwachten al kijk je naar de naam haha, maar 4-aco-dmt en dmt lijken de effecten daarvan een klein beetje op elkaar, of staan 4-aco-dmt en dmt helemaal los van elkaar. Ik dacht namelijk er staat dmt in dan zal het vast wel iets van dmt zijn."
"Roze granaten waren mijn laatsten, ze gingen makkelijk naar binnen (geen water nodig), ze smaakten naar de kleurstof van smarties en een heerlijke space."
"In een pak koffiepoeder werkt altijd goed, kijken ze alleen een beetje raar op van bij het feest. Ik had de vorige keer dat ik na een flink feest meteen door moest naar werk, ik had dus mijn werk spullen bij me (werk bij Mac donalds) en stopte het onder de zolen en in de voering van mijn pet, ze keken overigens wel raar op trekken ze bij de ingang mijn tas op zitten er Mac spullen in. Ik doe vaak losse snoepjes in shag rollen (Max 3 anders werkt niet meer) of al heb je kleine snoepjes in peuk schieten. In vriend van me draait de iets grotere pilletjes altijd in jointjes, in het ergste geval worden ze dan weggegooid als ze wiet niet tolereren. En de rest als mdma en pep etc doe ik altijd onder mijn ballen werkt prima. (Naar mijn idee)"
"Haha als het een warme dag is doe je er nog een zakje omheen. En gek genoeg vragen mijn vrienden nooit of ik hun mdma of pep mee wil nemen."
"Prachig report, verdiend naar mijn idee report van de maand Was je trouwens in die trip af en toe nog bij bewustzijn of was je soms nog aanspreekbaar? Ik ben namelijk binnenkort sitter voor 2 vrienden van mij die ook ayahuasca gaan doen (met nog 2 vrienden die nuchter zijn), had jij misschien tips om wel of niet te doen en muziekkeuze etc. Maar wel leuk om te horen dat je een geweldige trip hebt gehad. Greetz"