Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke pil had je laatst?

Welke pil had je laatst?

300 antwoorden
214 weergaven
18-5-2026
b
bruuk83Lid
01-01-2024, 00:00
#1
SmartieAndMe zei:
Groene Androids - 210mg

Kwartje gehad :)
Klik om te vergroten...

Groene androids op defqon....super!
K
KartelschaarLid
01-01-2024, 00:00
#2
Twee androids en een halve lambo, vond de androids in het begin wel wat tegenvallen (er echt lekker inkomen duurde wat lang [terwijl het inslaan altijd al lang duurt bij mij], was begin juli dus volgens mij wel gewoon eerste batch) maar uiteindelijk toch echt lekker gegaan. Voor ik het doorhad ging ik lekker hard, was opeens wel al uren later, maar dus toch een lekkere space gehad.
S
SavageLid
01-01-2024, 00:00
#3
Oranje (Heineken) ster
D
D userLid
01-01-2024, 00:00
#4
Groene 1 up (paddestoel supermario) laten testen.
Ik had hem gebruikt ( een halve ) voor de test op een feest.
Ik voelde er nauwelijks iets van.

Er blijkt 90 mg mdma in te zitten. LOGISCH dus dat ik er nauwelijks iets van voelde ik kreeg maar 45 mg mdma binnen:)
I
Inspector NorseLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ook blauwe superman's. Echt super zalig! Sloegen na 15 minuten al in!
T
Trivia BotLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ben dit weekend naar decibel geweest en had vrijdag op de preparty lambo's, dat waren voor mij kutpillen erg weinig van gevoeld. Zaterdag en zondag aan de bauwe supermans gezeten, wat ging ik daar hard op zeg en dat waren nog halfjes.

Supermans waren superman! :grin:
w
walnootjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Paarse Lambo's, alweer 3 maandjes terug! Dus ik mag mezelf wel trakteren op groene androids :grin:
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mortal Combat
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#9
Blauwe supermans en een halfve paarse granaat, erg handig te breken/doseren die laatste :grin:
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#10
ZERO- zei:
Ben ik de enige die echt totaal niet bezig is met wat voor soort pillen ik gebruik? Ik let daar echt totaal niet op. Wel op het aantal mg's, maar verder: xtc is xtc..
Klik om te vergroten...

Soms zitten er wel creatieve logo's bij :grin:
En als er dan ook nog eens +/- 200mg in zit, onthou ik de druk wel ja

OT: Blauwe Supermans half juli, zaterdag de resterende nog maar even verorberen :hearteyes:
r
ravageLid
01-01-2024, 00:00
#11
Blauwe supermans! Zaterdag weer :grin:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Groene Androids - 210mg

Kwartje gehad :)
H
HmaatjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ook witte nintendo's, gewoon een halfje door de hoge dosering.
T
Trivia BotLid
01-01-2024, 00:00
#14
Rode Supermans afgelopen zaterdag, waren ook echte toppers zoals de blauwe supermans.
T
Trivia BotLid
01-01-2024, 00:00
#15
Rode Supermans afgelopen zaterdag, waren ook echte toppers zoals de blauwe supermans.
M
MoonjammerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wel al een tijdje geleden

Dour festival : blauw vraagteken (halfje), groene android (kwartje) en een witte mitsubishi (halve, redelijk laat nog gekregen). Redelijk wazig gelopen die nacht, wat ik ook wel kon appreciëren :P.

Pukkelpop : Paarse granaat (halfje en kwart bijgenomen) en een zeer goede nacht gehad :hearteyes:
S
SpacemuisLid
01-01-2024, 00:00
#17
Paarse partyflock. Deden het wel goed :grin: Ben toch wel benieuwd naar die blauwe supermannen waar iedereen zo enthousiast over is.
S
Sir LexLid
01-01-2024, 00:00
#18
paracetemol :P
humor! :grin: :grin:
Laatste keer waren yellow bullets, laten testen, varieerde tussen 140-190mg met als beweerde gemiddelde 180 mg. :wave:
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Blauwe 3d hartjes, (2cb)
L
Lion1973Lid
01-01-2024, 00:00
#20
ik heb vandaag van iemand hier in A. een oranje redbull gekregen. ze ruiken al lekker, proeven lekker bitter en als ik de testreports (sites) mag geloven is het een toppertje.

gaan we bij die hartjes leggen, die ik nog heb...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...16
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."