Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke pil had je laatst?

Welke pil had je laatst?

300 antwoorden
215 weergaven
18-5-2026
-
-DONE-Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Groene Volkswagen
S
Sally TessioLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zou dit topic persoonlijk gewoon lekker sluiten. Leidt alleen maar tot misinformatie en members die denken dat verschillende pillen verschillend in intensiteit zijn, terwijl de inhoud per batch kan verschillen.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sally Tessio zei:
Ik zou dit topic persoonlijk gewoon lekker sluiten. Leidt alleen maar tot misinformatie en members die denken dat verschillende pillen verschillend in intensiteit zijn, terwijl de inhoud per batch kan verschillen.
Klik om te vergroten...
Goed punt. Thanks voor het melden, had dit topic niet scherp op het vizier.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik dacht dat we deze al gesloten hadden, blijkbaar niet.

Eens, geen enkele toegevoegde waarde dit topic. Haalt het niveau altijd naar beneden hier.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mindless zei:
Ik dacht dat we deze al gesloten hadden, blijkbaar niet.

Eens, geen enkele toegevoegde waarde dit topic. Haalt het niveau altijd naar beneden hier.
Klik om te vergroten...
Dat was een vergelijkbaar topic.
B
BarintaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Paarse partyflocker, deed 't erg goed.
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Lichtblauwe Tesla :hearteyes: (197mg)
R
RakettenpretLid
01-01-2024, 00:00
#8
Paarse Partyflocks! Ging erg lekker, al kan ik nog niet vergelijken. Over een paar weken een blauwe Superman proberen :hearteyes:
M
MadeonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Blauwe/groene NO1's.

Pillen hadden een slechte reputatie omdat er een paar jaar terug PMMA in was gevonden volgens mij. Nu zijn het echt hele 'smooth' pillen van 170-180mg. Ze komen heel relaxt opzetten en dan weet je eigenlijk al meteen dat het goed zit.
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Witte nintendo's, lekker snoepje :grin: Makkelijk te doseren, en belangrijkst, schoon.
G
GaminaLid
01-01-2024, 00:00
#11
gele ups, hiervoor ook heiniken, goldbars en boedhas gehad. Maar deze ups zijn de beste tot dusver. De inslag duurde wel wat lang maar de high bleef zo lang hangen.
y
yesLid
01-01-2024, 00:00
#12
Blauwe warner brothers
a
anhaedraLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ben het met je eens dat dit een beetje een kansloos topic is. Puur tijdverdrijf.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#14
Oranje magneetje, heerlijk
R
RealitiesLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik had laatst roze hartjes, de pillen waren gedrukt in de vorm van een hart.
Weet gemiddeld aantal mg niet, maar vond ze zeker goed!
S
Space_GirlLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ikke orangje Y

Orangje klein dik :xtc: weet de miligram ook niet maar ze zijn wel goed en vooral lekker met sex :grin: :grin:
w
walnootjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Paarse partyflocks, ze zeggen 200 mg maar dat zal wel denk ik toch wat lager liggen. Ik ben benieuwd naar de Witte Ninentendo's waar ik iedereen over hoor :P
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Grijze no1's.
H
HendroidLid
01-01-2024, 00:00
#19
Rode twitters, vond ze wel redelijk.
y
yokoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Oranje Red Bulls, beste pillen :)

Begin maart aan de Nintendo's, can't wait!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...16
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."