Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Het zal dus toch X worden. Ik laat de speed nog even voor wat het is, heb toch nog een heel leven voor mij . Zal later nog een tripreportje schrijven, alvast bedankt allemaal voor jullie oprechte meningen. Greetz"
"beste mede DF'ers, Ik lees al een tijdje de fora al als een bezetene en vond het nu wel eens tijd om een acc aan te maken. Ik ben een jongen van 17 jaar en wil binnenkort voor de eerste keer speed gaan gebruiken op een festival. Ik heb 2x XTC gebruikt tot nu toe. De 2de keer dat ik heb gebruikt heeft er toe geleid dat ik speed wil gaan gebruiken, even meer uitleg. De 1ste keer dat ik XTC heb gebruikt was op Sunset Festival en heb per hier echt rot geamuseerd. Alles liep zoals ik verwachtte, ronduit een SUPER avond! Die 1ste keer heb ik 2 paarse +- genomen (getestd rond de 180mg) verdeeld over de namiddag gevolgd met nog een klein dipje kristallen achteraf. Ik had misschien het 2de pilletje net iets beter kunnen timen maar ging al-bij-al nog wel goed naar mijn vermoeden. Ik had de o-zo-bekende love feeling, massa's energie en alle extra positieve eigenschappen vandien. Wow, wat zo'n klein pilletje toch met je lichaam kan doen hé De 2de keer dat ik heb gebruikt verliep helemaal anders dan ik had verwacht. Ik heb me wel namenlijk mooi aan de 3 maanden regel gehouden , werd deze keer echter extreem relaxed van de X. Het waren deze keer Oranje +- (getestd rond de 200mg). Heb 1,5 geconsumeerd (ik neem meestal wat meer als m'n vrienden omdat ik in het algemeen minder hard reageer op MDMA als de rest van de groep. De meesten staan echt al uiterst strak na een halfje , dit ervaar ik helemaal niet. Ik ben ongeveer 1,80m groot en weeg rond de 72 kg, dit is toch niet overdreven denk ik?) was dus zoals eerder gezegt super rustig, heb ook redelijke visuals gehad,die vorige keer helemaal ondenkbaar waren. Heb er redelijk veel op gesmoord, verklaart dit mss waarom ik zo rustig werd of is dit (ook?) vooral te wijten aan de set, setting, etc.? Ik vond het wel een leuke ervaring maar als ik zou moeten kiezen prefereer ik toch de Festival-setting. Nu kom ik dan toch uiteindelijk bij de essentie van m'n post, Ik zou graag speed willen gebruiken omdat ik niet het wausige van laatst wil ervaren op Reverze, niet dat ik het niet fijn vond maar zou liever nog eens lekker hard gaan. Als ik de zekerheid heb dat ik terug lekker hard ga zoals mn 1ste ervaring zal ik er niet aan twijfelen om nog eens X te snoepen. Iemand Hints&Tips omtrent dit? Afhankelijk van jullie reacties en overleg met m'n companen ga ik beslissen. In het geval dat het toch speed gaat worden heb ik vragen over hoelang het effect zal aanhouden? Ik weet dat je de zuiverheid moet weten maar heb momenteel geen weet hierover, misschien later wel. Mn mannetje zegt dat het de beste speed is die hij tot nu toe al heeft gehad. Ik moet namenlijk bij een vriend gaan slapen als het is afgelopen rond 7u (daarna nog 1u'tje op de bus) en ik wil niet met mn strak hoofd voorkomen voor z'n ouders. Om hoe laat zou ik best m'n lat leggen om dit te voorkomen, wetende dat ik zeker tot 6u wil kunnen feesten (laatste uurtje wat rustiger kan geen kwaad imo) ? Wat ik maximum zou snuiven is ook niet bijster veel denk ik, Maximum 200mg (kan ik hiermee toekomen voor een avond?). Iemand betere ideeën? Ik zou graag ook nog wat nacht rust hebben zonder enige benzo's naar binnen te werken, ik ben ook helemaal niet van plan om te combineren met wat dan ook. Ik lees bij sommigen dat effecten wel 12-13u kunnen aanhouden, is dit ook al mogenlijk voor mijn geplandde hoeveelheid? En de laatste vraag, wat zou ik zoal kunnen verwachten van effecten? Ik moet er niet super veel van verwachten volgens sommigen, anderen zeggen dan weer dat dit de upper is bij uitstek om de hele nacht te feesten? Zo dit waren mn vragen en alle info die ik met jullie wou delen, Ik wou me nog verexcuseren voor mogenlijk gemaakte grammaticale fouten (hoop dat het niet te erg was) :P . That damn autocorrect. Alvast bedankt allemaal."
"SirErick zei: Pilouh zei: Ik ben een jongen van 17 jaar en wil binnenkort voor de eerste keer speed gaan gebruiken op een festival. Klik om te vergroten... Ik klink vast als een ouderwetse lul, maar ik vind dat jij daarvoor te jong bent en nog een paar jaar moet wachten. Reden: je lichaam en geest is nog lang niet volledig ontwikkeld met als gevolg dat jij meer schade kan oplopen dan iemand die wel uitgegroeid is. Klik om te vergroten... Geen stress, je komt niet over als 'een ouderwetse lul'. Ik waardeer in tegendeel je mening ten zeerste. Ik ben mss inderdaad wel jong, wat dan later mss negatieve consequenties zal hebben. Ik zou het gewoon 'spijtig' vinden als ik weer zo waus zou worden aangezien het toch wel een vrij duur ticket was en ik wel lekker hard wil gaan. Ik neem liever het zekere boven het onzekere als je dit kan begrijpen? Heb overlegt met mn companen en het zal hoogst waarschijnlijk terug X worden. Hopen dat het me dan maar ten goede komt en ik lekker ga Toch bedankt allemaal, Greetz"
"Oranje batterijtjes, getest op 200+ Mg. Ben persoonlijk lekkerder gegaan op de paarse batterijtjes. Maar voor de rest prima pil!"
"Had zaterdag op Reverze ook de gele Ups'jes, Heb 1,5 geconsumeerd en ging heerlijk Als je ze kan krijgen mensen, ze zijn echt aanteraden"
"Heeft iemand al ervaring met de rode UPS? Gelieve dan te pm'en of dergelijke Vind niet echt tamelijk veel over spreiding, etc. Maar 1 testresultaat gezien van 209 Mg. Ben namenlijk benieuwd naar hoe deze zijn"