Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke pil had je laatst?

Welke pil had je laatst?

300 antwoorden
225 weergaven
18-5-2026
P
Partypeople123Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Domino :hearteyes: Beste pil die ik ooit gehad heb. ik had eerst een halfje genomen en het sloeg in alsof ik een volledige pil ophad. Ze zijn in belgie de laaste tijd al vaak ik het nieuws geweest.

Op die zelfde avond heb ik ook nog batterijtjes gehad (groene Li-ion). Ook wel een heel goede pil maar vond de domino toch wat beter.
K
Karel_NotenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb nu roze/rode superman en gele rechthoekige rolls royce. Heeft iemand die lange rechthoekige rolls royce wel eens gezien?
W
WallMartLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik had laatst blauwe nintendo, waren wel aardig.
laatst een lading witte domino's gehaald dus ben benieuwd.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Goblif zei:
Ik heb die gele Rolls Royce ook
Klik om te vergroten...

Je weet nooit of het dezelfde zijn, zelf laten testen dus... We gaan hier niet speculeren wat er in elkaars pillen zitten, dat levert alleen maar risico's op.
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Domino! Nicenice!! :)
G
GoblifLid
01-01-2024, 00:00
#6
Karel_Noten zei:
Heb nu roze/rode superman en gele rechthoekige rolls royce. Heeft iemand die lange rechthoekige rolls royce wel eens gezien?
Klik om te vergroten...

Ik heb die gele Rolls Royce ook, zijn volgensmij net nieuw want er valt helemaal niets over te vinden. Volgens de dealer zat er rond 180-210 mg MDMA in, maar of dat klopt zou ik niet weten... Laat jij ze toevallig nog testen?
A
AbdellzLid
01-01-2024, 00:00
#7
De laatste pil die ik heb gehad was een witte bugatti (220mg)
Ik heb allemaal rare dingen gezien en kan me de helft nog herineren.
Wat ik nog weet is dat ik allemaal piercings zag in het gezicht van een meisje en ook bubbeltjes in het gezicht was best hilarisch :tearsofjoy:
G
GoblifLid
01-01-2024, 00:00
#8
Geef ik je volledig gelijk in, ik kom dit weekend in de stad dus dan lever ik er eentje in. Better safe than sorry.
SmartieAndMe zei:
Je weet nooit of het dezelfde zijn, zelf laten testen dus... We gaan hier niet speculeren wat er in elkaars pillen zitten, dat levert alleen maar risico's op.
Klik om te vergroten...
p
psychedeliczzLid
01-01-2024, 00:00
#9
Domino steentjes! Zien er echt vet uit en werken als een beer :grin:
S
SusanneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Domino's en ze waren heerlijk :)
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik ben geen XTC-gebruiker, dus als ik al die namen voorbij zie komen dan moet ik Google erbij halen om te zien hoe al die pilletjes eruit zien. Ik kwam tijdens mijn zoektocht naar "Witte nintendo" en "oranje batterij" de onderstaande foto tegen. Zonde dat mensen ze slikken, want die pilletjes zien er best leuk uit. Wat ik me nu zit af te vragen is het volgende: sommige zijn enorm groot, of lijken in ieder geval groot, hoe krijg je dat in één keer doorgeslikt?

M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#12
Lol ik praat soms es met die verzamelaar op PF. Mooi collectie die hij heeft.

SirErick zei:
Wat ik me nu zit af te vragen is het volgende: sommige zijn enorm groot, of lijken in ieder geval groot, hoe krijg je dat in één keer doorgeslikt?
Klik om te vergroten...

Sommige of de meeste zijn ook heel hoog gedosseerd en hoef je gewoon niet volledig in je mik te draaien.
Bij de grote snoepen is er meestal wel een breeklijn aanwezig. Die granaat onderaan vind ik te gek :grin: .
Ik denk als je dicht bij de drukker bevriend bent je zo een snoepje wel kan bemachtigen.
Onlangs een micky mouse voorbij zien komen van 1,5 gram totaalgewicht en 350mg MDMA.
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#13
SirErick zei:
Wat ik me nu zit af te vragen is het volgende: sommige zijn enorm groot, of lijken in ieder geval groot, hoe krijg je dat in één keer doorgeslikt?
Klik om te vergroten...

De meeste zijn echt niet groter dan een paracetamol hoor, die worden ook door veel mensen in 1 keer doorgeslikt.

Daarnaast klopt wat tekzor zei ook wel, de meeste pillen zijn zo hooggedoseerd dat het redelijk onverstandig is een hele te droppen :tongueout:
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#14
Tekzor668 zei:
Lol ik praat soms es met die verzamelaar op PF. Mooi collectie die hij heeft.

SirErick zei:
Wat ik me nu zit af te vragen is het volgende: sommige zijn enorm groot, of lijken in ieder geval groot, hoe krijg je dat in één keer doorgeslikt?
Klik om te vergroten...

Sommige of de meeste zijn ook heel hoog gedosseerd en hoef je gewoon niet volledig in je mik te draaien.
Klik om te vergroten...
Ik was sowieso niet ver plan om te gaan slikken.
MusicIsLife zei:
SirErick zei:
Wat ik me nu zit af te vragen is het volgende: sommige zijn enorm groot, of lijken in ieder geval groot, hoe krijg je dat in één keer doorgeslikt?
Klik om te vergroten...

De meeste zijn echt niet groter dan een paracetamol hoor, die worden ook door veel mensen in 1 keer doorgeslikt.
Klik om te vergroten...
Oké, dat wist ik niet.

Tekzor668 zei:
Ik denk als je dicht bij de drukker bevriend bent je zo een snoepje wel kan bemachtigen.
Klik om te vergroten...
Ikzelf heb niet de behoefte om ze te gaan uitproberen.
b
benniesmittersLid
01-01-2024, 00:00
#15
SirErick zei:
Ik ben geen XTC-gebruiker, dus als ik al die namen voorbij zie komen dan moet ik Google erbij halen om te zien hoe al die pilletjes eruit zien. Ik kwam tijdens mijn zoektocht naar "Witte nintendo" en "oranje batterij" de onderstaande foto tegen. Zonde dat mensen ze slikken, want die pilletjes zien er best leuk uit. Wat ik me nu zit af te vragen is het volgende: sommige zijn enorm groot, of lijken in ieder geval groot, hoe krijg je dat in één keer doorgeslikt?

Klik om te vergroten...

Ja daarom koop ik bij dat soort pillen altijd een paar extra voor de verzameling :P. En je slikt ze natuurlijk niet in een keer. Of tenminste ik niet. Dan kan je me opvegen als ik dat zou doen haha
M
MDMAmazing1Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Afgelopen zaterdag op een feest een gele UPS gefixt (Uiteraard niet getest :( )

Halfje van genomen voor de zekerheid, andere halfje aan een vriend gegeven, ging als een trein :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#17
benniesmitters zei:
SirErick zei:
Ik ben geen XTC-gebruiker, dus als ik al die namen voorbij zie komen dan moet ik Google erbij halen om te zien hoe al die pilletjes eruit zien. Ik kwam tijdens mijn zoektocht naar "Witte nintendo" en "oranje batterij" de onderstaande foto tegen. Zonde dat mensen ze slikken, want die pilletjes zien er best leuk uit. Wat ik me nu zit af te vragen is het volgende: sommige zijn enorm groot, of lijken in ieder geval groot, hoe krijg je dat in één keer doorgeslikt?

Klik om te vergroten...

Ja daarom koop ik bij dat soort pillen altijd een paar extra voor de verzameling :P.
Klik om te vergroten...
Voor de helderheid: ik heb geen XTC in huis, die foto heb ik geleend van het Internet.
M
MDMAmazing1Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Hele lading gele UPS ingekocht, tot nu toe 2 getest MDMA gehalte blijkt extreem hoog te liggen: 250-275 mg.

Zal mensen waarschuwen.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#19
Gele UPS schijnen een spreiding van zo'n 160-280 te hebben, véél te veel verschil als je het mij vraagt. :P
M
MDMAmazing1Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Zal voor de zekerheid nog wel een paar laten testen... Wel zekerweten wat mijn investering inhoud.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...111213141516
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."